one2bemums

Allereerst: dag Linneke, leuk jou ook hier te zien. je hebt gelijk... sep 2008 is een beetje doodgebloed en ik wilde graag wat actiever zijn. Ik zit ook bij jan 08 stoppers...aangezien ik dat ben natuurlijk, maar jullie meiden lijken me gewoon erg gezellig en kletsen lekker veel hihi..

Sweety, vreselijk om te horen over je mk's. Ik kan me absoluut niet voorstellen hoe je je dan moet voelen. Maar je hebt gelukkig een (zo te horen) prachtig mannetje op de wereld gezet en wie weet wat voor moois nog komt  

Loth, veel plezier op de verjaardag en bedankt voor je warme welkom

Lotje, gefeliciteerd met je zwangerschap. Waarover ben je zo onzeker dan? Dat er iets misgaat?

He wat fijn...een topic met meiden die gewoon gezellig met elkaar kunnen kletsen.

oke lieverd, ik voeg je toe aan mijn hotmail oke?/

jammer dat je weg moet hoor pfffffffffffffffff

gewoon niet meer reageren, andersblijf je aan de gang, is echt de moeite niet meer waard he..

oke Linneke, tot het weekend weer, komt goed!!
xxxxx

Oh ja heel fijn, nu vergeet ik meteen al je vraag te beantwoorden sweety....

Ik werk als pedagogisch medewerkster op de babygroep op een kinderdagverblijf. Zulke schatjes maar soms ook wel moeilijk als je bezig bent met zwanger worden...je wilt zo graag een voor jezelf. Mijn man (we zijn juli 2006 getrouwd) is leraar. We zijn sinds 2001 samen en we hebben het nog steeds erg gezellig samen, maar hopen natuurlijk op uitbreiding. Hij is er ook zeker helemaal aan toe en weet je...ik zie hem ook echt een papaatje zijn ...is dat stom? lol

heeeeeeeeeeee Weekee,

daar ben je weer!!! tja, moeder natuur he, doe je niks aan en ben idd intens gelukkig met mijn prachtige kereltje hoor!! komt goed, ik weet dat het kan he!!!

ja, hier kunnen we gewoon met elkaar omgaan, ik houd niet van dat gedoe van topic Yvon, maar had je mischien al gelezen in mijn reactie....zou het zelf ook niet leuk vinden als ik een vraag stel, hoe vaak ook en ik krijg zulke reacties....

Weeke, ik wil gewoon graag het hartje zien kloppen dan pas ben ik echt gerustgesteld....ben een zeur soms.......
Als het hartje klopt zal ik daarna me niet meer zorgen maken, had ik bij de 1e ook niet.
Muts ben ik toch he...

Lotje...dat kan ik me goed voorstellen...dan weet je in ieder geval zeker dat het "leeft"...dat het actief is en dus als het goed is groeit...nu weet je dat er "iets" (ja klinkt heel cru, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel) zit. Ik hoop dat je snel het hartje te horen krijgt...als ik me goed herinner de 25e?

ja sweety ik had het gelezen...ik vind het erg triest, maar het wordt nu een heen en weer gooien van modder en daar pas ik voor. Ik heb wel betere dingen te doen. Elkaar verwijten maken heeft geen zin.

Wat doen jullie trouwens allemaal?

hee leuk weekee, doet Loth ook geloof ik...en tis alleen maar goed dat je je man als goede papa ziet, anders moet je er niet aan beginnen denk ik zo...hihih

Terug
Bovenaan