lieve meiden,
ben ik ook weer ffis,
Lotje, YES!!!! wat fijn lieverd!!! geniet van je zwangerschap nu he!!
vliegirl en linneke ik had de ovutesten van testjezelf.nu super goedkoop en heel handig en hygienisch, je vangt wat urine op, pakt een pipetje (zit erbij geleverd) en druppelt 3 druppels in de test en na 5 minuten heb je het resultaat!! werkte perfect bij mij, had steeds een heel licht streepje, dag voor mijn ei wat donkerder maar nog niet donker genoeg en dag van mijn ie hoppa heel donker dus...wie weet komt de streep nog bij je??
loth, ga je nog testje doen of..??
Dames, ik wil ff klagen....mag het??
ik heb/had of zondag mijn ei of vandaag of morgen...nu hebben we alleen zaterdag goed geklust en vandaag erge ruzie gehad dus...kortom, weer een maand in de soep...ik zit hier zo te balen....die mannen snappen het gewoonweg niet hoe het is om naar een 2de kindje te verlangen jullie mannen wel?? mijne zegt doodluek, tja als je zwanger wordt is het heel erg welkom, maar moet niet te veel druk liggen..maar als ik niks zeg (dat ik mijn eitje heb binnenkort) en hem verleid zegt tie ow je bent zeker weer in je vruchtbare dagen he?? dus of ik het nu zeg of niet, hij zeikt toch... zover dus de spontaniteit...had zo graag deze mnd er wel goed voor gegaan, maar niet dus...en december slaan we over ivm alle feestdagen dus een 2008 kindje zit er al niet meer in hier...erg jammer...ik vind wel dat we er samen goed voor moeten gaan en dat niet alleen bij mij die erge wens is, dus ik heb het hem gevraagd of tie dan wel een 2de wil, maar dat gelukkig toch echt wel...maar ja, ik mag er niks van zeggen maar als ik niks zeg dan zegt hij het dus wel...dus vanaaf ruzie, want ik wilde wel en hij niet, dus ik had hem eerst verleid en hij wilde niet, toen zei ik van tja ik denk dat als we een kindje willen het vandaag toch wel gunstig is, maar jullie raden het al...niks dus...zegt doodleuk, jammer dan..pfffffffffffff
zo dat was het wel weer ff...bedankt voor het lezen ben ff er klaar mee, wilde alweer aan de pil gaan net...bah...had het zo gehoopt na mijn MK afgelopen keer...
kusssssssss