one2bemums

He maggie dus nu toch de bekende zwangerschapsmisselijkheid? Klinkt misschien een beetje raar maar "gelukkig maar"! Ik bedoel eigenlijk gewoon dat ik me voor kan stellen dat je nu weer wat gerust gesteld bent en het weer gaat zoals je "gewend'bent. Zou ik wel hebben in ieder geval.
En weekee wat erg van je moeder. heel veel sterkte en ik denk aan je hoor!
En zere tepels mmmmm. Snel je nod? Of is het van je eisprong dat schijnt namelijk ook nog te kunnen om het makkelijker te maken zeg maar.
Nou weet ik niet meer wat er nog meer stond denk dat ik er maar een kladblok bij moet nemen om aantekeningen te maken hahaha.

Ik heb trouwens volgende week een gesprek op het kdv. Was van beide kanten positief dus volgende week willen ze een en ander doorspreken. Spannend!!!!!

Denk dat ik er vanavond een keer niet ben, moet nog een hele berg foto's in plakken en ben erg moe maar ja het is makkelijker gezegd dan gedaan hier niet komen kijken hahaha. Heb morgen late dienst dus hoop dat ik dan op me werk even bij kan lezen hahaha.

Kussssss

Nou dat was ff tetsen, had ik een heel verhaal getypt deed ie het niet stond er is geen tekst!! nou genoeg hoor!!!!
Dus maar ff een keer opnieuw!!!
Maggie vervelend dat de kwaaltjes nu komen opzetten, maar zoals Loth al zei geeft dat wel een goed gevoel misschien. dat het is zoals je had verwacht.....
Ik denk aan je!!!

Loth leuk werk he foto's inplakken!!! Ik zit hier ook met een hele stapel vor mijn neus!!!! Moet van de laatste 2 jaar inplakken. dat is vanaf de periode dat ik mijn mannetje heb leren kennen. Veel dus!!!! Ik ben nu een half jaar verder dus kan nog ff. Dan is een laptop handig die zet ik er gewoon bij op tafel!! haha

Ik kan vanavond ook niet komen kletsen!!  Kom net tot de ontdekking dat renate komt, marco's zus. Super gezellie altijd, alleen die weten nergens van, dus kan ik niet komen kletsen!! jammer!!!! Ik had er helemaal niet meer aan gedacht dat ze zou komen, kreeg ineens een helder moment vanmorgen!! gauw even de eetplannen veranderd!! aha anders had ik verbaasd opgekeken als ze voor de deur had gestaan!! hihi....

Die kladblok neiging heb ik ook al eens gehad. of het forum 2 keer openen een om te lezen en de ander om te reageren!! haha heb ik ook al eens gedaan!!! Ik ben ook elke keer in de war mer de echte en de nicknames!! haha ook maar eens opschrijven denk ik!! hihi!!!

Morgen op mijn werk ga ik jullie verhalen van vanavond wel lezen, ben toch altijd de eerste!!

Knuffff

haiii lieverds,

loth, veel plezier met foto's inplakken, maar je komt denk ik nog wel ff gluren jou kennende hihiihih...

weekee, wat akelig van je moeder!! veel sterkte meis en hopelijk komt het gauw weer goed met je moeder, zal goed duimen!!

maggie, dus toch misselijk...nou...sterkte ermee, maar gelukkig voor je gevoel nu toch wel zwanger he..:) hopelijk voel je je gauw beter meid!

vliegirl, hoe gaat tie verder?? fijne avond met renate hoor! toch wel gezellig he, alhoewel, het hier altijd leuker is he hahahahha

Hier verder geen nieuws, op dag 12 nu, waarschijnlijk in het weekend mijn ei. ben der nog niet uit of ik ovutesten ga doen of niet...hmmmmmmm...wat zouden jullie doen?? tis net na mijn MK dus weet niet zo goed mijn cyclus, dus daar is het wel goed voor, maar wil er weer niet te veel mee bezig zijn...dus...dilemma...zie nog wel.
wel goed nieuws, heb net een mailtje van een goede vriendin gehad waar ik al heel lang mee mail. Ik ken haar ook vna hier. haar zoontje is op dezelfde dag geboren als justin en ze is nu weer zwanger van haar 8ste kindje!! Leuk he!!! vind het super voor haar, wel gemengde gevoelens, dat wel, \had het heel leuk gevonden om weer samen met haar zwanger te zijn, dat zou toch een mop geweest zijn he, samen 2 keer zwanger en rond dezelfde tijd uitgerekend, maar helaas...hopelijk gaat het bij haar wel goed...

edith, probeer is alleen met rechtermuis te klikken en dan kopieeren en dan hier te plakken, zo doe ik het altijd en dat werkt wel??

lotje, bijna echo!!! spannend meid!! zal wel goed zijn hoor weet ik zeker!!

Linneke, hoe is het met jou?? wanneer is jou NOD??

Marieke, wanneer is jou NOD?? ben niet zo bij geloof ik...

hopelijk ben ik niemand vergeten en anders sorry....zijn ook zo veel nieuwe meiden bij hihihi maar volgens mij doe ik het al aardig goed he met onthouden ahahhahha
nou weer een heel verhaal geworden he...

kussssssssss

One2bemums maart

1
2 Weekee, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje , 27 dagen cyclus
3
4
5
6
7
8
9 sweety, 31 jaar, 3de ronde, 2de kindje, 29 dagen cyclus
10
11
12
13
14linneke, 21 jaar, 3 de ronde, 1 ste kindje. 31 dagen cyclus
15
16
17Loth, 24 jaar, geen ronde, 2 kindje, ongeveer 31 dagen cyclus/
    Vliegirl, 30 jaar 2e ronde 1e kindje en cyclus ongeveer 33 dagen.
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Er staan nog heel wat dames er niet op, dus grijp je kans, is leuk, want dan kunnen we elkaar steunen!!!

Lotje en Maggie, willen jullie de VK datums erop zetten?? en dan er achter zetten wat er gaat gebeuren..bv lotje, 22 feburai, 1ste echo!!

kussssss sweety

hallo dames....Sorry maar ik hou jullie echt niet bij....ben trouwens ziek heb de griep...maar we zijn nog wel aan het klussen ....hihi...verder met iedereen alles goed... ik begin maandag met ovu testen...wil me ei zoeken...is ook weer een tijdbesteding he??? nou ik hoor en lees wel mee

liefs Linda

linneke beterschap en lotje hoever ben jij heen???

heb het hier nog redelijk onder controle
zal eind volgende week wel een keer de vk bellen

liefs maggie

Terug
Bovenaan