one2bemums

Hoi meiden ja er wordt inderdaad wat afgeschreven he? Maar gelukkig is de helft van wat we schrijven onzin dus daar kun je lekker snel overheen lezen hahaha.

Edith wat vervelend zeg nog steeds geen duidelijkheid!!!! Meid ik duim voor je dat je snel iets weet. Kan me voorstellen dat je hier helemaal gek van wordt!

Maggie natuurlijk mag je vriendjes worden gezellig! Dan kunnen we ook bij jou gluren hihi.
Snap dat je onzeker wordt van dat bloedverlies maar denk maar niet meteen het ergste. Veel vrouwen verliezen bloed tijdens de zwangerschap, kan inderdaad nog wat oud bloed zijn van de innestelling of gewoon een adertje wat gesprongen is omdat alles nu beter doorbloed is. En doordat de eerste maanden je baarmoeder zich klaarmaakt om de komende maanden een goed huisje te bieden voor die kleine kan je ook wat bloed verliezen. En wat betreft die misselijkheid, ben van Thijmen nooit misselijk geweest sterker nog voelde helemaal niets op een ongi gevoel na en nu loopt hier een mannetje van ruim 2,5 jaar..... Het zegt echt niets of je wel of niet misselijk bent hoor!
Hoop dat je er wat aan hebt.

En hoe was greys anatomy? Ben ook groot fan, heb alle series op dvd. Wilde gister ook graag kijken maar kon mezelf niet losrukken van de pc hahaha. En om de een of andere reden vond vriendje hetr niet goed als ik en de computer in beheer had en de tv dus heb er niets van gezien snik.

Liefssss Loth

Hallo, ik kom hier ook weer even langsgluren!!!
edith ik hoop echt dat je gauw duidelijkheid hebt!! kan me zo goed voorstellen dat je daar zo onzeker van wordt!!! Ik werd na 33 dagen ongi, je baalt aan de ene kant maar denkt dan ook ik heb in ieder geval een redelijk normale cyclus!!! Ik hoop dat jij ook gauw wat weet!!!! We denken aan je!!!!

Maggie ik leef met je mee, wat ik ook zla zei bij de januaristoppers!!! Kan me in jouw geval voorstellen dat het voor jou gek is dat je nog niet misselijk bent!!!

Enne maggie bedankt voor de tip over die foto's dat je zo op hyves kon kijken. Ik heb al gekeken of ik jou kon vinden maar er staan zoveel maggie op!!!! hihi... Zo leuk als je er een gezicht bij ziet!!!!

Ik heb ook even bij jullie allemaal gegluurd!!! hihi sorry!!!! Maar durf niet goed iemand uit te nodigen want weet niet wie dat wel en wie dat niet zou willen....

Nou ik zal er vandaag wel niet meer zijn denk ik, we gaan zo naar mijn ouders en dan eten we daar en met hun gaan we vanavond naar de theathershow van Hans liberg!! Heel veel zin in, de laatste keer dat ie in harderwijk kwam zouden we gaan maar dat was de avond voor onze bruiloft. hebben we toen maar niet gedaan, leek ons niet zo handig!! hihi!!!!
Jullie ook allemaal nog een fijne avond.dag!!!!

tot gauw!!!!!

he loth , ik snap dat je niet altijd ziek hoeft te worden maar ik had de hele periode van mijn 1e dat ik niet lekker in mijn vel zat en bij mijn 2e en 3e werd ik rond 6 weken zo ziek dat ik geen slok water binnenkon houden en viel ik zo 10 kilo af en lag met 10 weken in het ziekenhuis tot ongev. 3 maand van de zwangerschap dus verwacht je dat nu ook hoeft natuurlijk niet maar alles bijelkaar is het nu anders maar goed ik heb 3 zoons misschien word als het goed gaat dit wel een meid en voel ik me daarom anders het maakt mij trouwens niet uit wat het word een meisje zal leuk zijn maar niet leuker als het maar goed gaat daar gaat het me nu om

liefs maggie

he vliegirl ik heb ook gewoon bij een paar mij aangemeld en hoor het vanzelf wel
en als zij mij hebben aan geklikt mag jij mij ook wel aan melden

liefs maggie

He vliegirl je mag mij toevoegen hoor vind ik wel gezellig. Kreeg van me zusje al de vraag wie die onbekende meiden zijn hihihi. Wilde eerst zeggen collega;s maar ja bijsommige staat de woonplaats erbij dus dat zal ze dan wel niet geloven hihi.
Is wel grappig hier schrijven we toch onder een nickname zeg maar en dan krijg ik   een uitnodiging met jullie echte naam dan moet ik even denken wie was dat ook al weer hahaha!
Maggie ja nu je dit verteld snap ik dat je erg onzeker bent dat je nu niet misselijk bent/ wordt! Jeetje meid heftig begin elke keer van je zwangerschap! Ik hoop voor je dat alles gewoon goed zit (wie weet toch een meid is het daarom anders ) Ik denk in iedergeval aan je!

Vliegirl hele fijne dag trouwens!
Ik ga even was ophangen en dan nog even liggen tot Thijmen weer wakker is.
Tot vanaaf!

kussss

ik vind het erg fijn dat we hier zo met elkaar kunnen meeleven en ook weer lekker lol kunnen hebben

liefs maggie

Loth wat heb je nu gezegd wie al die meiden zijn??? Ik heb ook al nagedacht wat zal ik zeggen als we die vraag krijgen?? hihi bijna niemand weer dat wij hiermee bezig zijn dus... Alleen een collega (dat is meer vriendin dan collega, en mijn ouders omdat de huisarts een domme fout maakte, die belde mij hier thuis en ik had hem wat gevraagd over zwanger worden en medicijnen en mijn vader was hier die neemt op en die huisarts doet zijn vehaal, jaja handig) ik heb nog niet iets bedacht wat ik dan ga zeggen!! hihi..... Nou heb ik geen zus dat scheelt misschien, vriendinnen zullen die vraag minder snel stellen denk ik!!
Maggie ik denk dat ik je bij loth zag staan op hyves samen met je mannetje... Klopt dat????
Laat ff weten dan kan ik je toevoegen!!

Nou ik ko het weer niet laten toch nog ff in te loggen!!!
hihi,
groetjes!! marieke

quote: alraco reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-02-2008 14:19:18'));

ik vind het erg fijn dat we hier zo met elkaar kunnen meeleven en ook weer lekker lol kunnen hebben

liefs maggie

Helemaal mee eens!!! Best bijzonder vinden jullie niet??? Ik kwam hier porecies een wek geleden voor het eerst en nu dit!!! heel leuk!!!

Terug
Bovenaan