one2bemums

Nou meiden jullie laten het wel masaal afweten zeg! Nou ik ga ook lekker douchen en te bed. Voel me alweer wat beter dan gister maar nog niet top. Heb net even lekker zitten shoppen bij de wehkamp. Altijd leuk!

SLaap lekker

Kussssss

Hallootjes!!!
Rustig hier dus!!!
Kom net thuis.. pap was jarig dus hele dag in nunspeet gehangen, maar erg gezellie!!!
Nu moe in bed, maar moest toch ff op t forum kijken!!
maggie heb met je te doen!!!!! denk aan je!!!!!
Loth vervelend!! Wat kun je soms gek worden van je lichaam niet?? Ik weet ook niet wat het is!!...
Nou slaapse allemaal en tot gauw!!!
knuffff marieke

Hallo allemaal,

maggie, wat vervelend voor je. Ik zal aan je denken en hopen dat het gauw over gaat.

We hebben het weekend weer gehad. Erg jammer.

Ik heb deze maand veel last van tussentijds bruinig slijm, geen idee wat het betekend of inhoudt, maar het geeft wel aan dat een vrouwenlichaam een vreemd iets is.

Voor iedereen die de klusweek ingaan, veel plezier en succes en voor degene die wachten op hun NOD, sterkte.
Ik zal voor jullie duimen.

Tot morgen denk ik.

Groetjes Bianca

hallo iedereen,

Daar ben ik weer...ben bijna niet meer ziek en ik ga daarom vandaag ook gewoon weer werken...Ben sinds gisteren begonnen met de ovu testen...iemand ervaring in???
Verder ben ik dan nog steeds aan het wachten op mijn ei.... Zijn er nog zwangeren bij gekomen??? Hoop dat het met iedereen goed gaat...

liefs lin

halloootjes dames!

Ik meld me ook weer eens ffies...met Justin gaat het wel beter, alleen het slapen is nog niet je van het, hopelijk gaat dat snel beter...morgen mag ik justin ff naar ma brengen dan kan ik een paar uurtjes slaap pakken want dat heb ik echt nodig...
verder hier het klusweekend achter de rug en nu dus weer afwachten...hopelijk heeft het goed gewerkt.

loth, mischien voor de zekerheid toch eens een testje ertegenaan gooien?? je weet maar nooit?? dan heb je wel zekerheid in ieder geval. lijkt me wel lekker. hoe gaat het met thijmen?? wat goed van hem, goed gegeten!! krijgt tie van mij 1 extra sticker zeg maar als tie dat morgenavond weer doet oke? zeg dat maar tegen hem, dat toie van tante tessa ook 1 sticker extra mag plakken mits tie goed eet, kijken of het werkt!!

dames, hoe gaat het verder?? Nog nieuwtjes, pijntjes??

kusssssssss

Hey Meiden,

Ik ben in de 7e hemel. Alles is goed met de kleine, ben zelfs 5 dagen verder dan gedacht. Ik zag de kleine al bewegen dus wist dat het goed zat. Ben helemaal opgelucht en het genieten kan gaan beginnen.
Tot snel lieve meiden.

Kus Lotje

lijkt hier nu rustig!1 Klopt dat???

Linneke blij dat je weer opgeknapt bent!! Ging het goed vandaag ook weer met werken??
ovutesten, geen ervaring mee, maar heb er wel over gedahct, maar dit is pas onze tweede ronde dus we willen het eigenlijk nog een beetje spontaan houden... maar als het deze ronde niet lukt, zit nu in de klusweek... dan misschien wel.
Heb op de site van sensitest gekeken. welke heb jij die dingen die je in een potje moet stoppen met urine lijkt me zo'n gedoe, maar een stuk goedkoper als die andere...

sweety blij dat je boefje weer wat is opgeknapt!! Nu zelf nog f bijtanken. Doe rustig aan!!

Lotje!!! helemaal blij voor je!!! En nu kan je lekker gaan genieten!!! Kan me voorstellen dat je nu helemaal opgelucht ben!!

Hier verder alles goed, zit me nu ff te vervelen..... manlief is nog niet thuis en ook nog niet onderweg dus moet straks nog eten koken en eten. maar ja tis niet anders......
beetje laat om te eten alleen... heb dan meestal niet zoveel trek meer...

Fijne avond allemaal!!
Knuffff marieke

Nou t wil hier ook lekker lukken!!! pfff manlief eindelijk in aantocht zet ik hete eten op, tsja geen water bij de groente... nu zijn ze zwart en stinkt het in de keuken...  heb ik weer!!!!!
Nou ja we zien wel wat we dan eten.... haha...
ga maar gauw terug naar de keueken voordat er nog meer ongelukken gebeuren!!

knufff....

Terug
Bovenaan