one2bemums

@ vliegirl....ik zit ook pas in ronde 2 eerste was om te kijken hoe mijn cyclus was... maar die van mijn kosten 13,50 voor 5 testen waar je over heen moet urineren....netjes he.... maar kan er dan nog niet mee om gaan...want nu heb ik vandaag een licht   streepje en gisteren was ie donkerder maar niet donker genoeg...dus snap er niets van....maar goed ik ga gewoon door met testen....wat vervelend trouwens voor je groente en je neus...

lieve meiden,

ben ik ook weer ffis,

Lotje, YES!!!! wat fijn lieverd!!! geniet van je zwangerschap nu he!!

vliegirl en linneke  ik had de ovutesten van testjezelf.nu super goedkoop en heel handig en hygienisch, je vangt wat urine op, pakt een pipetje (zit erbij geleverd) en druppelt 3 druppels in de test en na 5 minuten heb je het resultaat!! werkte perfect bij mij, had steeds een heel licht streepje, dag voor mijn ei wat donkerder maar nog niet donker genoeg en dag van mijn ie hoppa heel donker dus...wie weet komt de streep nog bij je??

loth, ga je nog testje doen of..??

Dames, ik wil ff klagen....mag het??
ik heb/had of zondag mijn ei of vandaag of morgen...nu hebben we alleen zaterdag goed geklust en vandaag erge ruzie gehad dus...kortom, weer een maand in de soep...ik zit hier zo te balen....die mannen snappen het gewoonweg niet hoe het is om naar een 2de kindje te verlangen jullie mannen wel?? mijne zegt doodluek, tja als je zwanger wordt is het heel erg welkom, maar moet niet te veel druk liggen..maar als ik niks zeg (dat ik mijn eitje heb binnenkort) en hem verleid zegt tie ow je bent zeker weer in je vruchtbare dagen he?? dus of ik het nu zeg of niet, hij zeikt toch... zover dus de spontaniteit...had zo graag deze mnd er wel goed voor gegaan, maar niet dus...en december slaan we over ivm alle feestdagen dus een 2008 kindje zit er al niet meer in hier...erg jammer...ik vind wel dat we er samen goed voor moeten gaan en dat niet alleen bij mij die erge wens is, dus ik heb het hem gevraagd of tie dan wel een 2de wil, maar dat gelukkig toch echt wel...maar ja, ik mag er niks van zeggen maar als ik niks zeg dan zegt hij het dus wel...dus vanaaf ruzie, want ik wilde wel en hij niet, dus ik had hem eerst verleid en hij wilde niet, toen zei ik van tja ik denk dat als we een kindje willen het vandaag toch wel gunstig is, maar jullie raden het al...niks dus...zegt doodleuk, jammer dan..pfffffffffffff

zo dat was het wel weer ff...bedankt voor het lezen ben ff er klaar mee, wilde alweer aan de pil gaan net...bah...had het zo gehoopt na mijn MK afgelopen keer...

kusssssssss

Dag dames!
Jeetje wat zijn we tam de laatste dagen!
Lotje gefeliciteerd wat heerlijk dat alles goed was!!!! En al 5 dagen verder dan dat je dacht! Super meid!
Sweety wat lekker dat je morgen even een paar uurtjes bij mag slapen kan me voorstellen dat je dat nodig hebt. Wat betreft dat eten van Thijmen daar zit dus geen stijgende lijn in helaas vanavond geen hp gegeten ja het vlees maar groent ho maar! (Terwijl ik toch wel echt water had gebruikt tijdens het koken hahahaha nee sorry grapje!)
En linneke wat fijn dat je weer een beetje opknapt! Niets waard dat   ziek zijn.

Ik heb eigenlijk niet zoveel te melden. Ben om 21.30 weer pleiten want ga vandaag echt grey's anatomy kijken en daarna naar bed want morgen een lange dag. Om 10.00 gesprek op het kdv spannend!!!! En daarna werken van 12.00 to 20.00 en laat ik daar nu helemaal geen zin in hebben! Thijmen was vandaag erg gezellig maar ook erg oost indisch doof na een hele dag geduld uitoefenen (Meneer wilde ook niet slapen tussen de middag en mama had zo een hoofdpijn dat ik niet eens het zonnetje kon verdragen) hadden we na het eten een giga ruzie op zich niet erg dat hoort erbij maar vind het altijd zo vervelend als dat vlak voor het slapen gaan gebeurd dan baal ik dat ik er morgen de hele dag niet ben ach ja   moedergevoel.
Trouwens sweety ik heb gister een test gedaan maar die was keurig negatief (had niet anders verwacht) dus mijn lichaam is gewoon even in de war denk ik.

Kusssssss

heeeeee lieverd,

wat jammer van thijmen...tja kan me indenken dat je baalt net voor het slapen gaan idd...succes hoor! ow je had al testje gedaan, oke, das dan duidelijk he, kun je weer verder...wat spannend morgen KDV, veel succes en komt wel goed hoor!!!

kusssssss

Jij mag altijd klagen dat weet je toch?
Lieverd wat vervelend dat jullie zo een ruzie hebben gehad. Ja mannen he ze snappen het gewoon niet. Mijn mannetje heeft dat ook hoor hij wil heel graag een kindje van ons samen maar stelt dat in mijn ogen net zo makkelijk een paar maanden uit terwijl ik echt alle maanden wil benutten zeg maar. Kijk over december zijn we het eens maar dan kan het deze maand toch nog? Nou mooi niet. Dan heb je inderdaad echt het gevoel dat hij minder graag wil ofzo. Maar dat is niet zo mannen voelen gewoon niet wat wij voelen heel vervelend zou toch fijn zijn om eens een maandje te ruilen zodat zij alles voelen wat wij voelen. Maar lieverd wie weet heb je net wel juist geklust. Vorige maand dacht je ook dat jullie niet goed geklust hadden en toch was het raak dus wie weet? Geef de moed nog niet op hoor en luisteren naar je kleine zusje! En haal het niet in je hoofd de pil te gaan slikken!!!!!! Dan kom ik hem persoonlijk in de prullebak gooien!!!!
Ehm zit er geen goedmaakseks in vandaag????

thnx zussie...baal zo...snif....ja idd ze stellen het gewoon lekker uit zo van , nou komt wel een keer he..pffffffff...en ik begin ook niet aan de pil hoor, want daarmee dreigen heeft totaal geen nut, zegt tie toch doodleuk nou dan doe je dat toch lekker...terwijl hij degene was die zei dat tie een 2de kindje graag wat korter op elkaar wilde, dus ikke helemaal blij...maar daar klopt dus ook geen Z*K van! en nee, goemaken zit er niet in, hij ligt doodleuk te slapen...klaar dus...en morgen, tja denk dat het dan gewoon te laat is...
en ja, het kan wel maar 3 dagen (als ik mijn ei morgen heb) is wel heel lang voor sperma he en daar ga ik echt niet vanuit..de vorige mnd bleek het 2 dagen voor mij nei te zijn dus ..maar dat ging dus fout en dat zegt ook wel weer genoeg...

kortom, pech!!!!

Lieverd geef de moed niet op! Als jullie morgen wel (goedmaak)seks hebben dan heb je nog alle kansen jij weet net zo goed als ik dat je miskraam niets te maken heeft met het feit dat je 2 dagen voor je eisprong seks hebt gehad dat maakt helmaal niets uit hoor schat. in de maand dat ik zwanger werd van Thijmen hadden we wel geteld 2 keer seks gehad en niet vlak voor of na me eisprong en zie nu een heerlijk mannetje loopt hier in de rondte!
Wel kl*te dat ie nu ligt te slapen zeg! Daar zou ik alleen maar kwader om worden!

ja is ook zo..pfffffffff ben gewoon zwaar depri nu...en idd hij ligt gewoon prinsheerlijk te slapen alsof er niks gebeurt is en ik zit hier echt mezelf op te vreten..nou, ik ga ff mijn kleine vent op bedje leggen en dan ben ik weer terug oke? tot zo...je bent een schatje!

xxxx

Terug
Bovenaan