Ongepland zwanger

Ach jeetje!

Aller eerst, dat je je "figuur" zou kwijtraken is natuurlijk niet perse waar, en afgezien van dat, is ook dat heel mooi!
Dus dikke vinger naar hem.

Als je twijfelt moet je het niet doen, 1 ding is zeker je kan nooit meer terug.
Het is ook jou keus
 

Wat een fijne lieve reacties allemaal.. dankjulliewel! Echt heel fijn die empathie want hij wil ook niet dat ik er met anderen over praat. Dat ik mijn figuur kwijt zou raken is inderdaad hard, hij is echt in de veronderstelling dat dat gebeurd bij vrouwen nadat ze zwanger zijn geweest. 

Ik probeer mijn hart te volgen maar ik voel me emotieloos op dit moment. Ik kom niet tot mezelf.. 
Fijn te horen dat jullie man je uiteindelijk steunde en dat het goed is afgelopen!!@ vdpluijm en @feutje?


Wehebben gepraat vanmorgen en hij zegt als jij toch een kinderwens blijkt te hebben dan gun ik je dat met een ander, maar niet van mij. Dit gaan we weg laten halen, zei hij. Ik ben bang want wie zegt dat het erna weer lukt op mijn leeftijd.. 
kortom; niet bepaald een fijn gesprek en ben alleen maar meer in de war erdoor. 
 
Jeetje heftig, ongepland zwanger is al groot nieuws om te verwerken zeker in je ''eentje'' 
Ik vind de opmerking van je vriend wel heel egoistisch, hij was er tenslotte bij.... daarbij vind ik zijn redenen heel onaardig. hij legt je een onmogelijk keus voor die hij onderbouwt met vreemden punten. (alles vanuit zijn standpunt) 
Misschien een beetje hard, maar daardoor zou ik wel aan zijn intenties twijfelen. waarom je figuur en carriere kwijtraken??? en als hij dit een reden vindt om bij je weg te gaan houd hij dan wel genoeg van je??? 
Heel eerlijk ik zou de keus volledig op je eigen gevoel maken zeker omdat dit je enige kans is. de rest vindt vanzelf wel een weg. Sommige mensen hebben er onwijs veel moeite mee dus wat een mooi en bijzonder gegeven dat het je zo overkomt. 
heel veel liefde en wijsheid gewenst! 
 
nog een kleine aanvulling, ik had 2 weken naar mijn bevalling weer mijn oude kleding aan en vrij snel weer mijn oude figuur dus dat is echt onzin. ( en ik had echt een mega buik :)
we waren tegelijk aan het type, dus ik las nu pas je stukje tekst. 
heel eerlijk ik, ik denk alleen maar kies voor jezelf.... hoe moeilijk het misschien ook is. 
tussen de regels door, denk ik dat jij wel graag wilt. ook omdat je aangeeft dat het misschien daarna niet meer lukt op jou leeftijd. 
Nogmaals heel veel succes. 
 
Zo wat een heftige situatie. Zorg ervoor dat je achter de beslissing staat. Het komt op mij over dat je meer neigt naar het te houden en je vriend je hiervan wilt weerhouden. Laat dit alsjeblieft niet leidend zijn want als je spijt krijgt neem je dat de rest van je leven mee! Ik zou er toch over praten met iemand die je kan vertrouwen of een professional.

Liefs xxx
 
Ik had al gereageerd dat ik ook door de pil heen zwanger was geworden. Ik heb in 2004 een zoontje gekregen die 3 dagen naar zijn geboorte overleden is. En toen ik dus on gepland zwanger was 13 jaar later zei mijn moeder iets heel moois vond ik die zei er kan er altijd beter eentje bij komen dan eraf.ze zei het komt echt weer wel groot en is ook zo ze is nu alweer 5. En over je figuur zou ik echt niet druk maken komt echt wel goed hoor en iedereen mag toch zien dat je een kind heb gekregen. Ik heb nu dan 4 Kids maar ben ook niet meer strak maar wel trots had ik ze heb gedragen en bij jou is het de eerste dus komt echt weer wel goed.
 
Niet zelfde verhaal:

Maar na 1 kind had ik na 3 maanden mijn figuur weer helemaal terug. In me oude spijkerbroek en buik helemaal strak. Heb ik helemaal niks aan gedaan. Het kon me totaal niet schelen want ik ben mama geworden en daar ben ik trots op ook al is me lichaam dan anders geworden. Nu zwanger van de 3e dus denk niet dat ik nu nog ooit zo strak wordt haha.

En je was gewoon aan de pil dus het is niet dat je expres zwanger bent geworden ofzo. Idd heeft hij er nu net zoveel schuld aan. Jij hebt ook je best gedaan om het te voorkomen toch
 
Allereerst sterkte met deze situatie.

Ik zal niet schrijven wat ik allemaal over je man denk…

Maar mijn advies is: pak je koffers en ren hard van hem weg met je ongeboren baby! Daar zul je ongetwijfeld meer onvoorwaardelijke liefde van ontvangen dan van deze hork.

Succes met je beslissingen meid, maar volg aub je hart!
 
Terug
Bovenaan