Ongepland zwanger

Ik zou ook in gesprek gaan met je moeder en schoonmoeder.
Ik denk dat hij echt niet zal gaan veranderen als je het weg last halen gaat misschien een paar weken goed maar daarna vakt hij gewoon weer terug.
 
Ik zou ook in gesprek gaan met je moeder en schoonmoeder. Ik denk dat hij echt niet zal gaan veranderen als je het weg laat halen gaat misschien een paar weken goed maar daarna valt hij gewoon weer terug.
 
Wat je ook besluit, laat je door niets en niemand dwingen. Het kan inderdaad jouw laatste mogelijkheid op een kindje zijn. Als jouw man geen kindje wilde moest hij maar een condoom dragen en dan nog accepteren dat die niet 100 veilig zijn. Waarom zijn zijn zaadleiders niet doorgeknipt?

Of je het nu weg laat halen of niet, de relatie is kapot en wordt nooit meer goed. Het is hard maar die man verdient jou niet. Maak aub niet in deze emotie een keuze, neem je tijd ervoor en neem contact op met een verloskundige en bespreek de situatie. Je kan in je eentje voor het kind zorgen, heb je zo’n oetlul niet bij nodig!
 
Het zegt genoeg dat hij je niet meer wilt zien als je de baby houdt..  Dan houd hij niet van jou  maar van de situatie hoe het nu is. Als hij echt van jou houdt, accepteerd hij de keuze die jij wilt maken. 
Heel veel succes, en zo te horen willen je moeder en stiefmoeder je steunen. Dus ga zeker naar ze toe en sluit ze niet buiten. 
Niet lullig bedoeld maar je klinkt wel makkelijk beïnvloedbaar door je vriend. Weer een afspraak maken omdat hij het wil.. laat je niet ompraten. Neem afstand van je vriend deze week. En maak jij je eigen keuze zonder hem. Veel succes
 
Heb nog steeds onwijs met je te doen, laat ik dat voorop stellen..
Normaal reageer ik ook niet echt op topics maar nu ga ik toch mijn derde reactie onder jouw bericht plaatsen.
Alle alarmbellen gaan echt af als ik hoor hoe je je laat beïnvloeden door je vriend. Ik snap dat ik de volledige situatie niet ken en het dus “ makkelijk “ is om te oordelen naar aanleiding van alleen een kort stukje tekst, maar meid kies asjeblieft voor jezelf en de baby!!
Dat je al een paar keer niet hebt doorgezet zegt meer dan genoeg.
Een man die je zo behandeld en zo simpel denkt over het afbreken van een onschuldig mensenleven omdat het even niet in zijn straatje past is het gewoon niet waard.
Hopelijk maak je de keuze die je zelf wilt en wat die keuze ook is ik zou ook eens goed nadenken over deze man want dit is absoluut geen liefde.
Sorry als het bot over komt want dat is niet de bedoeling maar ik kan er met mijn verstand niet bij hoe deze situatie zich ontwikkeld.
Je kan het echt wel “alleen” met hulp van je (schoon) moeder en vriendinnen misschien. En onderschat niet wat je zelf allemaal kunt als je kleintje er eenmaal is.
Nogmaals succes en sterkte en ik hoop echt dat je voor jezelf en de baby kiest.
 
[quote quote=10558929][/quote]
Jouw lichaam jouw beslissing. Hij hoeft het niet te erkennen, zijn probleem.
Hij is jouw niet waard.
 
[quote quote=10567565]Lieve allemaal, sorry voor deze wederom enorm late reactie. Ik ga door een moeilijke tijd zoals jullie weten. Ik ben vd week naar de kliniek gereden met mijn vriend maar met onverrichte zaken weer terug gegaan. De avond ervoor had mijn familie zich er namelijk mee bemoeid, op een zodanig heftige manier dat ik helemaal in de war raakte. Mijn moeder zei dat er ook een stukje in haar dood zou gaan En mijn stiefmoeder stuurde foto’s van foetussen van 15 weken. Ik kon het niet.. Direct daarna werd mijn vriend een andere man. Hij zei dat hij me nooit meer wilde zien en dat hij dit me de rest van mijn leven kwalijk zou blijven nemen. Hierdoor kreeg ik angst.. angst dat ik het niet zou kunnen alleen en angst om hem kwijt te raken. Zoveel angst dat ik de kliniek weer heb gebeld en nu staat er nog een afspraak komende week woensdag.. De situatie is dus nog steeds gaande. Ik heb mijn familie gevraagd me deze week met rust te laten en moet dus in alle rust beslissen wat ik nu ga doen.. Ja, ik zit al op 15 weken nu dus het wordt steeds moeilijker. Mijn vriend is de liefste als ik het aborteer maar wil niets meer met me te maken hebben als ik het houd. Dat maakt dat ik heel erg ‘vast’ zit in deze situatie:( Bedankt voor jullie medeleven en adviezen!❤️ liefs, een verdrietige vrouw[/quote]
 
Ja het is heel eng, zo'n grote verandering. En keihard dat je voor zo'n ijskoude keus staat. Maar als hij van je zou houden, zou hij je nooit dit ultimatum geven.
Ik ben niet tegen abortus, maar zeker 100% tegen gedwongen abortus.
Als je echte ruimte wil om onbeinvloed na te denken, ga dan een weekje in een hotel of zo.
Heel veel sterkte!
 
 
Terug
Bovenaan