Ongerust na eerste echo

Hopelijk was de echo te vroeg. De echoscopiste zei tegen ons dat zij een voorstander zou zijn dat de 8 wekenecho zou verdwijnen en de 1e echo de termijnecho zou moeten zijn met 10-11 weken. Natuurlijk wil je zo vroeg mogelijk een echo, maar het kan ook veel onzekerheid met zich meebrengen.Sterkte met het doorkomen van deze week en hopelijk krijgen jullie maandag goed nieuws! 

Dank jullie wel voor jullie lieve reacties! Het is inmiddels ( gelukkig ) al bijna vrijdag! Zou extra shit zijn voor de kerstdagen als het maandag niet goed zit. We wachten het maar af.. Wat een week.Liefs!

Dank jullie wel voor jullie lieve reacties! Het is inmiddels ( gelukkig ) al bijna vrijdag! Zou extra shit zijn voor de kerstdagen als het maandag niet goed zit. We wachten het maar af.. Wat een week.Liefs!

Het kan alle kanten op, heb dit afgelopen week ook meegemaakt,bij de 6 weken echo bleek er een leeg vruchtzakje te zitten, ik moest toen bloed prikken en dit na 2 dagen weer om te kijken of mijn hcg deed stijgen..dit was gelukkig het geval dus kregen wij weer hoop. Helaas de dag daarna bloed verlies..bleek dus niet goed te zijn. Maar dit hoeft bij jou niet ook het geval te zijn het kan echt alle kanten op! Probeer positief te blijven hoe moeilijk ook! Ik hoop voor jullie op goed nieuws maandag! Sterkte! 

Hallo. Wij hadden hetzelfde. Wij dachten 7.5 weken te zijn maar eenmaal bij de eerste echo bleek bij meting dat we pas 6.3 dagen waren. Ze zag wel een kloppend hartje maae was nog traag. Ze zei regen ons dit kan 2 dingen betekenen. Of jullie betekening klopt en het is een slechte zwangerschap of jullie zijn te vroeg en het is een goede zwangerschap.Ook zag ze een cysten met iets erbij wat ze niet kon vsrklaren. Dus een doorverwijzing naar het ziekenhuis. Denk je geruststellender naar huis te gaan ga je met nog meer angst en twijfel naar huis.Dag erna 2 echo's gehad. Lijkt op een cysten te zijn met of wat oud bloed of met geellichaam te zijn.Naar meting blijkt de dag erna dat we 6.4 weken zwanger te zijn wat mooi overeen komt met de meting de dag ervoor. Ziekenhuis vond het er allemaal verder mooi uitzien. Pak van ons hart en een stuk opgelucht!27 december weer een echo dan moeten we 8.5 weken zijn weer een spannend moment. Ik kijk er meer tegenop dan vooruit. Maar helaas moeten we daar doorheen. GroetjesDennis(toekomstige papa van de eerste)

Hoi Mommytobe,Ik heb in het voorjaar iets soortegelijks meegemaakt. Wij kregen de eerste echo toen ik dacht bijna 8 weken zwanger te zijn, maar er was nog geen vruchtje te zien en dus ook geen hartactie, alleen een lege vruchtzak. De gynaecoloog gaf aan dat het zou kunnen als ik mij misrekend zou hebben en korter zwanger was, maar omdat ik een behandeling volgde om zwanger te worden wist ik eigenlijk zelf wel dat dat niet kon. Een week later kregen we weer een echo en bleek er geen groei te zijn geweest, een missed abortion. Gelukkig heb ik ook genoeg verhalen gelezen met goede afloop, ik hoop dat dit jou gegund is, succes met het afwachten!

Gefeliciteerd met de zwangerschap! Kan best zijn dat het wat te vroeg was hopelijk krijg je maandag een goede echo met een mooi kloppend hartje te zien! 

Hoi Dennis,Wow wat een verhaal... Ik hoop zo voor jullie dat de 27ste alles goed is! Snap goed wat je bedoelt, ga zelf ook maandag met een dubbel gevoel naar de echo. En met de kerstdagen erna te bedenken dat het misschien mis kan gaan, wat een onzekerheid! Dank je wel voor je openheid, fijn dat er zoveel mensen reageren. Wat een spannende periode voor ieder op zijn eigen manier en in een eigen tijd. Liefs!

Terug
Bovenaan