one2bemums

ik had ook pas laat een innesteling pas op dag 10 na eisprong...hoe lang na je ei is dit dan?? en we gaan zo wie zo samen door ongeacht of jij zwanger bent of niet lieverd, je komt niet meer van me af!!

tuurlijk geef ik justin ook een knuffel van zijn tantetje Bibische !!!

en ja, saai idd als je eenmaal die beslissing hebt genomen he...niet zo lang meer lieverd, nog ff volhouden... ben ff sigaretten halen voor manlief (behhhhhh) ben over 10 minuten weer terug oke!

xxx

Denk dat mijn ei dag 17 is geweest dus 11 dagen later. Nou ja we wachten braaf af.

Jij sigaretten halen? Heb jou man geen benen hihi. Mark zou dat echt niet zomaar doen voor me tenzij ik hem giga aan zijn kop zeur hihihi.

En natuurlijk gaan we samen verder zwanger of niet!
Af en toe zit ik even lekker andere topics te lezen en dan kom je echt leuke dingen tegen hahaha.

Kussss

tja, das wel laat, maar ja zou kunnen...duimennnnnnn

ja ik heb alleen een rijbewijs hij niet...en je kunt het niet fietsen, te ver....dus ik haal braaf sigaretten...pfffffff....

welke onderwerpen??

Aahhh wat lief van je! Op klusbabes gisteravond ruzie omdat een of ander grietje om niets op haar tenen getrapt was en op ik wil wel maar hij absoluut niet ging het geloof ik ook niet al tre vriendelijk en een week of 2 terug was er nog zo een topic met een gek wijf dat stiekem zwanger wilde worden nou daar was ook heel wat commentaar op! En een hele tijd geleden een man die bang was dat ie onvruchtbaar was geworden van veel aftrekken. Ik weet het iedereen in zijn waarde laten maar af en toe!

Lieverd ik ga lekker douchen en dan te bed. Ik heb het namelijk zooooooo koud!
Ik hou je op de hoogte hoor!

Kusssss

woehahahaha   ja he heb het ook gelzen...ach ja die moeten er ook zijn toch...moet er altijd maar mee lachen en dan weet ik weer dat ik goed bezig ben hahahahah
zeker met dat stiekum zwanger worden...pfffffffffff ik zou zelf zo nooit een kind op de wereld willen zetten hoor.

ach ja

owwwww oke ik ga ook zo slapen, ben moe van al dat bloeden blehhhhhh
douch ze en slaap lekker voor later lieverd!!

spreek je gauw!

knuffffffff

Hoi sweety,

Ik zag dat je alweer een eigen topic hebt gekregen je bent populair hahaha! Ben je gister helemaal vergeten te vragen hoe het met je is nu en hoe het bij de tandarts was. Sorry.

Hier nog niets veranderd eigenlijk nog steeds een beetje bruinverlies en beurs ongi gevoel dus ik verwcht mijn ongi wel snel eigenlijk.

Thijmen is vandaag niet zo lekker hij voelt wat warm en eet nog slechter dan normaal. Morgen moet ie weer naar z'n vader en daar zie ik echt tegenop als ie niet lekker is. Mijn ex heeft namelijk niet iets met schoonmaken zeg maar en normaal vind ik dat al vervelend maar als Thijmen ziekig is en hij moet daarheen vind in het helemaal een ramp. Ex rookt volop in huis, ruimt niets op , het is er echt viezig, schimmel in een muur omdat ie te lui is er wat aan te doen en Thijmen slaapt daar nog in een slaapzak waar ie eigenlijk niet meer inpast maar hoe vaak ik dat ook zeg dat komt niet echt aan. Heb het er weer even moeilijk mee ben daardoor erg beroerd gezelschap vandaag  sorry.

Misschien tot vanavond, weet het niet zeker. anders tot morgen? Moet wel werken (slaapdienst) maar als het rustig is kom ik wel even online.

Kusssssss

Terug
Bovenaan