Onregelmatige cyclus maanden na stoppen pil januari 2017

Haha leuk he!! Zie nu pas je berichtje.. stom zeg haha vlak nadat ik hem vanochtend heb geschreven. 
Oh spannend he! Leuke verjaardag gehad? Wijntje gedronken of toch niet? ? 
Hier nog steeds oke. Vorige keer werd ik cyclus dag 17 ongestseld. Dus dat zou morgen zijn hopelijk heb ik niet weer een korte cyclus als het korter dan 21 dagen is ga ik na de huisarts toe heb ik met mezelf afgesproken dus we zullen zien! ☺️ 
Ik krijg wel ontzettend last van m’n rug en moet vaak naar het toilet grote boodschap (sorry haha) verder had ik vanochtend echt kokhals neigingen maar dat zou toch niet? Ik zit nu op cyclus dag 16 zou ik nu al dat soort kwaaltjes kunnen krijgen en voelen? Het kan ook dat mijn ongesteldheid eraan komt. Nou ik ben benieuwd haha! 
Oh dat klopt dat zei je ja! Altijd een eisprong wanneer je ongesteld word. En jij bijnaaa dus leuk!! 
Ja dat gevoel ken ik. Bleh ik duim voor jou! Liefs
 
 
Hi meid,
Oh dat geeft helemaal niks hoor: ik keek nu ook pas :)! Gisteren veel kramp in mijn buik gehad en een klein beetje spotting (stom verjaardagscadeau), maar het zet nog niet door. Wel blijft mijn buik gevoelig, dus het voelt zo erg alsof ik gewoon ongesteld ga worden .. heel spannend hoor! Heb wel een klein wijntje gedronken, omdat het echt voelde alsof ik ongesteld was geworden. Toch even afwachten nog!
Groot gelijk om naar de huisarts te gaan als het zo’n korte cyclus blijft. Je wilt wel graag een beetje rond het gemiddelde komen he? Voelt toch beter. Spannend. Oeh nou als jouw cyclus zo kort is, dan zou het wellicht toch best kunnen! Hopen op positief nieuws dus binnenkort!
Ik hoor graag hoe het de komende dagen gaat meid!
Xx
 
Woooow meen je niet? Super spannend ik had allang getest als ik jou was haha wat erg dit he ? 
Kan ook helemaal niet meer wachten bah moet er echt mee ophouden ga ook telkens van alles opzoeken vreselijk ? 
Wanneer ging jij nou ook alweer testen? 
Liefs 
 
Dag lieve Will! 
Net testje gedaan negatief en waarschijnlijk komt mijn ongesteldheid eraan net wat last van bruine afscheiding....dat word wel weer bloeden. Janken haha! ? zit nu op een cyclus van 18 dagen echt niet goed. Internist net gesproken en die zegt dat het normaal is dat alles normaal moet worden en ik nog sterk in de ontpil fase zit. Pff ben echt depri aan het worden zo lukt het natuurlijk nooit kan wel huilen erg he? Dacht moet je even een berichtje sturen omdat verder niemand hier ook vanaf weet. 
Hoe voel jij je? Hoop zo dat het deze keer raak is voor jou! 
Liefs
 
Hi lieve Demi,
Ah wat een rotnieuws .. snap zo goed wat je doormaakt. Ik ben inmiddels ook vaste bezoeker bij alle fora die zwangerschapssymptomen bespreken .. zo stom! Bij alles wat duidt op ongesteldheid zoek ik een sprankje hoop in opmerkingen van meiden die zeggen: dat had ik ook aan het begin van de zwangerschap. Kan de negatieve testen inmiddels niet meer zien haha, dus ik stel het nog even uit.
Spotting is nog niet overgegaan in ongesteldheid, maar mijn NOD is pas morgen en ik zit er ook vaak overheen qua aantal dagen. Grote kans dat het een voorbode is van ongesteldheid. Bleh ...
Wel heeeel fijn om het met jou te delen meid .. mijn man wordt er inmiddels gek van dat ik elke maand hetzelfde ervaar: oplopende hoop en dan weer die frustratie haha. 
En die artsen maar zeggen dat het normaal is he? Laten we hopen dat ze gelijk hebben en dat we snel in onze normale cyclus komen met uiteindelijk: geen ongesteldheid :)!
hang on honey!! Almost there, i feel it!
Dikke knuffel voor jou!
P.S. Even huilen is soms best wel goed om alle spanning los te laten ;-)
 
Super lief van je! Mijn vriend word ook al gek haha soms zo fijn om hier van je af te schrijven. 
Ik vertelde hem vanmiddag dat ik waarschijnlijk ongesteld ga worden en zijn reactie was ook Aaaah.. super lief ook. Hij wil het ook zo graag en gelukkig is die er niet zo mee bezig dan wat ik ben. 
Wat goed lijkt mij ook interessant dan praat je met andere meiden over hetzelfde? 
Echt een lief berichtje van je werd er verdrietig van haha. Echt lief! 
Nou ik hou hoop en als de ongesteldheid doorzet kunnen we weer opnieuw beginnen! 
Jij met spotting dus? Is misschien ook goed? Ben zo benieuwd. Nog even dus... straks ben je gewoon zwanger al die tijd? 
Liefs Demi
 
Hi meid,
Wat boffen we toch met die fijne en lieve mannen he? Ook al is het voor hen allemaal wat lastiger voor te stellen hoe we ons écht voelen, ze zijn er wel altijd voor ons. Zo schattig :).
Haha nee ik klets eigenlijk alleen met jou, bekijk die sites meer om te lezen of anderen ook last hadden van bepaalde kwaaltjes die achteraf een zwangerschap bleken haha. Misschien een beetje misplaatste hoop, maar tegen beter weten in houd ik er stiekem toch elke keer rekening mee... heb bedacht dat ik dit weekend even afwacht voor ik ga testen. Wil niet elke maand voor niks die testjes doen terwijl ik gewoon nog ongesteld kan worden. Klinkt dat gek?
Fijn om te horen dat ik je een beetje kon opvrolijken! Heb hetzelfde: als de ongesteldheid komt denk ik ook altijd: let’s get it over with, dan kan de volgende ronde beginnen hihi. Pfff af en toe zou ik weleens wat minder erover na willen denken. Ben er nu zo vaak mee bezig!! Kun jij een beetje afleiding vinden?
liefs!
 
Oh erg he?! Ik maak mezelf al weer helemaal gek. Zit nu op cyclus dag 19 dat ik dus iets bloed en dat moet ik dan ook al tellen als dag 1 toch? Het is niet heel veel maar wel wat. 
Vind het allemaal zo vreemd ik vraag me dan af of ik überhaupt wel zwanger kan raken zo met een korte cyclus nu zoek ik dat dus ook allemaal weer op word er gek van. 
Deze maand weer flink me best doen echt weer om de dag proberen..... wel leuk te houden ook. Niet gek van worden haha. 
Wel goed van je dat je zolang kan wachten hoeveel dagen cyclus zit jij dan nu? 
Afleiding kan ik niet echt vinden probeer series te kijken maar daarnaast denk ik opeens oh ik zoek dit eensnarig op of wat haha. Herken jij denk ik ook wel? 
Lastig allemaal he. 
Liefs Demi
 
Terug
Bovenaan