one2bemums

Hi Dames!
Daar ben ik weer ff...weinig te melden hè. Menstruatie loopt op z'n eind. Als de komende cyclus ook weer 39 dagen is, hebben we pas rond 14-3 de vruchtbare dagen. En op de 14de gaat m'n schoonzus trouwen...dus of manlief daarna nog in staat is om te klussen...ben er bang voor! ;-) Dan maar de dagen ervoor goed benutten. En misschien toch ovulatietesten bestellen. Zouden die van romed iets zijn?
Sweety, ik hoop dat je mannetje weer snel beter is!
Liefs, Edith.

Lieve allemaal,

Ben ik ook weer even, met mijn ventje gaat het langzaam aan weer beter...ben wel nog heel moe, maar gisternacht ging het ietstie beter...zucht...hopelijk vanacht nog beter he!! hij heeft gelukkig geen hoge koorts meer, alleen nog maar verhoging dus das goed he!
Dus jullie raden het al, ik ga weer op tijd naar bed...sorry ik bne echt ongeloofelijk saai momenteel, maar anders red ik het gewoonweg niet...

iedereen bedankt voor het beterschap wensen, heel lief!!

dames, ik spreek jullie weer gauw en dan hopelijk weer wat langer..

zusje, hoe gaat het met je?? en met thijmen?? kusssssss

liefs sweety

bainca, hier nogmaals de lijst, ik heb je er al opgezet, maar even de getalletjes aanvullen want die wist ik niet...

One2bemums maart

1
2 Weekee, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje , 27 dagen cyclus
3
4
5
6
7
8
9 sweety, 31 jaar, 3de ronde, 2de kindje, 29 dagen cyclus
10 bianca2005,  ? jaar, ? ronde, 2de kindje, ? cyclus
11
12
13
14linneke, 21 jaar, 3 de ronde, 1 ste kindje. 31 dagen cyclus
15
16
17Loth, 24 jaar, geen ronde, 2 kindje, ongeveer 31 dagen cyclus/
    Vliegirl, 30 jaar 2e ronde 1e kindje en cyclus ongeveer 33 dagen.
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

ps ik mis nog steeds een antal NODjes he..:)

en Lotje en Maggie, zet ook ff jullie data bij de VK erop enz. oke?

liefs sweety

Hoi meiden

Sweety wat fijn dat het weer wat beter gaat met me neefje. Hoop dat jullie vanacht een betere nacht hebben!

Ook hier niet zo veel te melden. Voel me echt beroerd! Ben erg verkouden dus giga pijn in me hoofd en de hele dag zere traan ogen. Zeer vervelend ben er dus vanavond ook niet zo lang met die pijn in me hoofd is naar en beeldscherm staren niet echt prettig.
Thijmen begint ook weer flink te snotteren maar die heeft er vaak minder last van dan ik. Hij is trouwens zoveel nieuwe woorden aan het leren nu! Gaat echt snel de afgelopen week ik lig steeds helemaal dubbel van het lachen. Vanmiddag at ie een beschuitje met suiker alleen liet ie zijn beschuitje vallen dus alle suiker eraf. Ik deed er eennieuwe schep suiker op zegt ie: Ah dat is lief van je! Nou je kon ons opdweilen!

Ik weet even niet meer wat jullie nog meer geschreven hebben sorry! Mijn hoofd zit echt vol met watten vandaag.

Meiden ik hou het hierbij, tot morgen???

Kusssss

(Volgens mij is ons hele cluppie ziek zwak of misselijk (geweest)  en anders de kinderen wel)

Hoi hoi,

1
2 Weekee, 25 jaar, 2e ronde, 1e kindje , 27 dagen cyclus
3
4
5
6
7
8
9 sweety, 31 jaar, 3de ronde, 2de kindje, 29 dagen cyclus
10 bianca2005,  28 jaar,  2 ronde, 2de kindje, 28 dagen cyclus
11
12
13
14linneke, 21 jaar, 3 de ronde, 1 ste kindje. 31 dagen cyclus
15
16
17Loth, 24 jaar, geen ronde, 2 kindje, ongeveer 31 dagen cyclus/
    Vliegirl, 30 jaar 2e ronde 1e kindje en cyclus ongeveer 33 dagen.
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Meiden ik moet toch nog even wat kwijt:
Ik heb de laatste dagen last van een ongi gevoel, misselijk en een beetje "spierpijn' in me borsten. Nu ken ik dit wel want vaak na mijn eisprong tot mijn ongi voel ik dit ook alleeeeeen ik ben net ongi geweest!!!! Ik zit net op dag 8 dus eisprong kan het ook niet zijn. Als ik ervan uitga dat mijn cyclus begon op de dag dat het bruinverlies begon dan zit ik nu op dag 12 wat nog steeds te vroeg is voor een eisprong aangezien ik een cyclus van ongeveer 32 dagen heb. Ik snap er gewoon helemaal niets van. Dat misselijke wijt ik maar aan me verkoudheid maar ja die steekjes?!?!?!?! Vind het gewoon vreemd en dat moest ik even kwijt.
Het is toch wat he? zo een vrouwelijk lichaam als we nou gewoon af en toe eens binnen in konden kijken wat daar allemaal gebeurt zo ons een hoop vraagtekens besparen.

Liefsssssss

dames,
ik ben de komende tijd waarschijnlijk niet zo veel aanwezig want ik ben weer goed ziek,net als de vorige keren.
Als het weer beter gaat horen jullie wel weer van me.
liefs maggie.

Jeetje wat een rust hier!!!!
Maggie dus toch weer erg ziek? Balen meid hoop dat je niet nog in het ziekenhuis beland zoals de vorige keer. Succes meid!
Sweety hoe is het met me neefje???? Betere nacht gehad?

Wat ben je als mama toch rijk he? Vandaag echt even lekker met Thijmen op pad geweest vanmorgen met z'n 2en wezen zwemmen ooooh dat koppie als ie helemaal alleen in het diepe durft te springen! (Met bandjes natuurlijk en mama die hem in het water weer vast pakt maar toch) En we hebben mee gedaan aan de spelletjes in het zwembad kortom genoten! Vanmiddag lekker naar de speeltuin geweest heerlijk! En als klap op de vuurpijl heeft Thijmen dit weekend ook nog eens redelijk gegeten!!!!! Sinds van de week mag ie stickers plakken als ie 1 broodje op heeft of 3 happen warm eten eet. Nou ja dat brood gaat een stuk beter en vooral gezelliger alleen dat avond eten nou ja dan plakt ie liever geen stickers zeg maar! /maar gister aten we ovenpasta en eten dat ie deed! Nou vind ie het altijd wel lekker maar dat betekend niet dat ie ook eet. En vandaag zat ie op zijn manier ook best wel te eten, een kwart appel, wat komkommer (we aten sla) en hij heeft zowaar kipkluifjes geprobeerd! Weer hetzelfde vehaal hij lust het allemaal gerust wel maar eten ho maar! En gewoon echt kluiven! Dat was dus wel nieuw. Jullie snappen het al hier zit een blije moeder! Het zijn maar kleine dingentjes maar ohohohohoh wat kan ik er blij van worden hahahaha!

Kusssss

Terug
Bovenaan