Onregelmatige cyclus maanden na stoppen pil januari 2017

Jaaaaa zo leuk! Mijn vriend zei al laatst met wie praat je toch haha jk zei dat ik op een site zat toen en met jou aan het praten was ? hij snapt er niks van haha. 
Ja snel he? Mijn inestelling zou deze week moeten zijn volgens mij. En ik zou zelfs al een vroege test 24 December kunnen doen. Ik denk dat ik dat niet ga doen. Gek genoeg voel ik me heel normaal en denk dat deze ronde ook niet gelukt is. Weet niet waarom, maar zo'n gevoel heb ik. Terwijl we dit keer wel echt om de dag geklust hebben 4 keer. Achja! Zullen zien. Voel me dood normaal in ieder geval ? 
Oh echt? Ga ik ook ff downloaden dan. Ik gebruik geen enkele app alleen die ovulatietesten en mijn eigen agend waar ik alles op schrijf haha! Ook best handig. Maar ga daar nu ook gebruik van maken. 
Oke dus je hebt dus altijd een eisprong wanneer je menstrueert ook wel even fijn om te weten. Nou voel ik wel altijd druk rond die dagen dus dat kan natuurlijk ook wel kloppen dan. 
Ja hoe apart is dat? Kan ook niet meer wachten, al probeer ik er niet teveel over na te denken maar is zo lastig wij willen het ook zo graaf gun ons het ook zo! Ben blij dat we hierop alles kunnen delen met mekaar. 
Misschien 1 glaasje wijn haha ook best wel weer eng vind je niet? 
Liefssss! Xx
 
Hi Demi,
Sorry dat dit antwoord even op zich liet wachten: de dagen voor Kerst waren zo hectisch! Heb jij ook al lekker vakantie? En hoe voel je je inmiddels?
Wat ik me afvroeg: wat was die druk op je buik die je voelde rond je eisprong? Doet het echt pijn, of ..?
Kun je je nog inhouden om geen vroege test te doen morgen of denk je er inmiddels anders over? Kan me voorstellen dat je jezelf niet gek wilt maken: dat heb ik ook echt elke keer. Toch begint er in je hoofd vaak zo’n ritueel dat toch elk klein symptoomje erop lijkt te duiden dat je zwanger bent he? Haha, hoe vaak ik nu al dacht: zou het dan toch? We gaan er natuurlijk voor dat het deze maand gewoon overduidelijk raak is he?
Kan jouw vriend er nog steeds lekker rustig onder blijven? Of begint het bij hem ook te kriebelen? En wat als je zwanger bent, wanneer gaan jullie het dan aan andere vertellen :)? Sorry voor de overload aan vragen: ben superbenieuwd hoe het met jullie gaat deze week.
Geniet van deze dagen meid! Hopelijk laatste kerst zonder kleintje!
xxx
 
Hi Will!! 
Oh hier ook weer zoveel gebeurd! ? gisteravond roze verlies en vandaag bloed met afvegen en inlegkruisje vol, nog wel steeds steken in de lies. En zit nu 5 dagen voor NOD. Ben bang dat ik ongesteld ga worden heb stiekem een testje gewaagd nu net natuurlijk negatief. Hoopte zo dat het een innestelling zou zijn en dit dan een innestelingsbloeding. Nu nog steeds een beetje aan het duimen... stom he? Anders helaas volgende ronde weer in ☹️
Hier geen vakantie jij wel? Wel tot woensdag vrij hoe voel jij je verder? 
Mijn vriend blijft er rustig onder en als ik last heb zegt die ook misssss is het dan toch raak?! Of oh spannend haha. Super lief wel. Maar nog steeds ben ik er teveel mee bezig en dan heeft het natuurlijk helemaal geen zin denk ik dan weer. 
Ik ga voor mezelf bijhouden tot hoelang deze bloeding duurt. 
Hopen inderdaad laatste kerst zonder kleintje en dat gun ik jullie net zo!!! ❤️ 
Jij ook fijne dagen en hoop dat je nog reageert. Ben hopeloos op dit moment haah ☹️
Jij was dit moment ook ongesteld toch? Of heb ik dat nou helemaal mis. 
Liefs demi
 
 
Hi lieve Demi,
Wat vervelend dat het nu zo onzeker is zeg! Hoe is het nu inmiddels? Het zou innestelling kunnen zijn he? Hoeveelste cyclusdag is het nu? Frustrerend lijkt me ... ik duim voor het allerbeste natuurlijk. 
Misschien is je lichaam nu nog even aan het stabiliseren .. merk zelf ook dat m’n hormonen alle kanten op gaan. Alsof ik nu pas eindelijk m’n ‘eigen’ cyclus ga krijgen. Het voordeel is: met bloedverlies weet je wel wat je baarmoeder écht voor je aan het werk is. Mocht het nu dus niet lukken, dan is er iig activiteit voor de volgende ronde. Misschien niet wat je wilt horen, maar ik geloof er écht in dat het binnenkort gewoon gaat lukken! We zijn megagezond en jong ;-)! Komt goed!
Drink maar een lekker glaasje champagne en grote kans dat je binnenkort goed nieuws hebt :) i feel it!
Xx
 
Hi lieve Will! 
Ja heb lekker filet gegeten en wijntjes gedronken gister en vandaag haha! Niks aan het handje. 
Zit nu 3 dagen voor NOD en ben nu 3 dagen "ongesteld" eerste 2 dagen last van veel rood bloed en nu bruin bloed ik denk toch echt dat dit ongesteldheid is helaas maar waar. Ene kant ook weer fijn want zo werd ik altijd ongesteld veel en laatste keren niet gehad. Nog wel soms af en toe last van steken bij mijn buik en een opgeblazen gevoel. 
Lichamen zijn inderdaad raar haha! 
Hoe gaat het verder met jou????? 
Liefs Demi
 
Hi lieve Demi,
Merry Christmas! Klinkt alsof jullie lekker genoten hebben, wat fijn! Hier ook :) rond m’n eisprong als het goed is (test niet meer) dus wie weet komt er een echt kerst-kindje haha.
Kan me voorstellen dat het echt balen is, als is het zooo fijn dat je ongesteldheid weer normaal begint te worden. En dat ondanks het onderwerp van dit gesprek :)! Bij mij begint het ook weer ‘normaler’ te worden. Nooit gedacht zo blij te zijn met een normale ongesteldheid en aanverwante buikpijn enzo. Geduld is dus opnieuw een schone zaak gebleken. Nu hopen dat dat de basis vormt van een spoedige zwangerschap. Hoe leuk zou het zijn als we beiden tegelijkertijd in verwachting zouden zijn?!
Geniet van deze dag en tot snel!
x
 
Hi lieve Will! 
Hoop dat jullie ook een fijne kerst hebben gehad! ?
Oh spannend zeg!!! Ik ben benieuwd zou inderdaad leuk zijn samen zwanger te zijn. Ik ben op dit moment nog ongesteld nu wel weer bloed merk echt dat ik nog steeds goed aan het ontpillen ben zo apart. Ik weet wel dat ik nooit meer aan de pil ga wat een rotzooi zeg. 
Hoe is het verder met jou? 
Fijne avond en liefs Demi
 
Hoi Demi,
Is je ongesteldheid inmiddels achter de rug? Haha vond jouw opmerking: ga nóóit meer aan de pil, zo herkenbaar! Als ik ooit had geweten hoelang het zou duren voordat alles weer rustig zou zijn ... troep! Merk dat ik het tegen al mijn vriendinnen zeg, haha.
Als het goed is, is mijn eisprong begin deze week geweest. Ben zo benieuwd! NOD is 10 januari .. fingers crossed! Wanneer is jouw eisprong? Fijn als die er bijna weer is he? Dan begint de nieuwe ronde écht!
Fijne jaarwisseling!
Liefs!!
 
Terug
Bovenaan