hallo!!!!
Ook weer back on t forum!!!!
Haha Sandy, t weet wat die zwnagerschap hormonen!!! haha maar fijn dat het goed met je gaat!!!!! Blijf lekker genieten!! En je bruiloft schiet dus ook al op!! haha gaaf!!!!
Edith!! vandaag dus een gesprek op je werk?? Spannend meid!! Laat je ff weten hoe het was?? Ben benieuwd!!
hoe gaat het verder??
Miranda leuk dat je meeleest!! Kom ook gerust meekletsen!! leuk!!
Petra, ook wel eens lekker , dagje niets doen en beetje lezen!!!
kan me vorstellen dat je geen maand wil over slaan!! Hebbn wij ook!!!
Zachtjes doen is ook spannend!! Hebben wij gister gedaan... hihi was zo warm boven want we waren tweekend niet thuis geweest.... dus wilden niet de ramen dicht doen, maar de buren hoeven niet mee te genieten!! haha
Bianca kan me voorstelen dat het onwerkelijk voelt!!! hihi, vooral als je nog weing voelt, maar wat niet is kan nog kmen, al hoop ik voor jou dat je er niet teveel last van hebt!! gewoon lekker van genieten!!!
Ik heb mn ei gehad denk ik.... Ik voel het altjd ok wel niet niet met heel duidleijke steken ofzo.... Heb dan wel dat draderige slijm en meestal twee daagjes gerommel in mn buik, beetje net als ongi maar toch iets anders haha niet vaag ofzo....
Dat zlijm is nu weer weg en dat gerommel ook, dus denk dat ie is geweest... we zien t wel!!!!!
Ben nu lekker twee daagjes vrij, ga staks eens even de boel opruimen, hard nodig en dan denk ik even foto's inplakken...
Kom nog wel even weer kijken straks!!
Fijne dag allemaal!!