one2bemums 3 !!!

Hoi meiden,

Ongi toch doorgezet, was 1,5 dag weg en vanmorgen was het er weer. Raar maar waar, komt misschien toch ook nog wel van de curettage. Deze maand gaan we er helemaal voor. Manlief heeft er ook helemaal zin in.

Marieke wat fijn dat het hcg hormoon uit je lichaam is. Nu weet je wel als je deze maand zwanger wordt dat het echt is en niet nog van de vorige zwanerschap. Ik heb ook getest een aantal weken na de miskraam om er zeker van te zijn dat het hormoon weg was. Is wel een raar gevoel, maar er komt snel weer een tweede streepje voor je. Wat vervelend voor je baan. Het is nog een eindje weg maar de tijd gaat natuurlijk snel voorbij met zoiets. Ik heb de opleiding voor secretaresse geneeskundig praktijk gedaan. Ook een soort van medisch secretaresse, leuk hoor. Kan het je aanraden.   En in september kun je altijd nog zien hoe alles loopt. Hoop dat je er een beetje uit kunt komen.

Ikke vervelend als je buikpijn hebt tijdens de menstruatie. Ik zelf heb er gelukkig niet veel last van. Ook niet nu ik met de pil ben gestopt. Hopelijk valt het mee voor je, maar het is voor een goed doel.

Bianca nog een beetje kunnen slapen? Ben blij voor je dat het deze maand is gelukt. Hopelijk volgen russell, marieke en ik ook snel. Een maart babytje,wat leuk. ben zelf van 3 maart dus dat is ook een mooie dag.

Sweety spannend straks die tweede echo. Je kleintje zal vast al weer een heel stuk gegroeid zijn. Gelukkig voel je je goed, dat is het belangrijkst.

Edith ook vervelend van jou baan. Heb je het kunnen opzoeken hoe je ervoor staat? Tegenwoordig is het zo makkelijk allemaal niet meer. Balen hoor hoe soms de dingen moeten lopen.

Hopelijk vliegt deze maand voorbij want het wordt een drukke tijd bij ons op het werk. Morgen ben ik vrij en kan ik een beetje bijkomen van de laatste 2 dagen. Kom nog wel even aanwaaien morgen.

Knuffel petra.

NOD:

Marieke 16 juli, 1e ronde na mk, cyclus 33 dagen
Petra 26 juli  2e ronde na mk, cyclus 28 dagen

De zwangeren *************

Weekee, 3e ronde, 1e kindje, uitgeteld op:  6 december 2008            
Edith, 3de ronde, 2de kindje, uitgeteld op 23 december 2008              
duitsmeisje,1ste ronde, 2de kindje, uitgeteld op 18 januari 2009                      
Sweety, 1ste ronde na 4 mnd stilte, 2de kindje, uitgeteld +/- 7 februari 2009

verloskundigen bezoek

duitsmeisje: 23 juni
Weekee: 24 juni (3e keer)
sweety: 16 juli

Echo's

Edith: 19 juni extra echo
Duitsmeisje: 23 juni

Miskraam

Vliegirl,1ste kindje in juni 08  
petra,1ste kindje april 08

Gynaecoloog

petra: 15 juli controle

Even weer het lijstje ge-update knuffel petra

Hallo,
puf puf hebben jullie t ook zo warm.....
iets minder mag van mij wel, maar ik ben geen aanbidder van 30 graden....
Al bij iemand onweer gesignaleerd??
haha... Petra leker in je hangmat gelegen???
toch ongio dus.... jammer maar dan kun je nu wel lekker aan de slag!!

Bianca, hihi ja weekee zit nu met de camper in denemarken..... en wij gaan ook nog hoor, 1 september gaan we lekker twee weekjes uitrusten op vlieland....
heeeeel veel zin in!!!!!
jullie dan????

nee inderdaad geen inzicht in mn cclus maar vind dat ff neit zo erg, klussen gewoon met enige regelmaat en zien t dan wel.... na alle gedoe wel ff lekker....
Klinkt misschien gek maar is zo, ik ben er op dit moment niet heel veel me bezig!! hebben ook genoeg andere dingen aan ons hoofd zoals werk en opleiding....

Vandaag ondanks de hitte aan de peost geweest, dat was gister de bedieling, maar toen kwam ik al veel te laat uit bed en daarna twee uur met mn schoonzusjw aan de lijn gezeten dus toen dacht ik; nu heeft het geen zin meer om wat te gaan doen, morgen beter!!
Nu zit ik ff lekker, pc op schoot federer op de tv (tennis) ff lekker zitten....

Edith hoe is het op jouw werk?? weet je al wat meer???

nou denk dat ik niets vergeten ben... hoop ik!!
Fijne avond allemaal!!

NOD:

Marieke 16 juli, 1e ronde na mk, cyclus 33 dagen
Petra 26 juli  2e ronde na mk, cyclus 28 dagen

De zwangeren *************

Weekee, 3e ronde, 1e kindje, uitgeteld op:  6 december 2008            
Edith, 3de ronde, 2de kindje, uitgeteld op 23 december 2008              
duitsmeisje,1ste ronde, 2de kindje, uitgeteld op 18 januari 2009                      
Sweety, 1ste ronde na 4 mnd stilte, 2de kindje, uitgeteld +/- 7 februari 2009

Bianca, 5e onde, 2e kindje, uitgeteld op 8 maart 2009  

verloskundigen bezoek

duitsmeisje: 23 juni
Weekee: 24 juni (3e keer)
sweety: 16 juli
Bianca: 23 juli (eerste bezoek)

Echo's

Edith: 19 juni extra echo
Duitsmeisje: 23 juni

Miskraam

Vliegirl,1ste kindje in juni 08  
petra,1ste kindje april 08

Gynaecoloog

petra: 15 juli controle

Hoi hoi,

Ja, wij gaan wel op vakantie, maar voorlopig nog niet.
Wij gaan altijd pas in november, dus als ik ongeveer 5 maanden zwanger ben.
Lekker naar gran canaria denk ik, of misschien naar aruba.

Jeetje wat was het weer warm vandaag.
Ben naar het henschotermeer geweest is een groot meer.
Lekker genoten met vriendin en zoontje.
Bij ons begon het om half 7 keihard te onweren, maar na 10 minuten was het weer over. Mijn zoontje en ik zaten op de fiets en hij was onwijs bang.
Hij wou gauw naar huis want daar was het veilig volgens hem.

Ik heb de verloskundige gebeld en heb een afspraak gemaakt voor 23 juli.
O ik kijk er nu al naar uit.
Alleen jammer dat ik op die afspraak geen echo krijg, maar alleen een intakegesprek.
Nog maar drie weken en dan is het al.

Nou ik spreek jullie later weer.

Groetjes en knuffel Bianca

Voor het slapen gaan even hier gluren en dan gauw slapwen moet morgen nog dagje werken!!

Hoe gaat het bianca?? Al ergens last van!!!!
Dus je vakantie duurt nog even!! Maar heb je nog wat in t vooruitzicht!!!!
Weet je wel met hoeveel weken je een echo krijgt??
Ik had dat ook on snel komen voor intake....

Ik denk dat ik mn ei vandaag of morgen heb.... weer dat gerommel in mn buik net als vorige keren en heel draderig slijm..... Dan zou mn cyclus weer net zo zijn als voordat ik zwanger werd.... das wel mooi, aan de ene kant blij dat ik het weet aan de andere kant minder... had eiegnijk gewoon beetje willen klussen en wel zien en er niet echt aan denken.... na ja we zien wel!! Met werk en andere dingen aan ons hoofd afleiding genoeg zou ik zeggen!!

ik ga slapen!! tot gauw!!!

hoi marieke,

Ja dat duurt nog wel even voordat we op vakantie gaan.

Ik heb met 7,5 week een intakegesprek en met 11 a 12 weken eerste echo.
Ik zou het graag eerder willen hebben, maar dat is in onze regio van nederland nou eenmaal niet zo.

Ik wil gewoon weten of er leven inzit of dat het al overleden is of eventueel een schijnzwangerschap.
Maar ja ik zou toch echt hoeten wachten.
Dit maakt het voor mij ook zo moeilijk om het te gaan vertellen.
Aan de ene kant wil ik het onze ouders wel vertellen, maar mocht het nou niet goed zijn dan had ik het misschien liever niet willen vertellen.
Zit dus met een dilema.

Het is erg rustig hier op het forum.
Ik denk dat iedereen aan het luieren is.
En een aantal aan het genieten van zwanger zijn
En een aantal aan het klussen
Een een aantal aan het wachten.

Nou ik hoop dat het hier gauw gezellig druk wordt.

Groetjes en een knuffel Bianca

Hoi hoi!!

Inderdaad bianca rustig hier!!!!
Hier in ommen net zo hoor, had ook met 8,5 week intake en 12 weken pas echo...
Ik had het mn ouders wel verteld, als het misgaat en je verdriet hebt vertel je het ze waarschijn lijk ook, en dan kunnen ze er voor je zijn....
maar je moet doen wat je eigen gevoel je ingeeft...

Nou weet ik t niet meer wat je verder had geschreven....
ga nog even tv kijken en dan slapen ben eigenlijk super moe!!!!

Tot morgen
allemaal fijn weekend!!

Terug
Bovenaan