one2bemums

ik heb een eigen schoonheidsinstituut en een webwinkel in computerspul met mijn man
verder 2 konijnen, dotty en belle en een kleine zus, Loth, een grote zus en een papa en mama hahahhahhaha sorry, ben beetje melig

woehahahahhaha ja ben ontzettend wijs he hahahah das een goede hoor weekee...

hahaha gelukkig maar! Ik ben zelf ook in een vreselijk rare bui hahaha.

Okay ja voor ik het vergeet...we hebben al uitbreiding...een poesje lol. 6 jaar oud inmiddels, maar we hebben haar nu 4 jaar.

gelukkig maar maakt het gezellie he...beetje melig mutsen hier is leuk...
wat lief een poesje hoe heet ze???

sodejuutje, jij bent snel....

Mijn poesje heet noekie. We hadden tot vorig jaar nog een andere...ook superlief. Vile zo voor mijn voeten neer op de grond...we zijn nog naar de dierenarts gevlogen (nee echt...rijden kon je het niet noemen) en hij is daar na 2 minuten op de tafel in mijn armen overleden...2,5 jaar was ie...vreselijk. Ik was er kapot van. Dat heb je altijd met dieren he.

jah he zegt iedereen hahahahaha ik kan erg snel typen, ik ben nl ook receptioniste en telefoniste en ow ja doe ook hypotheken en kredieten verstrekken woehahahahah kun je me nog volgen....kortom veel typen dus erg snel..

wat zielig....ik kan daar ook zo slecht tegen he dieren die dood gaan pffffff mijn konijntje hiervoor ook in mijn armen overleden....stuipstrekken en weg dis...ikke janken joh...vreselijk...

he jah, das ook zo zielig. Gelukkig hebben we allebei nog diertjes om ons heen.

ooooh dat verklaart een heleboel. ik kan ook erg snel typen...helaas niet zonder fouten, dus doe ik er toch maar wat langer over (en dan maak ik alsnog fouten lol)

Terug
Bovenaan