one2bemums 3 !!!

ik hoop dat het idd vandaag gaat komen, want heb sinds vanochtend weeen...ze komen nu om de 5-7 min. dus nog niet genoeg maar ja, hopelijk zet het door... we zien wel.
wel spannend dat wel, zou het vandaag...????

jullie succes nog!!!

liefs sweety 40+3

Tess: heel veel succes meid!!Ik hoop dat je nu snel mag bevallen!!!

Sandy: van harte gefeliciteerd met de geboorte van kevin. Hoe gaat het nu bij jullie?

Edith: hier slaapt ze soms door, maar vaker niet hoor. Ik was de eerste weken doodop. Ze heeft vreselijk last van darmkrampjes en verstopping...erg zielig, maar gelukkig lacht ze ook heel vaak.

Hoe is het met de andere dames? Petra, marieke (nou ja dat weet ik ook wel hihi, veel plezier op Vlieland) Bianca (weer beetje hersteld?), russel?   mis ik nu nog iemand???

Hier gaat het dus een beetje up and down. We zijn hartstikke gelukkig met zijn allen maar door Veerle haar darmkrampjes hebben we soms wat mindere dagen. over het algemeen is ze toch erg vrolijk hoor. Ze was bij de laatste meting (20 jan) 5410 gram en 56 cm. Ze heeft inmiddels maatje 62 alweer een tijdje aan. Madam groeit dus prima. Iedereen die haar ziet zegt ook dat ze niet hadden verwacht dat ze MORGEN pas 2 maand oud is.

Ik weet dat ik een tijd niet heb gepost maar ik LEES altijd wel. Ik ben jullie echt niet vergeten hoor!!

Hoi hoi,

Tessa, ik wens je heel veel sterkte met je aankomende bevalling.
Ik hoop voor je dat het doorzet.

Petra, op zich zou het nog wel mogen komen, maar ben de magische 37 weken nog niet gepasseerd.
Heb vandeweek ook een groeiecho gehad en daaruit bleek dat ons kindje nog wel wat aan de lichte kant is.
Leuk is dat he, spulletjes kopen voor de baby. Ikzelf vind het nog steeds erg leuk terwijl we het meeste nog hebben.

Weekee, fijn dat je weer even wat van je hebt laten horen.
Ik wil je even zeggen dat het ook een hele ingrijpende verandering is, het krijgen van een kindje.
Wij waren elkaar als partners ook helemaal voorbij gelopen.
We waren alleen maar bezig met ons zoontje en niet meer bezig met het zijn van man en vrouw.
Probeer zo af en toe een avondje voor jullie samen te plannen, dat is en blijft erg belangrijk. (steek tijd in je relatie)

Ik heb het idee dat je een beetje koopziek wordt als je zwanger bent en een kindje hebt, want alles is leuk en schattig.
Als ik van plan ben mezelf te verwennen met iets leuks dan kom ik meestal terug met iets leuks voor mijn zoontje en dan ben ik net zo gelukkig als wanneer ik iets voor mezelf zou kopen.
Ach misschien ligt het ook wel aan mij hoor.

Ik hoop dat alles goed gaat met de rest.

Groetjes Bianca

Hoi meiden,

Ik wou even laten weten dat ik op de hyves van sweety/tessa heb gelezen dat ze bevallen is.
Ze heeft nog een jongetje gekregen en hij heet michael.

Ik hoop dat het allemaal voorspoedig is verlopen, maar dat zullen we gauw genoeg van haar te horen krijgen.

Groetjes Bianca

Halloooooooooo,

Idd ik ben bevallen van een prachtige zoon Michael!! Het was wederom een hele zware K*T bevalling, echt weer een ramp, zo erg zelfs dat ik echt geen 3de kindje meer wil helaas...ik ben niet in de wieg gelegt voor te bevallen jammergenoeg hahahha, maar oke, ik ben weer gehecht en herstellende en net weer thuis na ziekenhuis en ga nu lekker genieten van mijn kraamweek en onze zoontjes!!!

iedereen heel veel succes, bianca, hopelijk blijft je kindje nog ffies zitten en ook voor de overige zwangere, heel veel succes, ik kom wel weer keertje aan, maar moet veel rusten voorlopig!

liefs sweety, justin en michael

Hey allemaal,

Ben ik weer ff ben ook heel druk nu met 2 kids das flink werken maar oh zo mooi en leuk!!!! Alles gaat goed voel me goed geef borstvoeding en ook dat gaat prima ons ventje is al bijna 5 kilo's ja een enorm ventje!!! Ook mijn bevalling was erg heftig binnen 3 uurtjes door inleiding oké vertel het jullie nog weleens!!!

Maar eerst ff Sweety feliciteren, gefeliciteerd meis met jullie zoontje!!! En precies 3 dgn overtijd net als bij mij haha wat een toeval zeg!!! Vervelend van je bevalling maar ga nu maar lekker genieten en laat je maar lekker verwennen door je mannetjes!!! Geniet ze!!!

Meiden kom andere keertje weer terug nu naar mijn zoontje die wil weer eten!!!
Tot snel!!!
Succes iedereen!!!

Liefs Sandy

Sweety, Proficiat met de geboorte van jullie zoon!!! Weer een jongen erbij, wat leuk! Balen dat je weer een zware bevalling hebt gehad...hoop dat je nu lekker kan genieten van je mannen!

Groetjes, Edith.
(Fender is alweer 6 weken en doet het uitstekend!)

Leuk om te lezen hoe het met de moeders gaat!!

En Tess gefeliciteerd met jullie kereltje!! ga nu lekker genieten na je zware bevalling!!!

Simplymei t gaat na 20 weken hard hoor!!!

Bianca dus het zit nog rustig... dus hij moet nog even hard groeien!!
spannend hoor!!!
Hou je t nog een beetje vol in bed?? Mag je nog steeds niets doen??

Hier ook rustig, veel last van bekken kan steeds minder, maar goed nemen we maar voor lief....
wel paar daagjes met manlief naar vlieland geweest. lekker genoeten van buiten zijn, is rolstoel toch hele uitkomst hoor!!! Anders was t niks geworden!!

Groetjes!! Marieke
33,5 week

Terug
Bovenaan