Onregelmatige cyclus maanden na stoppen pil januari 2017

Hi meis,
Herkenbaar hoor! Is het wel echt bloedverlies? Of heel weinig om het ongesteldheid te noemen? Voordat er bij mij wat meer regelmaat in kwam had ik soms ook om de 2 weken een klein beetje bruin of rood bloedverlies maar ook maar weinig (inlegkruisje per dag ofzo). Hoe is dat nu bij jou?
Ik ben bang dat ik ongesteld geworden ben. Vanmorgen wat bruinverlies (bleh klinkt zo vies, sorry) en heb maar meteen een tampon gepakt. Straks dus kijken of het doorzet. Ik heb al wel een paar dagen last van kramp, dus kan me bíjna niet voorstellen dat ik niet ongesteld zou worden zeg maar. Jammer he? Weer op naar een nieuwe ronde. Heb er soms ook moeite mee om te geloven dat het wel een keer gaat lukken...
Hoop dat we allebei binnenkort weer wat extra vertrouwen krijgen in ons lichaam :)! Nu nog even balen, haha!
Liefs!
 
Hi lieve Demi,
Nog een update: ben inderdaad ongesteld geworden na 34 dagen cyclus. Grrrr .. balen!
Op naar de volgende ronde maar weer! Heeft het bij jou ook doorgezet al?
 
 
 
Hi lieve Will!
Het is ech super veel oud bloed echt na het zwarte toe. Heel raar. Nog niet echt zo erg wat ik de vorige keer had dit is echt allemaal oud vreemd he? Inlegkruisje vol ook. 
Ja snap ik. Ook mooi kut voor jou ja ? Hopelijk volgende ronde wel goed nieuws voor ons beide? 
Ik ben benieuwd of het bij mij ook echt nog doorzet in bloed maar het is nu weer voornamelijk oud zwart bloed. Heel vies klinkt het sorry haha! 
Liefs 
 
Will even een vraagje... tel jij je 1e cyclus dag pas wanneer je echt bloed verliest of ook al met bruin verlies en druppeltje bloed....? Ik ben namelijk nu echt bloed aan het verliezen sinds vandaag en gister echt meer zwart oud bloed.. haha hoop dat jij het weet ? 
liefs 
 
Hi meid!
Oeh wat toevallig dat we nu allebei ongesteld zijn zeg! Ik reken de eerste dag wel echt wanneer het allereerste bloed achter elkaar bleef komen (dus zowel bruin als rood). Maar als het even spotting was en vervolgens een paar dagen niks dan reken ik die niet mee :). Heb je daar wat aan?
Oei, helemaal zwart zelfs! Dat heb ik nog nooit gehad, maar ieder lichaam is natuurlijk anders! Wel fijn dat het nu echt begonnen is he? Nu maar aftellen tot de vruchtbare dagen! Heb jij inmiddels ook ap een app of doe je het zelf op gevoel?
Liefs!
 
Ja super grappig. Krijg je als je zovaak ongesteld bent haha ? 
Maar dat is zeker leuk ben alleen niet zo erg ongesteld wat ik de vorige keer had dat was echt wel veel meer. Het is nu wel minder. Dus ben benieuwd tot wanneer ik ben. 
Ja begon met bruin bloed en beetje rode spotting erbij... dus weet niet precies of dat dag 1 is wat ik dan moet tellen? Gister had ik wel wat meer bloed. En vandaag ook. Dus tel gewoon gister als dag 1 denk ik. 
Ik heb het op de app die wat jij ook hebt. Ik ga geen ovulatietesten meer doen. Jij wel?
liefs X
 
Hi meissie,
Toevallig heb ik deze keer ook wat minder bloedverlies, gek he? Wel gewoon ongesteld hoor, zoveel is het dan weer wel haha. Maar toch ...
Ik tel meestal wel vanaf het moment dat het al een kléin beetje start: heb namelijk ook weleens gelezen dat je je ingesteldheid moet blijven doortellen tot het laatste kleintje bloed is gestopt. Dus tot het écht helemaal over is. Denk dat dat aan het begin van je ongesteldheid ook geldt :). Maargoed .. wat maakt het uit he?
Hoe vind je de app tot nu toe?
liefs!
 
Oh echt? Dat is wel heel erg toevallig ja! ? 
Ah oke fijn om te weten...mijn vruchtbare periode komt er bijna weer aan dus hoop dat het vandaag of morgen klaar is. 
Ja de app is erg fijn, kan de vruchtbare dagen zien en wanneer ik weer ongesteld moet worden etc. 
Moet jij nog lang? Welke cyclusdag zit je? Ik zit op cyclusdag 6.
Liefs
 
Terug
Bovenaan