one2bemums 3 !!!

Hoi iedereen,

Ikke, die foliumzuur is heel belangrijk. Werk zelf in de apotheek en wij lichten de mensen er altijd wel over in als ze zwanger willen worden om zeker 4 weken voor de tijd met foliumzuur te beginnen. Deze tijd heeft het lichaam zeker nodig om het op te nemen. Dus snel kopen die handel. Ik ben er al mee begonnen toen ik nog aan de pil was, zit je altijd goed.

Bianca wat heerlijk dat je zo naar de dierentuin kan gaan. Heb je een abonnement? Dat zou ik wel doen, heerlijk op een bankje kijken naar de dieren. Fijn als je er zo dichtbij woont. Ik hoop voor je dat het deze maand raak is en dat je lichaam je niet voor de gek houdt. Ik kreeg toen van die kleine witje bultjes op mijn tepels, als ik ze nu weer zie dan weet ik het zeker. Tot op heden nog niets ontdekt dus wacht maar weer af. Ben wel een beetje chaggie en vervelend dus ik denk dat mijn ongie in aantocht is. We zullen zien.

Marieke hopelijk viel het allemaal mee vandaag. Is idd wel rot om iedereen onder ogen te moeten komen. Maar je hebt de stap gezet en dat is goed. Lekker verder klussen deze maand, je weet nooit. Ik zou  het ook niet weten wanneer je nu een eisprong zou hebben. Ik weet het ook niet zeker bij mij, dus samen gokken we maar wat deze maand.

Heb geen twee schermen open maar ik vergeet er vast een heleboel, sorry hiervoor. Ik ga nu even onder de douche en dan lekker naar bed. Ben doodop, hebben vandaag weer een heerlijk werkbespreking gehad met veel stress. Kom morgenavond weer langs.

Welterusten en tot morgen, knuffel petra.

weekee, jou vergeet ik ook. Al alles ingepakt? Heerlijk een vakantie, zou er ook wel aan toe zijn. Ik moet nog 7 weken werken na morgen en dan heb ik 3 weken vrij. Tel de dagen al af. Kom je nog langs dit weekend of moet ik je al een prettige vakantie toewensen?

Hier nog even een bericht van mij. Dit is mijn laatste want morgen zal ik het te druk hebben met van alles en nog wat. Zondag gaan we dus weg. We hebben er zin in!

Nog even een nieuwsflash... ik heb gisteren de baby voor het eerst gevoeld. Wat een supergevoel is dat zeg! Het was net of er aan de binnenkant (doh) iets liep, trip trip trip. We voelden ons helemaal happy. De vakantie kan nu helemaal niet meer stuk.

Nou dan ga ik nu maar. We zijn dus eerst 2 weken naar Denemarken en dan 3 dagen thuis en dan naar frankrijk voor 4 dagen...maar in de 3 dagen dat ik thuis ben zal ik proberen(!!!!) om alles terug te lezen.

Marieke: ben blij dat jullie het zo onwijs naar jullie zin hebben gehad. Geniet van Roger en ik spreek je snel!

Bianca: de auto klinkt heel mooi en zeer zeker erg luxe. Ik wil jou heel veel succes wensen...hoewel je waarschijnlijk al een beetje aan het knijpen bent. Ik hoop dat je NOD ook ECHT een NOD wordt meid. Ik hoor graag het "goede" nieuws wanneer ik terug ben van vakantie.

Petra: dankjewel en dan rest mij jou alvast een fijne vakantie te wensen!!

Russel, Lin, Ikke: heel veel plezier de komende weken. En ik hoop dat het voor jullie snel raak mag zijn (ook voor jou ikke... want wie weet start je wel eerder)

Sweety, Edith & Sandy: meiden geniet van de kleine wonders in jullie buik en tot snel!

Doeidoei!!!! *knuffel*

Hoi hoi,

Nou hier ben ik dan weer.

Weekee, ik wens je een hele fijne en geweldige vakantie toe.
Heerlijk zeg dat je je kindje voor het eerst hebt voelen schoppen.
Ik weet nog hoe gelukkig ik was toen ik het voelde.
Ik was net een uur ervoor flink gevalen met  de fiets op mijn  buik.
En dat ook nog op vakantie, dus geen vk of zkh waar ik heen kon gaan.

Ik hoop dat  het ook echt mijn NOD wordt, maar  begin toch al ongi geurtjes te ruiken.
Misschien een raar verhaal, maar ik ruik het altijd als ik ongi ga worden, terwijl ik mijn kleren aan heb  (sorry voor mijn rare verhaal)
Dus ben niet echt optimistisch.

Ik wens iedereen een heel fijn weekend.

Groetjes Bianca

Nog even voordat ik ga slapen hier aanwippen!!!!

Weekee, meid ik hoop dat je een superleuke vakantie hebt!!!
Ga er lekker van genieten!!!!
O wat bijzonder dat je de baby hebt gevoeld!!! heerlijk he!!!! geniet ervan!! Zal op vakantie vast vaker gebeuren!!!

Bianca!!!! je kunt hier overal mee terecht!!! gekke of rara dingen (zaols jij het noemt) ook, geeft allemaal niets!!!
Ik hoop dat het niet zo is!!!!

Ik ga slapen!! Fijn weekend allemaal!!
En wij gaan er een klusweekend van maken!! hihi!!!!
tot laters!!
slaapse!!

Hallo Dames!
Daar ben ik ook weer eens! Hard gewerkt deze week, maar nu lekker weekend en dus weer eens ff tijd om bij te kletsen!

Russell, meid wat ontzettend balen zeg! We hebben zo zitten hopen en duimen voor je! Jij gaat (of bent) geloof ik ook op vakantie hè...geniet ervan en dan met goede moed er weer tegenaan!

Sandy, hoe is het met het trouwboekje...bijna af? Spannend hoor, zwanger én bijna gaan trouwen! Fijn dat je een mooie echo hebt gehad, altijd weer mooi om te zien hè!

Ikke, spannend hè, om je eindelijk in de wereld van de zwanger wordende vrouwen te kunnen begeven? ;-) Wij hebben al een dochter van 4,5 jr. Ik was destijds aan de pil en had het geluk meteen weer een cyclus van 28 dgn te hebben, de 2de ronde was ik zwanger. Nu had ik een Mirena-spiraal, 1ste cyclus na verwijderen duurde lang, 2de netjes 28 dgn en de 3de ronde zwanger. Ik was er meteen na stoppen met anticonceptie heel bewust mee bezig, De beslissing was genomen, dus dan wil ik ook snel zwanger zijn! ;-) Toen ik de 1ste keer zwanger wou worden heb ik op een ander forum geschreven en dat heb ik toen ook heel lang gedaan, veel dames kregen op een gegeven moment zelfs de 2de! Ik viel dus een beetje buiten de boot met het grote leeftijdsverschil tussen mijn kids. Dat contact is verwaterd en nu ben ik hier komen schrijven, erg gezellig!

Marieke, fijn dat jullie zo'n heerlijk weekend hebben gehad samen! Weer een mooie frisse start voor jullie nieuwe klusperiode! ;-)

Petra, klinkt leuk die dierentuin! Ik wil in de vakantie ook lekker naar een dierentuin met de kleine, dus wie weet wordt het die wel! Jij hebt nu bijna je NOD als ik het goed heb....spannend hoor! Nog geen voortekenen...?

Bianca, spannend meid, bijna je NOD! Ik duim me weer helemaal suf!! En wat hebben jullie een coole auto gekocht zeg, klinkt echt stoer!!

Weekee, heerlijk dat jullie het hartje weer gehoord hebben én dat je de kleine hebt gevoeld!! Super is dat hè! Ik meen af en toe ook al wat te voelen, maar twijfel soms nog of het nu echt de kleine is of toch m'n darmen ofzo...Ik wens jullie een hele fijne vakantie met de kleine gup in je buik!

Sweety, bij jou gaat ook nog alles naar wens?

Hier gaat het prima, had afgelopen woensdag weer controle, de 1ste keer officieel bij m'n vriendin-vk! Wij hadden het hartje nog niet gehoord, alleen maar gezien, dus zij had de primeur. Wat een mooi geluid is het toch hè! Ukkie liet zich meteen luid en duidelijk horen en was overduidelijk wakker want de doptone kreeg een flinke schop! Toen hebben we ook nog ff gekeken met de echo en ukkie was idd lekker aan het bewegen! De echo-foto's komen eerdaags op ukkie's site.
Gisteren kreeg ik minder leuk nieuws op m'n werk...ik werk daar sinds augustus 2007, zou 2x een halfjaar contract krijgen en dan een vast contract. Nu is mij gisteren verteld dat ik géén vast contract krijg, nog niet eens meer een half jaar erbij, maar een contract tot eind december!! Het was niet persoonlijk, maar de organisatie is bang dat er, door veranderingen in de wet, volgend jaar niet meer genoeg cliënten voor ons zijn. Ja ja, bla bla bla! Lekker is dat zeg...ben ik net bevallen, heb ik misschien geen baan meer! Ik weet echt ff niet wat ik hiermee moet...tegen de tijd dat ze zekerheid kunnen geven over wel of geen nieuw contract, ben ik hoogzwanger...niet echt ideaal om dan te moeten solliciteren als ik geen nieuw contract krijg! Nu maar al gaan solliciteren...? Waarop?? Of maar gewoon afwachten en desnoods de ww in....? Pffff wat een gedoe zeg...mij is bij de sollicitatie toegezegd dat ik na 2x verlenging een vast contract zou krijgen...ik ga maar eens zoeken of ik dat ook ergens op papier heb staan.
Wat een verhaal hè...moest het ff kwijt!
Liefs, Edith.

Hoi hoi,

Marieke, dank je wel dat je volop aan het duimen bent voor me.
Ik wens jullie een heel vruchtbaar klusweekend toe.

Edith, wat leuk dat je nu ook het hartje hebt horen kloppen.

Ben op dit moment nog steeds niet ongi.
Ik heb nu een langere cyclus aangehouden aangezien ik vorige keer laat in de avond de rode duivels op bezoek heb gekregen, dus misschien kan ik morgen nog ongi worden.
Ik heb geen last meer van mijn rug, maar wel ongelooflijk gevoelige tepels.
Nou ik hou jullie op de hoogte.
Zal morgen wel weer even langskomen met hopelijk het nieuws dat er NOG geen ongi verschijnselen zijn verschenen.

Fijne avond allemaal enneh marieke klus ze!!

Groetjes Bianca

Hallo allemaal,

Zijn jullie nog in leven.
Wat een rust hier zeg.

Nou ben ik de tussentijd nog steeds niet ongi.
En ook nog geen ongi tekenen.

Ik hoop dat het niet komt, en als het dan toch komt dan wel graag vandaag.

Ik kom vanavond wel weer even langs.

Groetjes Bianca

Terug
Bovenaan