Onregelmatige cyclus maanden na stoppen pil januari 2017

Hi lieve Demi,
JEEJ hij doet het weer! Pf heb zo vaak proberen te kijken afgelopen dagen, maar ik kon nu pas inloggen (stom!). Oeh spannende tijd voor jullie nu dus ook. Ook om het zonder testjes te gaan doen he? Maar voelt voor mij zelf wel wat relaxter omdat je echt op je gevoel af gaat (al is dat soms tegenstrijdig). Ik heb zelf wel wat last van kramp in mijn buik en wat gevoeligere borsten, maar dat kan ook héél goed van wisselende hormonen komen die door m’n lichaam razen. Het is voor mij nu dus al een jaar (!) geleden dat ik stopte met de pil dus ik hoop eindelijk m’n normale cyclus te pakken te hebben, net als jij. We zijn overigens pas sinds september echt aan het proberen zwanger te raken, dus dat valt wel mee.
We hebben een aantal keer geklust rondom Kerst, en ik verwacht ook rond die dagen mijn eisprong te hebben gehad, dus fingers crossed. Ken je gevoel helemaal van die aankondigingen van vrienden: zo geweldig voor ze, maar stiekem ook wel pijnlijk. Zie ook allerlei bloggers ed die zwanger zijn en de leukste manieren hebben bedacht om het te vertellen aan anderen .. kan niet wachten tot het onze beurt is!
Wanneer is jouw NOD? Liggen die van ons nu een beetje bij elkaar? M’n app zegt 10 januari, maar pin me er niet op vast, haha! Veel succes met het afwachten meid, ik doe met je mee!
xx
 
Hahaha ik had hetzelfde probleem! Hij lijkt niks te posten, en doet het dan driedubbel ;-)!. Nou ja: beter dan niks!
 
Whaaa haha! Ligt dus niet alleen aan mij. De site deed het gewoon niet. Vervelend gedoe haha! Gelukkig zijn we weer bereikbaar! ?
Hier wel oke als ik uit moet gaan van een cyclus van 21 dagen wat ik de afgelopen keren had zou rond de 12e mijn NOD zijn! Beetje hetzelfde dus toevallig zeg! En rond de 30e eisprong hebben heb die dag alleen geklust verder niet echt haha oeps. Volgende maand maar weer gaan nu niet haasten want dat is ook niet goed. 
Ja super blij voor ze maar voor jezelf kriebelt het dan ook heel erg. Hoop voor jou dat het dit keer raak is!! Mijn vriendinnetje heeft er ook precies een jaar over gedaan dus kan maar zo toch??? 
Ik duim voor je! Aan je symptomen te zien kan het misschien nog wel eens zo zijn ? Hoop voor mij ook dat het precies goed geklust is haha aaah we zullen zien. 
Liefs!!!
 
Hi meid,
Voel me schuldig: kijk al dagen achter elkaar op het forum en zag ons onderwerp er niet tussenstaan, dus dacht: zou Demi even een paar dagen afstand hebben genomen? Nu zie ik pas dat je alláng gereageerd had haha! Oeh de 12e, wat spannend zeg! 
Ik wissel zo erg op 2 gedachten: aan de ene kant denk ik de hele tijd symptomen te voelen en zien, maar vervolgens voelt het gewoon weer alsof ik ongesteld ga worden. Afwachten dus. Zo rot hoeveel je ermee bezig kunt zijn. ‘s Ochtends denk ik zelfs: ben ik al misselijk? Stom he?! Beetje obsessief.
Daarom vind ik het júist goed om te horen dat je alleen de dag van je eisprong hebt geklust: veel relaxter en volgens mij is dan de kans op een zwangerschap veel groter, als je er niet teveel mee bezig bent... fingers crossed dus!
Voel je al iets, of nog niet echt?
Spannend hoor!
 
Aaaah maakt toch helemaal niet uit! Vind al leuk dat je überhaupt reageert haha! 
Hier alles oke.. steekjes een beetje zit nu op cyclus dag 15. Dus ben benieuwd vanavond maar weer gezellig klussen zitten nu telkens 3,4 dagen tussen haha zullen zien dus. 
Vanmiddag kon ik een geur niet verdragen kon wel overgeven kokhalzen haha zo stom. Maar goed testje gedaan maar niks hoor misschien wel een beetje impulsief allemaal, maar dacht ik wil het toch even voor de zekerheid controleren haah! 
Wanneer moet jij nou?? Wanneer is je NOD? 
Oh zo spannend ik hoop als we straks beide zwanger mogen raken nog contact te mogen houden. Vind het wel altijd super leuk om wat van je te horen! 
Liefs Demi
 
Hi lieve Demi,
Pfjoew gelukkig, haha :)! Vind het zelf ook altijd superleuk om te zien dat je wat nieuws geschreven hebt.
Snap heel goed dat je een testje hebt gedaan hoor, hoe rot zou het zijn als je zwanger bent en je lange tijd niks door had?
Mijn NOD is de 10e, nog maar een paar dagen dus. Erg spannend. Voel van alles, maar kunnen ook de hormonen richting mijn menstruatie zijn natuurlijk. Het lijkt me ook echt ZO leuk als we allebei zwanger zijn en lekker ervaringen kunnen uitwisselen :). Ik hoop het zo!!
Wel fijn dat jij een kortere cyclus hebt: dan is het wachten gelukkig ook wat minder lang ... al lijkt het voor jou vast ook eeuwen te duren voor je uitsluitsel hebt he?
Net weer bij goede vrienden geweest met een dochtertje van 2 en een zoontje van 2,5 maand. Zo schattig ... dan komen die moedergevoelens nog even extra naar boven. Nog even geduld hebben vrees ik!
Morgen ben ik jarig, denk dat ik toch maar smoes moet gaan verzinnen om niet te drinken .. you never know!
Xx
 
Er is er 1 jarig hoeraaaa hoeraaa! Gefeliciteerd lieve Will!! 
Zo spannend.. misschien ben je aldoor al zwanger hoe gek is dat ? Ga je past een test doen na NOD of op NOD weet je dat al? 
Ik heb sterk het gevoel dat je zwanger bent apart he? Bij een vriendin van mij had ik dat ook en die was ook echt zwanger. 
Ja die korte cyclussen hebben dan wel weer 1 voordeel dat ik niet lang hoeft te wachten maar dan moet ik wel een eisprong hebben enzo. Maar we wachten rustig af vorige keer werd ik morgen ongesteld maar dat moet ik dus niet worden haha! Fingers crossed. 
Oh lief van vrienden of niet? Ik heb dat nu ook sterk dan kriebelt er van alles. Ik duim en duim voor ons beide. ?
Ik wens jou een fijne zonnige verjaardag vandaag. 
En kan niet wachten op je volgende berichtje. 
Liefs x 
 
Ah wat een superleuk en lief berichtje Demi! Zit met een dikke smile naar m’n telefoon te kijken haha! Laten we hopen dat je gelijk hebt ... maar dan verwacht ik van jou ook positief nieuws he ;-)?
Sinds gisteravond wel echt enorm het gevoel dat ik ongesteld ga worden, bleh! Ken je dat weeeige gevoel dat je denkt ... nooo there we go! Laten we hopen dat het loos alarm is. Met deze ontwikkelingen wacht ik wel even rustig mijn NOD af. Enige pluspunt. Als ik vandaag ongesteld word is mijn cyclus 31 dagen: dat gaat de goede kant op.
houd vertrouwen he? Ongesteld worden is een eisprong heeft de huisarts mij meerdere keren gezegd ;-)! Heb zelfs een keer gelezen dat zwanger worden gemakkelijker gaat met een korte dan met een lange cyclus. Lucky you hihi! Komt vást goed meid!!
 
xxxx
 
Terug
Bovenaan