one2bemums

Wat een lange verhalen vanavond zeg! Alsof we elkaar tijden niet gesproken hebben hahaha

ja he zat ook net te lezen, wij spreken elkaar nooit he loth woehahahahah wel leuk, we hebben alstijd wat te melden! ja, klink heel lang 2 maanden niet wat je wil, en zeker mag je dromen, doe ik ook....duim idd voor me dat de geschiedenis zich herhaald...hoop het zo!!! hoe gaat het nu met jou en thijmen??

wat voor bevalling heb jij trouwens gehad??? ik een ramp!!
26 uur...ontsluiting vorderde niet, dus naar ziekenhuis...aan infuus, hielp nog niet, toen ruggeprik, 3 keer mis...lieten ze me 3,5 uur!!!!!!! voor jan L*L liggen in een weeenstorm daar!! eindelijk gelukt! ontsluiting vorderde langzaam, toen kreeg ik koorts, dus infuus, en antibioticapil, was ik allergisch voor, dus overgeven....infuus prikte ze in een ader, dus bloed spoot eruit, was ook erg leuk! mocht eindelijk na 24 uur gaan persen, dus infuus eraf en in een persstorm...justin kon het laaste bochtje niet maken dus vaccuumpomp erop, nog 1 keer persen hoorde ik ze zeggen....en toen schoot de pomp eraf...dus kon ik weer overnieuw beginnen want justin schoot terug....leuk he...wilde ze alsnog keizersnee doen, wilde ik niet dus alles op alles persen grotere pomp erop en toen met een flinke knip erbij was tie er eindelijk!!! toen 1,5 uur hechten pijnlijk....2 dagen moest ik blijven want koorts zakte niet. en justin had maar 35 graden lichaamstemp. maar oke eind goed al goed, na 4 dagen reed ik alweer auto woehahahahhaha ben niet zo flauw maar dit was K*T hahahahah hebben wel klacht ingedient en die vrouw die de ruggeprik deed heeft op haar flikker gekregen, echt geen stijl. dus hopelijk een betere bevalling he hahahahha

Thijmen ligt alweer een uurtje of 2 uitgeteld in bed dus de strijd is weer geleverd voor vandaag hahaha nee hoor. Thijmen is een heerlijk mannetje maar er zit gewoon een koppie op als ie watr in z'n hoofd heeft doen moet dat ook gewoon zo dat heeft ie echt al sinds zijn geboorte en ach die leeftijd van 2,5 maakt het allemaal wel erger. Ik voel me af en toe behoorlijk k*t als ik weer kwaad op hem ben geweest maar hij heeft het nodig anders loopt ie straks dwars over me heen. Maar goed makkelijk is anders en als je dan zo een betraand boos hoofd ziet ja dan breek je tenminste ik wel dan voel ik me de slechste moeder allertijde hahaha. Vonmorgen had ie zichzelf als straf op de trap gezet!!!! Dan denk ik wel slik doe ik dat zo vaak dan maar nee dat valt wel mee hij gaf zichzelf een time out omdat hij erg boos was en ik hem negeerde. Wat een zelfinzicht he voor een 2 jarige! Het moeilijke vind ik echt dat er weken zoals deze zijn waarbij ik hem ook nog eens weinig zie terwijl hij net even die extra aandacht van me nodig heeft dan voel ik me zoooooooo rot echt het gevoel dat ik hem te kort doe maar dat gaat hopelijk snel veranderen als ik geen weekenden meer hoef te werken!
Goed heel verhaal weer he?
Ik las bij "lieve sweety' dat Justin al aardig loopt en wat woordjes zegt! Wat super! heerlijk he als je ze zo ziet groeien? Dat heb ik wel erg met Thijmen hij praat elke dag meer en dan die uitspraken! Heerlijk om je kind op te mogen zien groeien! Al moet ik zeggen dat ik af en toe wel even in de toekomst zou willen kijken om te zien wat er van hem geworden is dan weet ik tenminste of ik het nu goed doe hihihi. Ach ja het leven van een moeder gaat niet altijd over rozen maar gelukkig kan ik me niets mooiers bedenken dan Thijmen ondanks dat het af en toe zo moeilijk is!

lieverd, beetje vertrouwen in jezelf mag best....zoals ik je nu ken ben je een gewelgie moeder die alleen maar haar super best doet om haar zoontje het beste te geven!! je doet niks verkeerd ookal twijfel je, dat hoort erbij...en tuurlijk denk je wel eens had ik dit niet anders moeten doen, maar dat hebben we allemaal en daar wordt je alleen maar beter van en je leert erdoor! de keer erop doe je het weer anders en denk je, zie je wel, het is goed zo!! Thijmen heeft nu een leeftijd dat hij dwars gaat doen (nee, ik ben 2!!)
maar het komt goed he!! hij moet gewoon leren!! en bij wie kan hij nu beter leren als bij zijn lieve mama die altijd het beste met hem voorheeft toch!!!

succes meid, komt goed!!

Ja mijn bevalling ik moet zeggen dat ik giga verwend ben en op die manier doe ik het nog wel 6 keer.
Mijn zwangerschap was super geen last geen kwaaltjes alleen de laatste weken harde buiken. Ik heb tot de laatste nacht 14 uur per nacht geslapen zonder naar de wc te moeten ofzo! Thijmen is echt een zondagskindje om 10.00 schrok ik wakker van een trap en tegelijk braken mijn vliezen nog geen weeen, verloskundige gebeld die zei ik kom einde van de dag bij je langs als je nu nog geen weeen hebt dan duurt het nog wel even. Nou niet dus! Ik hing op en de weeen begonnen en ze kwamen meteen om de 4 minuten! Om 14.26 is Thijmen geboren! De verloskundige moest zich nog haasten ik had al een half uur persweeen voor ze er was hahaha. (Ik was te eigenwijs om eerder te bellen want ja het was de eerste en dan moet je eerst 2 uur om de zoveel tijd weeeen hebben en het zou zo toch wel afnemen toch???? Niet dus) Ben wel ingeknipt maar daar heb ik weinig last van gehad alhoewel ik die knip wel gevoeld heb zeg! Thijmen is geboren met een gebroken sleutelbeen omdat ie te breed was maar daar heeft ie eigenlik geen last van gehad.
Dus ik had een korte en snelle bevalling maar ik moet zeggen dat hoewel alles super was (Overdag, goede nacht ervoor gehad, geen complicaties etc.) Die weeenstorm was geen pretje en een half uur met persweeeen op je verloskundige wachten al helemaal niet pfffff dat vond ik echt het ergst! Maar goed ik mag eigenlijk niet klagen

Dank je wel voor je lieve berichtje en je hebt ook gelijk hoor! Meer dan je best kan je niet doen en iedereen kent dit gevoel. Eigenlijk is het fijn dat ie dit bij mij en mark doet en bij z'n vader een stuk minder. Betekend alleen maar dat ie zich super veilig bij ons voelt he? Meestal ben ik ook niet zo een onzekere trien maar ja ik zeg altijd een kind is het mooiste wat je kan overkomen maar het maakt je ook ontzettend kwetsbaar! En voor Thijmen zou ik alles geven (Net alles elke (gezonde) moeder)

tis ook zo hoor, je bent een schat die erg haar best doet!! Thijmen boft enorm met zon mama maar dat snapt hij pas later!

wat een fijne bevalling ja!! alleen het laatste stukkie dan maar toch! Ik heb al aangeven bij mijn VK dat ik het zo niet nog een keer doe, ik wil meteen als de ontsluiting weer niet volgt een ruggeprik. ze gaf me groot gelijk en zou het regelen, ze had erg met me tedoen alles ging mis hahahah maar ik heb geen kik gegeven goed he!!!

ik ga zo slapen lieverd, ben moe. jij ook vast wel ahhahaha werk ze!!

xxx tot morgen??

Terug
Bovenaan