one2bemums 3 !!!

Ja daar ben ik weer

Marieke: hoe gaat het nu? Nog steeds ongi gevoelens? ik hoop dat ze weg zijn. We gaan naar een dorpje zo'n 180 km ten zuid oosten van Parijs. Daar wonen vrienden van ons en daar gaan we dus heen. Zondag weer terug, want IK moet maandag weer werken. manlief is dan nog 3 weken vrij *zucht*

Russel: Ik kan niet echt zeggen dat ik kwaaltjes had...ja kwaaltjes had ik wel, maar kan nu niet duidelijk zeggend at ik andere kwaaltjes had de keer dat ik zwanger bleek te zijn dan de keren dat ik het niet was.

Sweety: he wat vervelend van je zus meid...wel goed om te horen dat het nu weer wat beter gaat. Ze blijft onder controle? En wat leuk dat justin steeds meer kan!

Bianca: lastig van je winderigheid...maar hoort erbij inderdaad he.

De anderen ook allemaal een prima dag gewenst natuurlijk!

Hier is het een beetje feest. Vandaag is onze trouwdag...2 jaar alweer zeg... en we haddne vanochtend de 20 weken echo. ik was nerveus!!! Heb vanochtend mijn ontbijt er weer uitgegooid..lekker hoor. maar goed, kwam allemaal goed. We hadden een hele leuke echoscopiste en alles leek goed. wat MOOI om weer naar je kindje te kijken en wat mooi dat je alles zo goed kunt zien. Was lekker aan het spartelen en in de oogjes aan het wrijven. heerlijk!

Tja... en we weten het nu! We krijgen, overigens tegen onze..en anderen hun verwachtingen in... EEN MEISJE!!!!

Hartstikke leuk en we zijn echt superblij. Alleen omdat wij en anderen eigenlijk zo zeker wisten (voorgevoel) dat het een jongen zou worden hadden we alleen jongensnamen...die hadden we al jaren. En nu dus flink aan het nadenken voor een meisjesnaam. Ach er zijn ergere dingen dan he?

Onze eerste visite komt eraan dus ik ga weer. Tot snel!!

Hoi hoi,

Weekee, wat leuk zeg een meisje.
Verder was alles dus weer goed??
Leuk he zo'n echo!!

Ik dacht dat de zwangerschapskwaaltjes van de eerste keer weg bleven,
maar vandaag ben ik dan toch vermoeid geraakt.
Had om drie uur al de neiging om naar bed te gaan, maar was helaas aan het werk.
Nu is het wel gezakt, maar ik kon me nergens op concentreren.
Had ook vreselijk honger vandaag.
Ik werd er gewoon en beetje shacky van, was echt vervelend.
Heb geloof ik wel drie keer een broodje klaargemaakt thuis.
Gelukkig woon ik boven onze zaak anders had ik een probleem gehad.
Hadden jullie dit ook??

Marieke, hoe gaat het met je??
Nog steeds ongi gevoelens of zijn die weer naar de achtergrond verdwenen?

Tot gauw weer.

Groetjes Bianca

Hey meiden,

Daar ben ik weer eens!!!!
Ja ja weet het moet me meer laten zien hier maar ja drukjes met bruiloft en werken pfffffffff!!!!!
Maar ben er nu weer ff, en ga een poging wagen om iedereen weer te noemen haha!!!

Edith fijn dat het zo lekker gaat ook alweer 16wkjes jeetje gaat het snel zeg!!!
En lekker wezen shoppen, kei leuk nu hé heb ik ook gedaan maar dan voor mezelf zwnagerschaps kleding haha!!!

Sweety, fijn dat het met jouw ook goed gaat, spannend weer bijna een echo wel leuk hoor om je wondertje een paar keertjes te zien!!! En wat sneu van je zus zeg das zeker schrikken hoop dat ze snel weer de oude is!!! Hier gaat alles goed voel me prima ben alleen wel veel moe maar das alles zeg maar!!!
Met de bruiloft gaat het super goed moeten nog de laatste puntjes op de i zetten maar denk dat het een heel leuk dagje gaat worden haha!!! Het gaat ook zo snel allemaal ben donderdag alweer 14wkjes en door al die drukte gaat het wel veel sneller als bij Jessica. Jessica doet het ook goed het is zo'n lieve schat, ze heeft vandaag voor het eerst ff alleen gestaan ze riep heel hard mama, van kijk is wat ik doe een geweldig moment hoor heb gelijk mijn vriend geroepen en die had het ook nog net gezien voordat ze op haar billen viel. En kwebbelen dat ze doet dat gaat de hele dag zo door net der moeder haha!!!

Marieke hoe is die je zit weer in je wachtdagen toch?? Heel veel succes hoop zo dat het gewoon weer meteen raak is voor jullie!!! De duimen draaien.

Russel, jeetje spannend meid ja van die tepels klinkt wel als 1 van die kwaaltjes maar ja zolang je NOD nog niet voorbij is moet je helaas wachten!!! Dat duurt zozooooooooo lang maar duim voor je dat het gewoon raak is hoor!!! Succes.

Weekee, wat fijn dat alles goed was en een meisje wat leuk zeg oh kun je lekker rose inslaan das zo leuk allemaal!!!! Wil je alvast een hele fijne vakantie wensen en geniet ze!!!

Bianca, hoe gaat die meis al een echo gehad??? Heb zelf ook met 6wk en 4dgn een echo gehad en had toen ook hartactie!!! Dus dat kan wel!!! Hope voel je verders wel goed of veel misselijk???
Succes als je nog voor de echo moet!!!

Ben zelf vandaag voor de nekplooimeting geweest en volgens de arts zag alles er normaal uit wat was ik opgelucht was ook zo zenuwachtig waarom weet ik niet maar goed!!! En de echo was zo mooi duurde een half uurtje en ze heeft de echo's op een DVD gezet zodat je deze thuis rustig nog eens kon bekijken zo leuk!!! Moet deze nu elke keer meenemen bij volgend bezoek. Heb ook bloedondezoekgehad en dan horen we in hoever we kans maken of ons kindje gezond is hoor dit volgende week moet dan weer op controle de 21 juli!!!!

Succes lieve meiden tot weeer eens!!!

Liefs Sandy

He hoi allemaal,

Weekee Wat leuk een meisje een jongen was natuurlijk ook leuk geweest. Ik denk maar zo als het maar gezond is. Mooi dat de echo ook allemaal goed was is toch even weer een onzekerheid minder. Van harte gefeliciteerd met jullie twee jarige huwelijk.

Biancä: Ik heb nu al last van gevoelige tepels dit heb ik elke keer wel als ik ongie moet worden maar heb het idee dat het normaal gelijderlijker gaat en nu was het van de een op andere dag. Verder nog niet echt kwaaltjes alleen erg veel last van pukkels...

Sweety: Ik kan er nog niks zinnig over zeggen eigenlijk. Helemaal omdat ik de vorige keer echt het gevoel had dat het raak was en dat uiteindelijk niet zo was. Ik kan de tijd wel vooruit kijken naar volgende week.

Marieke: Hoe gaat het bij jou? Erg spannend hoor Laat je het os wel weten?

Petra: Heel veel succes morgen.

Nou meiden dat was het eerst wel weer ik ga zo lekker op bed heb mijn eerste dag werken weer gehad vandaag en moet de hele week om zeven uur beginnen en tot half vier werken. Afgelopen nacht ook erg slecht geslapen dus ben kapot.

Misschien tot morgen.

Groetjes Russell

Hoi Sandy,

Nou dat is wel spannend allemaal met die onderzoeken. Doen jullie dit om een specifieke reden of omdat je gewoon zeker wilt weten dat alles goed is. Wanneer is jullie trouwdag ook alweer?

Ja wachten duurt idd erg lang maar goed moet veel werken dus kan mijn gedachten wel verzetten.

Groetjes Russell

Hey Russel,

Gelukkig dat je veel moet werken meis kun je zinnen idd verzetten!!!
Succes met wachten maar wie weet wordt je beloont met een positieve test hoop het zo!!!

We doen deze onderzoeken omdat ik een beetje een oude mama ben(37jaar) en dan mag je die onderzoeken doen!!! Krij trowens met 23wkjes een uitgebereide echo waar ze alle organen van het kindje gaan controleren dat gebeurt in Düsseldorf!!! Fijn om zo goed in de gaten te worden gehouden!!!
We trouwen op 26 september dus schiet al op met een mooi buikje hoop ik haha, en met een lief dochertje die dan hoop ik loopt en de ringen kan brengen!!!!

Maar huh meis ik ga slapen ben erg moe tot snel eens en heel veel succes hé!!!

Liefs Sandy

Hoi hoi!!!
Er is weer een hoop geschreven!!!!
Eerst even terug lezen, dus twee schermen open maar!! haha

Sweety fijn dat het goed met je gaat!!!
Wel verlvelend van je zus!!! Kan me voorstellen dat dat goed schrikken is.

Gezellig weekee naar parijs.... ja das balen als jij weer moet werken en manlief nog 3 weken vrij is!!!
gefeliciteerd met jullie trouwdag!!!!!
Ahhh en de 20 wkeen echo!!!!!!! Fijn dat alles goed was!!!! en en meisje.... ik moest idd lachen toen ik het las..... en meteen aan jullie namen verhaal denken!!! Heeft manlief niet tegen je gezegd dat hij dacht dat het een meisje werd toen je nog maar net zwanger was???
Leuk joh en alles goed!! lekker verder gaan genieten!!!!

Bianca dus de eertse kwaaltjes komen!! Nou gewoon aan overgeven waar kan!!

Russell blijft bij jou spannend dus!! Ik hoop het zo voor je!!!!
Weer aan t werk dus!!! maar wel lekker zo gaat de tijs snel voorbij!!!

Sandy, leuk dat het allemaal zo goed gaat!!! en je bruiloft begint ook op te schieten!! Zou idd leuk zijn als je dochter dan kan lopen!!!
Speciaal om van haar de ringen te krijgen!!
Geniet lekker van alle voorbereidingen!!!

Hier is het afwachten..... heb mn ei echt wel gehad, en die ongigevoelens zijn ook weer weg, hoop alleen niet dat\ dat toen alsnog mn ei is geweest, kan wel al denk ik t niet.... maar na een mk weet je t niet.... dus gewoon geduld hebben, wel wat last vanb mn borsten, maar minder als alle keren voor de mk... dus ja kan ik niets mee, voor mn gevoel waren ze na de andere eispongen voller, maar dat kan ik me ook inbeelden...
het is gewoon wachten... nod is dit weekend..... maar als ik niet ongi wordt ga ik echt niet voor volgend wekeend testen hoor... maar tuurlijk horen jullie het!!!

Ik ga eens wat doen vandaag!!!

Greetzzzz!!

Hoi Marieke,

Wel spannend hoor. Ik ben druk voor je aan het duimen. Ga je deze week ook testen of wacht je nog een paar dagen?

Ik ga denk ik wel testen woensdag want moet veel werken en dat weekend ben ik weg en zo lang kan ik niet wachten. Tenzij de rode duivels komen natuurlijk dan hoef ik niet te testen. Ik heb tot nu toe nog geen ongie kwaaltjes maar de vorige keer had ik de avond van te voren hele erg onderrugpijn dus kan er eigenlijk nog niks over zeggen.

Nou weer een drukke dag werken gehad ga straks nog ff sporten dan kan ik me even uitleven en daarna weer voeg op bed de wekker gaat ook weer vroeg morgen.

Groetjes Russell

Terug
Bovenaan