A
Anoniem
Guest
Allereerst: dag Linneke, leuk jou ook hier te zien. je hebt gelijk... sep 2008 is een beetje doodgebloed en ik wilde graag wat actiever zijn. Ik zit ook bij jan 08 stoppers...aangezien ik dat ben natuurlijk, maar jullie meiden lijken me gewoon erg gezellig en kletsen lekker veel hihi..
Sweety, vreselijk om te horen over je mk's. Ik kan me absoluut niet voorstellen hoe je je dan moet voelen. Maar je hebt gelukkig een (zo te horen) prachtig mannetje op de wereld gezet en wie weet wat voor moois nog komt
Loth, veel plezier op de verjaardag en bedankt voor je warme welkom
Lotje, gefeliciteerd met je zwangerschap. Waarover ben je zo onzeker dan? Dat er iets misgaat?
He wat fijn...een topic met meiden die gewoon gezellig met elkaar kunnen kletsen.
Sweety, vreselijk om te horen over je mk's. Ik kan me absoluut niet voorstellen hoe je je dan moet voelen. Maar je hebt gelukkig een (zo te horen) prachtig mannetje op de wereld gezet en wie weet wat voor moois nog komt
Loth, veel plezier op de verjaardag en bedankt voor je warme welkom
Lotje, gefeliciteerd met je zwangerschap. Waarover ben je zo onzeker dan? Dat er iets misgaat?
He wat fijn...een topic met meiden die gewoon gezellig met elkaar kunnen kletsen.