one2bemums

Dat is waar 3 nieuwe meiden maar maggie was hier af en toe al toch?

Hier dan ook nog even een snel voorstel rondje:
Ik ben bibische ik ben 24 en ga nu naar de 3de ronde voor een 2de kindje. Heb een zoontje Thijmen van 2 jaar en 8 maanden. We willen nu wel even 2 maanden wachten i.v.m de december maand en ik ben aan het solliciteren. Leuk dat ik nu niet meer de jongste ben hahahaha. Grapje hoor linneke ik was ook 21 toen ik Thijmen kreeg. Geen moment spijt van gehad.

Nou meiden moet nu echt gaan
Aan alle nieuwe meiden als jullie nog meer van me willen weten en geen zin hebben om terug te lezen (wat ik me heel goed kan voorstellen) dan roepen jullie maar.

Kusssss

ooohh sorry maggie, was je hier echt al vaker??
Hahaha, sweety en loth typen zoveel dat ik het echt af en toe niet bij kan houden.......

tja lotje hahahahah wij zijn de echte typers hahahhahahaha erg he!!

ik ben ook weg jullie zullen me van de week wel weer een keertje zien... nou kan ik gezellig me 'ei' kwijt...en jullie ook weer aan mij.... Nou doei doei   fijn dat ik hier mee mag kletsen.... Oja Vind het altijd leuk om ergens de jongste te zijn... ben ik toch altijd...dus maakt niet uit... ik kan ook HEEL goed tegen grappies...maar je kan zo ook terug verwchten hihihi..

Dank je! En anders naar bibische83@hotmail.com. Je bent een schat.
Balen het is weer veelste gezellig hier! Heb trouwens net ook nog gereageerd bij dat ik denk dat ik verkeerd vrij topic want vond het nu wel heel erg worden al dat afbranden van elkaar maar nu ben ik er klaar mee hoor!
He dit is echt verslavend hihi.

Ga nu echt

Kusssss

En niet teveel kletesen he? Anders moet ik zoveel lezen morgen en mis ik nu heel veel gezelligheid hahaha

Linneke gelukkig maar want we houden wel van een beetje lol op dit forum hihi! Vond het ook nooit erg om de jongste te zijn!

Terug
Bovenaan