one2bemums

Ojaaaaa en edith hou je het vol het niet testen?!?!?!? spannend hoor ik duim nog steeds voor je!

hee Loth,

ga ben erg populair hahahahah Sandy ken ik nog van 1ste keer zwanger worden zon 1,5 jaar geleden, we waren tegelijk zwanger en dus in dezelfde mnd uitgerekend. erg lief dat ze aan me denkt! ze heeft nu een dochtertje jessica en gaat ook trouwen in spetember.
Af en toe hebben we zo eens contact, ook met Tess, idem dito als bovenstaand verhaal, haar zoontje heet Christian en ze is nu zwanger van haar 2de en uitgerekend in juli.

Geeft niet, je mag ook best met jezelf bezig zijn he. Tandarts was K*T hele dag verdoofde kaak gehad hahaha maar gat is weer gevult. Ben der weer ff vanaf gelukkig, vind het vreselijk, gelukkig heb ik zelden iets, maar elke keer als ik in die stoel lig...pfffffff zweet breekt me uit hoor. Bloeden wordt minder, nog paar daagjes denk ik. Buikpijn is over. Ben wel lang ongi geweest door Mk dat wel. Doe over paar daagjes als bloeding weg is nog een test om te kijken of HCG uit mijn lichaam is, 2 dagen geleden had ik nog steeds een lichte streep, dus ff zien of het dan weg is.

Wat balen voor Thijmen, kan me je gevoel heel erg goed voorstellen! Mischien kun je zelf een nieuwe slaapzak voor hem meenemen daarheen?? eentje die hij wel past? En dat schoonmaken, tja, tis zijn huis, maar ow wat erg....zou ook niks voor mij zijn. Kijk het ff aan hoe het gaat met thijmen en anders mischien afbellen wegens ziekte??
Lekker rustig aan en laat je niet te veel gek maken hierdoor, lost niks op, en je wordt er alleen maar verdrietiger van. Makkelijker gezegt als gedaan, kweet ut, maar toch proberen lieverd, zo is het ook niet goed voor je.

spannend of het toch doorzet je ongi, hopelijk niet! Ik had maar 1 dag (of eigelijk halve dag) bruin en toen over, dat was dus innesteling, maar idd als het nu nog is bij je...tja, je weet het gewoonweg niet he! Mischien toch keertje testen tzt??

succes ermee, ik zie wel of je komt vanaaf. ik kom wel ff kijken weer rond 21.00-21.30 werk ze!!

liefs sweety

en edith??? hoe gaat tie?? morgen testen toch???spannendddddd duimerdeduimduim!!!

xxxx

Hellooooo

Wat leuk dat je nog contact heb met die meiden zeg!

En ach wat betreft Thijmen en zijn vader meestal heb ik er wel vrede mee het is al heel wat dat hij normaal tegen me doet want ik kan je vertellen dat hij het me erg moeilijk heeft gemaakt! Afbellen gaat helaas niet wnt ik heb morgen slaapdienst maar heb wel geregeld dat hij hem later haalt en eerder terug brengt dan normaal heerlijk vooruitzicht! En zijn vader heeft wel goed beddgoed hoor, dat ik vorig jaar over ging op een dekbed voor Thijmen heb ik ook voor hem dekbed en beddegoed gehaald maar hij gebruikt het gewoon niet! Ja het is niet moeilijk te raden waar Thijmen zijn eigenwijsheid vandaan heeft hahaha!

Ja klote he de tandarts heb er ook altijd een giga hekel aan heb gelukkig echt nooit wat maar zie er altijd tegen op. Moet nu ook weer een afspraak maken voor controle maar dat stel ik steeds uit en als ik dan een afspraak heb bel ik hem vaak nog af ook hahaha erg he?

Vanavond nog steeds bruinverlies maar die ongi komt wel hoor voel het gewoon. Heb eigenlijk nooit zo lang bruinverlies van te voren maar het zal wel. Vind het wel prettig dat mijn cyclus deze maand weer wat korter is hahaha. Nu heb ik zoiets van zullen we er nog 1 maand voor gaan? Als het raak is ben ik eind november uitgerekend maar vriendlief wil nu liever 2!!!!! maanden wachten hij zegt als je overtijd loopt zitten we alsnog in december en nu je aan het solliciteren bent is het misschien wel handig om een pauze in te lassen. Ben het wel met hem eens hoor maar ja verstand en gevoel zijn toch 2 hele verschillende dingen he?

Nou het is alweer een heel verhaal hahah

kusssssss

Hi dames!
Pffff ik begin flink zenuwachtig te worden! Heb nog niet getest, heb 'm wel al in huis gehaald. Ben nog aan het twijfelen of ik m'n man ga polsen of hij dit keer samen wil testen, of dat ik morgen gewoon test en hem dan verras als hij uit z'n werk komt...Ik heb al een t-shirt voor Bente gemaakt met op de voorkant "Geef mij maar een kus" en op de achterkant "Want ik word grote zus!". Ik vind het zó spannend...ik wil het graag weten en heb er stiekem ook wel een goed gevoel bij, maar aan de andere kant de angst voor de teleurstelling...het dromen, fantaseren, elke 5 sec. denken "Ik zou zwanger kunnen zijn!", dat is dan over. En het zou betekenen dat ik een lange cyclus heb en dat lijkt me ook geen pretje! Wat een gedoe allemaal...herkenbaar? ;-)

Sweety, wel snel foto's op je Hyves zetten hè! Ik ben nieuwsgierig! Je hebt het weer overleefd bij de tandarts...ik ben er ook geen fan van hoor! Maar ja, wel nodig hè. Fijn dat het bloeden nu minder wordt. Hopelijk ben je er snel vanaf en kun je vol goede moed op naar de volgende ronde!

Loth, wat balen dat je ongi eraan komt! Tenminste...geen vers bloed=nog een beetje hoop. Dus ik blijf nog ff duimen hoor! Bente is inmiddels 4 en doet ook nog geregeld moeilijk met eten, vooral 's avonds. Vaak erg frustrerend, maar we proberen er idd maar niet te geforceerd mee om te gaan. Ze groeit goed en bij zulke dingen denk ik altijd maar "Als ze 18 is, zal ze het vast wel goed doen!" ;-)
Liefs, Edith.

Hoi Edith,

Jaaaaaaa spannend!! En heel herkenbaar hoor zo liep ik vorige maand ook! Een aantal kwaaltjes en een week overtijd helaas bleek mijn cyclus toen dus gewoon erg lang balen! Maar ik hoop dat het bij jou beter afloopt! Ik duim voor je hoor (het eelt staat erop van al dat duimen hahaha)

En wat je zegt als ze maar goed groeien en gezond zijn ben ik het helemaal mee eens en ja is toch te hopen dat het op z'n 18de beter is hahahaha.

Laat je morgen wel weten wat de uitslag is ben zoooooo nieuwschierig hihii

Kussssss

ellowwwww

Loth, wij gaan deze mnd nog wel klussen want met mijn cyclus zit ik dan (mocht het lukken) pas 2de week november uitgerekend, dus ookal ga ik overtijd (zoals bij justin 1 week..was een ramp trouwens) dan ben ik nog eind november, dus dat is goed. Mocht het niet raak zijn aankomende keer dan wachten wij ook, dat wil, voor mijn vriend hoef ik niet te stoppen die vind december ook goed. Maar dan ga ik er pas april weer voor.
Dus ik herken je gevoel heel goed hoor, 2 "verloren"maanden he voor je gevoel...

das fijn dat je ex wel inmiddels beetje normaal doet, voor thijmen ook beter, die kindjes voelen dat he, en je hebt hem lekker eerder terug! das fijn. jij hebt trouwens ook een mooi gebid hoor!! fijn dat jij ook nooit wat hebt. houden zo.

tja ongi dus he...balen meid...je had er een goed gevoel bij he, dat het toch wel eens zou kunnen net als bij thijmen, dus dan ga je toch beetje hopen he...afwachten maar...

edith, spannendddddddd...pffffffffff ik zou die test toch echt al wel gedaan hebben hoor!!! en hem dan verassen doe ik altijd. Leuk hoor zon thirt. ik wilde een truitje doen met daarop Hoera, ik word grote broer! vond ik ook leuk! nou zet um op meid duim nog hoor!!! en die foto's duurt nog wel ff, heb niet veel tijd en moet ze eerst uploaden. je kunt mij al wel zien op www.nelog.com en Super_sweety76 dan zie je mijn foto en weet je in ider geval hoe ik eruit zie oke!!

liefsssssssss

Voelt inderdaad als 2 verloren maanden. Stom want we hebben nog zat tijd maar ja ben niet erg geduldig aangelegd hahaha al ik iets wil wil ik het nu en niet morgen maar ja gaat bij zwanger worden niet echt op he? Zou wel mooi wezen gewoon zo van nu ben ik er klaar voor dus hop over 9 maanden is het er ahhhhhh dromen mag hihi. Ja jij zit nog net goed met je cyclus ik ga voor je duimen hoor meid wie weet herhaald de geschiendenis zich bij jou wel! ( ik heb ook nog kans op een herhalende geschiendenis hoor want dit is ronde 2 in oktober was een beetje een foutje hihi dus wie weet is het de volgende keer raak en dan is het toch ronde 3. Ik heb dus eigenlijk 2 keer een ronde 3 net hoe het me uitkomt hahahaha!) Maar nu dus 2 lange maanden wachten snik. Klinkt zo lang!!!!!

Terug
Bovenaan