wat voor bevalling heb jij trouwens gehad??? ik een ramp!!
26 uur...ontsluiting vorderde niet, dus naar ziekenhuis...aan infuus, hielp nog niet, toen ruggeprik, 3 keer mis...lieten ze me 3,5 uur!!!!!!! voor jan L*L liggen in een weeenstorm daar!! eindelijk gelukt! ontsluiting vorderde langzaam, toen kreeg ik koorts, dus infuus, en antibioticapil, was ik allergisch voor, dus overgeven....infuus prikte ze in een ader, dus bloed spoot eruit, was ook erg leuk! mocht eindelijk na 24 uur gaan persen, dus infuus eraf en in een persstorm...justin kon het laaste bochtje niet maken dus vaccuumpomp erop, nog 1 keer persen hoorde ik ze zeggen....en toen schoot de pomp eraf...dus kon ik weer overnieuw beginnen want justin schoot terug....leuk he...wilde ze alsnog keizersnee doen, wilde ik niet dus alles op alles persen grotere pomp erop en toen met een flinke knip erbij was tie er eindelijk!!! toen 1,5 uur hechten pijnlijk....2 dagen moest ik blijven want koorts zakte niet. en justin had maar 35 graden lichaamstemp. maar oke eind goed al goed, na 4 dagen reed ik alweer auto woehahahahhaha ben niet zo flauw maar dit was K*T hahahahah hebben wel klacht ingedient en die vrouw die de ruggeprik deed heeft op haar flikker gekregen, echt geen stijl. dus hopelijk een betere bevalling he hahahahha