one2bemums

Oke ik blijf nog heeeeel even hihi.
Ik ga jou ook even op zoeken op hyves. Ben niet nieuwschierig hoor!

Wat fijn dat je ook een goed gevoel hebt zeg! Ik hoop het echt voor je!
Ik heb pas maandag mijn nod dus ik wacht nog even met testen maar ja mijn gevoel zegt dat het goed is. Voel me ook anders dan anders zeg maar maar goed mijn gevoel zit er wel vaker naast (Toen ik zwanger was was ik er van overtuigd dat ik een meisje kreeg hahahahaha mooi niet dus tot zover mijn gevoel hihi)

Kusssss

ik ga het ff verpesten....ik had ook een goed gevoel...boehoeeeeeeeeeeeeeeeee

OOh, sweety, ik heb het even terug gelezen en het spijt me. Jeetje, moet ik ook maar vaker even lezen....

Loth en Edith, spannend hoor, ik duim voor jullie.

Hier alles wel ok. Kan niet wachten tot donderdag en dan hoop ik wat wijzer te worden en anders zal ik echt moeten wachten tot de echo....
Ondertussen is mijn buik 2 cm gegroeid en moet ik soms moeite doen om hem in te houden.....haha, ik ben vanavond na het sporten maar thuis gaan douchen. Pfff, je kan het van mijn tepels aflezen hoor.....niet dat ik denk  dat ze daar op letten maar ja, dat denk jezelf dan he

Lotje

Klopt klinkt ook beter maar op hyves noemen ze het nou eenmaal getikt hahaha!

Weet ik toch dat ik bij jou mag testen! Maar ja lieve zus je woont zo ver weg en dan moet ik zolang me plas ophouden hahahaha!

He lotje wat leuk dat je al groeit! gaat bij een tweede altijd sneller he?

En ja mag het wel verpesten hoor sweety vind ik niet erg!

Trouwens we zijn weer compleet!!!!!

geeft niks lotje, zand erover!
hopelijk weet je gauw meer en idd je denkt dat iedereen het kan zien he..kan me voorstellen dat je dan liever thuis douched hahaha

loth, ik ben niet getikt hahahaha alhoewel, ik wel veel tik...hmmmmmmm...
ach neem je je plasje toch mee in een potje kei leuk in de trein hahahah zie je al zitten lol

gelukkig maar...hopelijk is jullie gevoel in ieder geval beter dan de mijne....al 2 keer MK he das echt nie tof hoor! hopelijk blijft het bij jullie lekker zitten!! heb ik nl gezegt he...dat dat moet!

Nou ja sneller, bij de eerste was het nog sneller zichtbaarder maar nu is meer dat uitgerekte vel wat een beetje gaat opzetten......tis geen harde buik zeg maar zoals de 1e keer......hahaha, meer veloverschot eigenlijk...

Terug
Bovenaan