one2bemums

Ja tuurlijk duim ik morgen voor je!

En edith is goed hoor ga maar lekker gluren daar zijn de foto's voor toch? Zal morgen je uitnodiging even accepteren en dan kan ik ook bij jou gluren hihi!..
Nu ga ik echt hoor

Slaap lekker! (Alweer hihi)

Kusssss

Lotje 27, ha ha had het zelfde probleem met jou ben nu 5 en een halve week zwanger maar bij mijn volleybal team weet nog niemand het en aangezien we het er wel over hadden met nog 2 meiden die ook weer voor een zwangerschap gaan durfde ik mij ook niet in de sporthal te doucen opgezette buik en borsten.
eens kijken hoelang dat vol te houden is
liefs maggie

Hoi meiden!

Ik moet even van me afschrijven hoor! Ik voel me af en toe (nu dus) zo onzeker wat betreft Thijmen! Hij is flink aan het puberen waardoor er dagen zijn dat ik het gevoel heb alleen maar ruzie met hem te hebben. Hij doet 3 kwartier over een broodje! Alles is nee, treuzelt gigantisch en probeert alle grenzen uit. Nu weet ik wel dat het er allemaal bij hoort en dat het een teken is dat ie zich veilig voelt bij mij/ons. Maar aaaaach! Ik zou hem af en toe wel achter het behang willen plakken! Hij zit me dan zo op mijn zenuwen te werken! Vanochtend ook een hele crime om hem een broodje te laten eten vervolgens te laat op het kdv. Ik kreeg te horen van de leidster of ik voortaan Thijmen wel op tijd wil brengen Tuurlijk wil ik dat maar het lukt gewoonweg niet altijd!!!! Ik vind het belangrijk dat ie s'morgens eet want met een lege maag kan ie niet naar het kdv. O meiden en dan zit ik nu alleen op de bank en voel ik zo zoooo rot doe ik het allemaal wel goed? Dat is het enige wat ik kan denken. Doordat de leidster hem vanorgen meteen overnam en aan tafel zette kon ik ook niet echt lekker afscheid nemen dus zit ik hier te balen vandaag zie ik Thijmen niet meer want als ik thuiskom ligt hij al in bed. Nou dit was even mijn relaas. Sorry maar moest het even kwijt voor ik te werk ga.

Kussssss

Het ziet er naar uit dat mijn gevoel mij behoorlijk voor de gek heeft gehouden, vanaf vanochtend wat bruin verlies en zo een typisch beurs ongi gevoel zal dus vandaag of morgen wel gewoon ongi worden snik!
Wel vroeg ging uit van 34 dagen maar liever nu dan dat ik erop zit te wachten steeds nega testen en uiteindelijk ongi wordt zoals vorige maand! Maar baal er wel een beetje van hoor! Het voelde deze maand echt anders.
Nou meiden misschien tot vanavond.

Oooh Lieve Loth,

Heel herkenbaar allemaal. Mijn kleine meis is nu 2,5 jaar en echt aan het puberen. Sinds wij zijn verhuist ( dat is nu 10 maanden geleden) eet dochterlief heel erg slecht. Het gaat nu weer redelijk hoor sinds 2 maanden maar het heeft echt wel een half jaar geduurd voordat zij haar avond eten aanraakte. ( echt letterlijk hoor want meestel zei ze bij voorbaat al nee en probeerde niet eens is) Ook dat dreef mij echt tot wanhoop maar goed, ik heb haar heen laten doen maar wel erg duidelijk geweest.Inmiddels eet ze weer, niet veel maar ze probeert het wel,  en  ze  moet van mijn echt opeten wat er op haar bordje ligt ( ik schep bewust niet teveel op) en ze weet nu gewoon,  eet ik  het niet op dan krijg ik geen toetje en mag ik geen sesamstraat kijken en waarempel  HET WERKT.
Houdt vol meid, valt niet mee, maar probeer er geen strijd mee te voeren wat ik deed want dat werkt echt averechts. Succes ermee...

Kus Lotje  

Hoi lotje

Bedankt voor je lieve berichtje, altijd goed om te lezen dat je niet de enige bent hahaha. En ik weet het wel hoor geen strijd voeren en dat probeer ik ook echt niet doen maar af en toe vliegt het me dan gewoon allemaal aan. Thijmen eet trouwens al  16 maanden geen avondeten! Sinds de scheiding weigert ie gewoon. Daar ga ik ook echt geen strijd over aan (Ik heb alles al geprobeerd maar werkelijk niets helpt) ze zeggen dat het vanzelf wel weer komt maar ja wanneer???? Dus dat brood  vind ik dan extra belangrijk maar goed alles  gaat over he? Het heeft ook wel wat als ze hun eigen willetje gaan ontdekken he?  

Kusssss

achhhhhh lothhhhh,

ik ken het wel hoor, van mijn zus!! en idd het komt goed maar af en toe...grrrrrr...bloed onder je nagels vandaan....veel sterkte hoor lieverd, hopelijk gaat het snel beter!!1

en dat bruin, kan het geen innesteling zijn?? had ik ook he! of echt ongi?? das toch wel te vroeg of niet??

hoest op je werk lieverd?? geen thijmen een knuffel van me oke!!

xxxx

Ja wie weet innestelling maar ik hou er nu maar rekening mee dat ik ongi ga worden dan kan het alleen maar meevallen. Zou inderdaad wel vroeg zijn want zit net op dag 28 en vorige maand had ik een cyclus van 34 en daarvoor 35 dussss vaag weer maar liever te vroeg dan nog later. Heb wel echt zo een beurs ongi gevoel nou ja we wachten wel af, als het niet doorzet ga ik de 14de testen denk ik want dan wil ik het wel weten hahaha. (anders kunnen we wel samen verder is ook leuk!)

Op me werk was het erg saaaaaai en de dag duurde me veelste lang maar dat komt omdat ik een beslissing heb genomen en dan kan het ook niet snel genoeg gaan hihi.

Tuurlijk geef ik Thijmen een knuffel van tante tessa hihi. Geef je justin ook even een dikke kus van mij?

Terug
Bovenaan