hee Loth,
ga ben erg populair hahahahah Sandy ken ik nog van 1ste keer zwanger worden zon 1,5 jaar geleden, we waren tegelijk zwanger en dus in dezelfde mnd uitgerekend. erg lief dat ze aan me denkt! ze heeft nu een dochtertje jessica en gaat ook trouwen in spetember.
Af en toe hebben we zo eens contact, ook met Tess, idem dito als bovenstaand verhaal, haar zoontje heet Christian en ze is nu zwanger van haar 2de en uitgerekend in juli.
Geeft niet, je mag ook best met jezelf bezig zijn he. Tandarts was K*T hele dag verdoofde kaak gehad hahaha maar gat is weer gevult. Ben der weer ff vanaf gelukkig, vind het vreselijk, gelukkig heb ik zelden iets, maar elke keer als ik in die stoel lig...pfffffff zweet breekt me uit hoor. Bloeden wordt minder, nog paar daagjes denk ik. Buikpijn is over. Ben wel lang ongi geweest door Mk dat wel. Doe over paar daagjes als bloeding weg is nog een test om te kijken of HCG uit mijn lichaam is, 2 dagen geleden had ik nog steeds een lichte streep, dus ff zien of het dan weg is.
Wat balen voor Thijmen, kan me je gevoel heel erg goed voorstellen! Mischien kun je zelf een nieuwe slaapzak voor hem meenemen daarheen?? eentje die hij wel past? En dat schoonmaken, tja, tis zijn huis, maar ow wat erg....zou ook niks voor mij zijn. Kijk het ff aan hoe het gaat met thijmen en anders mischien afbellen wegens ziekte??
Lekker rustig aan en laat je niet te veel gek maken hierdoor, lost niks op, en je wordt er alleen maar verdrietiger van. Makkelijker gezegt als gedaan, kweet ut, maar toch proberen lieverd, zo is het ook niet goed voor je.
spannend of het toch doorzet je ongi, hopelijk niet! Ik had maar 1 dag (of eigelijk halve dag) bruin en toen over, dat was dus innesteling, maar idd als het nu nog is bij je...tja, je weet het gewoonweg niet he! Mischien toch keertje testen tzt??
succes ermee, ik zie wel of je komt vanaaf. ik kom wel ff kijken weer rond 21.00-21.30 werk ze!!
liefs sweety
en edith??? hoe gaat tie?? morgen testen toch???spannendddddd duimerdeduimduim!!!
xxxx