one2bemums 3 !!!

hallo!!!!

Ook weer back on t forum!!!!

Haha Sandy, t weet wat die zwnagerschap hormonen!!! haha maar fijn dat het goed met je gaat!!!!! Blijf lekker genieten!! En je bruiloft schiet dus ook al op!! haha gaaf!!!!

Edith!! vandaag dus een gesprek op je werk?? Spannend meid!! Laat je ff weten hoe het was?? Ben benieuwd!!
hoe gaat het verder??

Miranda leuk dat je meeleest!! Kom ook gerust meekletsen!! leuk!!

Petra, ook wel eens lekker , dagje niets doen en beetje lezen!!!
kan me vorstellen dat je geen maand wil over slaan!! Hebbn wij ook!!!
Zachtjes doen is ook spannend!!  Hebben wij gister gedaan... hihi was zo warm boven want we waren tweekend niet thuis geweest.... dus wilden niet de ramen dicht doen, maar de buren hoeven niet mee te genieten!! haha

Bianca kan me voorstelen dat het onwerkelijk voelt!!! hihi, vooral als je nog weing voelt, maar wat niet is kan nog kmen, al hoop ik voor jou dat je er niet teveel last van hebt!! gewoon lekker van genieten!!!

Ik heb mn ei gehad denk ik.... Ik voel het altjd ok wel niet niet met heel duidleijke steken ofzo.... Heb dan wel dat draderige slijm en meestal twee daagjes gerommel in mn buik, beetje net als ongi maar toch iets anders haha niet vaag ofzo....
Dat zlijm is nu weer weg en dat gerommel ook, dus denk dat ie is geweest... we zien t wel!!!!!

Ben nu lekker twee daagjes vrij, ga staks eens even de boel opruimen, hard nodig en dan denk ik even foto's inplakken...

Kom nog wel even weer kijken straks!!

Fijne dag allemaal!!

Hoi meiden!

Hoe is het hier? Jullie houden one2bemums goed in stand hahahahaha! Ik zag al een heel aantal zwangeren voorbij komen gefeliciteerd!!!!!! Ik moet nog een maandje wachten en dan gaan we er weer voor!!!! Kan haast niet wachten moet ik eerlijk zeggen maar ja ik heb er voor gekozen om niet met een dikke buik te trouwen dus nog even doorzetten. Nou meiden niet allemaal zwanger worden de komende maand want anders ben ik straks maar zo alleen niet zwanger. hahahahah nee geintje ik hoop dat de meiden die het nog niet snel zwanger mogen worden!

Liefsssss Loth

Hoi meiden,

Daar ben ik weer heerlijk bruin geworden en echt uitgerust. Ik heb goed kunnen genieten ondanks de duivels. De dagen die we over hadden goed gebruikt haha.

Ik lees morgen even de berichten bij langs.

Ik had wel al gelezen dat Bianca zwanger is en wil haar bij deze van harte feliciteren. Ga er heerlijk van genieten meid. Ik hoop snel te mogen aan schuiven.

Ik oet morgen weer voor de eerste keer naar het ziekenhuis. Heb een kuurtje clomid gehad dus nu maar hopene dat we goed ons best hebben gedaan op vakantie.

Jullie horen weer van mij.

Groetjes Russell

Hoi hoi,

Loth, wat leuk dat je ook weer even komt aanwaaien.
Wanneer ga je ook alweer trouwen??
Spannend hoor en dan daarna gaan jullie voor een kindje.

Marieke, ik zal nu twee weken heel veel aan je denken en duimen.
En hopen dat het gelukt is, het is je zo gegund zeg.

Russell, fijn dat je helemaal uitgerust terug bent.
Spannend weer morgen een afspraak in het ziekenhuis.
En ja het klopt inderdaad dat ik zwanger ben geraakt.
Ik weet het nu een hele week, maar is nog erg onwerkelijk.

Marieke, ik ga beloven dat ik er van geniet.
Ik moet er gewoon niet vanuit gaan dat het eventueel mis kan gaan, want dat is niet goed voor mijn gedachtengang.
En stress is nooit goed in een zwangerschap.

Ik kom mogen wel weer langs.

Groetjes Bianca

hallooootjes!!!!

We zaken wel erg weg weg op oagina 2; ik dacht dat kan niet!!!!
het is hier rustig!!!!

Hoe gaat het met iedereen????

Bianca hoe is het????? Hoe voel je je???

Loth!!!!!!! leuk he je weer eens te zien.....Kom je weer vaker kletsen?? heerlijk dat julie er vanaf volgende maand weer voor gaan... en de bruiloft komt ook steeds dichterbij...!! spannend en leuk!!!!

Russel, fijn dat je weer terug bent van vakantie!!!! Lekker gehad????
Kom je ons weer gauw bijkletsen hoe het nu met je gaat!! Hoop dat de clomid aanslaat!!!

Hier alles goed, gisteraaf op kraamvisite geweest, was toch ff moeilijk, dat had ik niet verwacht....had echt gewoon geen zin om de baby even vast te houden, ik dacht huh wat gebeurt er met me, was even te confronterend...wasmet collegas dus met een hele groep, dus maakte ook niet uit dat ik niet wilde en viel niet echt op....

zo ga nog even lezen en heb lekker potje thee bij me staan... avondje relaxen!!!

tot gauw!!!!

Hallo allemaal,

Nou het het even rustig aan het worden.

Russell, fijn dat je weer terug bent van vakantie, hebben jullie het leuk gehad samen.
Ik hoop voor jullie dat het jullie laatste jaar met z'n tweetjes was.

Marieke, ik begin al een stuk sneller moe te worden.
Maar in verband met ons zoontje kan ik niet op mijn bed gaan liggen, maar ik ga gewoon 's-avonds op tijd naar bed.
Bij de eerste zwangerschap ging ik om 18.00 uur slapen tot een uur of 20.00 uur.
En dan om half elf weer naar bed.
Nu mag ik van geluk spreken als ik om 22.00 uur op mijn bed kan liggen.

Loth, wanneer gingen jullie ook alweer trouwen??
Word echt spannend hoor.

Groetjes Bianca

Hoi Allemaal,

Nou ben dinsdag weer naar het ziekenhuis geweest. Dit was de eerste keer weer ik moest in mijn vakantie beginnen met de clomid op de derde dag van mijn ongesteldheid. Ik dacht dat ik mijn vruchtbare dagen al gehad zou hebben maar dit was nog niet het geval bleek dinsdag

Toen ik dinsdag in het ziekenhuis kwam bleek dat ik een heel mooi groeiend eitje had. Deze is dinsdag woensdag of vandaag gesprongen!!! Nou super toch. We zijn natuurlijk druk aan het klussen geweest en morgen moet ik weer voor controle om te kijken of hij daadwerkelijk gesprongen is. Maar ik denk het wel want ik heb het ook voor het eerst gevoeld. Toen wij vorige week aan het klussen waren had ik pijn aan de rechterkant in mijn lies en dinsdag bleek dat daar ook een groeiend eitje zat.

Ik heb ook bloed geprikt en aan de hand daarvan kan ze zien wanneer mijn ei gesprongen is en weet i mijn NOD datum. Ik vindt het echt ontzettend spannend en hoop ook dat ik me deze maand bij jullie kan aansluiten. (En de andere dames die nog bezig zijn natuurlijk ook)

Marieke: Ja dat zal ook best wel even slikken zijn idd. Maar kop op meid voor jullie hopelijk binnenkort ook weer goed nieuws.

Bianca; Hoe voel je je meid? Had jij van te voren ook al klachten of helemaal nergens last van?

Edith: Hoe is het met jou?

Nou kom nog wel ff terug heb nog niet helemaal alles gelezen.

Groetjes Russell

Nog even voordat ik naar bed ga hier aanwaaien....

bianca!!! goed teken dat je moe bent!!! kan me voorstellen dat je bij een eerste makkelijker kan gaan liggen dan bij de tweede.... Maar wel goed voor jezelf zorgen!!

russell spannend!!!!!
Ik hoop ook echt voor je dat t nu raak is!!!

Hie gaat ie goed, beetje ongigevoel, maar kan haast niet want das pas vlgende week, nou ja geen idee we wachten maar af!!!!

ga slapen!! Morgen nog dagje werken en dan is t weer weekend??
Iemand nog leuke plannen???

greetz marieke

Terug
Bovenaan