Onregelmatige cyclus maanden na stoppen pil januari 2017

Hi meid!
Ja heel erg toevallig haha! Al ben ik dan wel meteen bang dat het slijmvlies niet voldoende aangemaakt werd ofzo. Maar dat zal wel tussen mijn oren zitten ;-)!
Ik zit op dag 5, al duurt het bij mij dus nog bijna 2 weken voordat mijn vruchtbare dagen aanbreken. Pf lang wachten he? Heb wel het gevoel dat ik binnen een dag of 2 weer helemaal van die ongesteldheid af ben :).
Fijn dat je app bevalt!! Met zo’n hulp moet het vást lukken!
xx
 
Ohh echt he? Ik zit inmiddels nog steeds met bruin verlies.. vervelend zeg super lang ook!!! Al cyclus dag 7 ? Maar tis nu echt bijna weg volgens mij. Straks ff douchen en kijken haha! Als het weg is gaan we vanavond weer beginnen met klussen en dan weer om de dag. Heb m’n eisprong nog niet gevoeld gelukkig en dat kan ook niet toch wanneer je nog ongesteld bent??? Weer een vraag wat ik me af vraag.. haha!! 
Ja echt handig zo’n app! Hoelang zijn jullie eigenlijk nu bezig met zwanger worden? 
En ga je na de huisarts na een jaar of? 
Liefs!!
 
Hè wat rot dat het nu al 7 dagen duurt. Had dat ook wel vaak, maar dan was de 7e dag echt nog maar een heeeel klein beetje. Hoe is het nu?
Ik geloof dat er altijd wel een paar dagen zitten tussen ongesteldheid en je eisprong: je kunt het vaak merken aan het type afscheiding (vies haha). Naarmate je vruchtbaar wordt zie je het vak vochtiger en doorzichtiger worden. Houd je dat in de gaten?
Die app is inderdaad fijn! Al houd ik vaak zelf wel een slag om de arm dat hij er een paar dagen naast kan zitten natuurlijk. Het schommelt bij mij nog te erg. Merk nu wel dat ik een beetje pijn/steekjes blijf houden in mijn buik: precies op de plek van mijn eierstokken. Maakt me best onzeker of alles wel oké zit daar. Maar ik heb precies een jaar geleden een echo gehad en toen zei de gyn dat het er perfect uit zag. Dat was nog wel net toen ik de pil slikte, zou het daarna veranderd kunnen zijn denk je? Ik ben gewoon een angsthaas haha.
Ondanks dat ik vorig jaar 1 januari ben gestopt met de pil, zijn we pas sinds augustus/september echt aan het proberen zwanger te raken. Mocht het tegen de zomer nog niet gelukt zijn, dan ga ik weer terug naar de huisarts. Maar ik denk echt dat het stoppen met mijn baan en het solliciteren teveel stress oplevert om nu makkelijk zwanger te worden. Zo stom, mijn huid is erg onrustig en ik heb er zelfs rugpijn van .... need to chill out haha!
Hoe voel jij je? En wanneer ga jij weer terug naar de huisarts, mocht een kleintje nog even op zich laten wachten?
xx
 
Ja nadat ik jou een berichtje had gestuurd was het opgehouden haha zo stom! Ook had ik heeeel iets rekbaar slijm meteen maar echt heel iets. Geen eisprong nog gevoeld wel die avond geklust. En vanavond weer. Nu weer om de dag. Het rare is dat ik mijn eisprong volgens de berekenen allemaal al heb moeten hebben. Normaal voel ik het ook altijd maar nu nog niet gevoeld. 
Oh spannend steekjes misschien zijn dat tekenen? 
Ja dat kan natuurlijk ook veel stress met zich meebrengen. Vermoeiend allemaal he.. ?
Ik ga naar de huisarts als ik deze maand weer ongesteld ben geworden en dus te vroeg als ik een cyclus maar heb van 19 dagen. Word hier ook wel een beetje verdrietig van ☹️ . We zullen zien. 
Liefs en een fijne dag vandaag! 
 
 
Hi meis!
Oeh dan ga je nu weer spannende dagen in! Het kan ook zijn dat je cyclus langzaam langer wordt he, dus dat je ovulatie ook iéts later is dan normaal. Zou lekker blijven klussen totdat dat rekbare slijm echt veranderd :). En genieten ook he ;-)!
Kan zo goed voorstellen dat je je af en toe verdrietig voelt: ik las gisteren dat op die dag de meeste vrouwen per jaar een positieve zwangerschapstest in handen hebben ... :( :( :(. Ik hoop vooral zo dat we ‘gewoon’ vruchtbaar zijn, dan zou ik best wat meer geduld kunnen hebben. Slim dat je gewoon naar de dokter gaat hoor: wellicht geeft het iets meer rust als er iemand meekijkt. Ik ben allang blij dat mijn cyclus steeds normaler lijkt te worden, dus ik kijk het nog even aan.
Denk helaas niet dat die steekjes iets leuks betekenen; ben net ongesteld geweest haha .. al word ik af en toe wel moe van al die ‘mixed signals’. Ik moet trouwens voor mijn eisprong nog anderhalve week wachten .. lang he? Pffff haha!
Denk aan je meid!
xx
 
Joehoe!!! Haha hier vanmiddag de eisprong gevoeld als het goed is mooi klote want gister niet geklust maar eergisteren en dan vanavond weer.. wat miss wel te laat word ? kan maar zo... 
Guttegut gedoe he.. denk dat wel weer volgende maand word ?! 
Ja inderdaad als we maar vruchtbaar zijn belangrijkste wat er is en dat het ons mag lukken ook! 
Wat denk je dan wat het zou zijn je steekjes? En ja is wel heel lang nog.. maar wachten duur sowieso zo lang mweh! ☹️ 
Duim voor ons! 
Liefs x
 
Hi Demi!
Oeh wat fijn dat jij die eisprong echt voelt! Wat voel je dan precies? Er gebeurt de hele maand door zoveel in mijn buik, dat ik geen idee heb of één van die dingen een eisprong is, haha. Op welke dag kwam je eisprong?
Als je 1 of 2 dagen ervoor geklust heb, zit je volgens mij helemaal goed hoor! Het duurt namelijk best wel even voordat je eitje bereikt wordt ;-)! De dag zelf is vaak te laat heb ik gehoord. Positief blijven denken dus meid! Wie weet is het nu al gewoon hartstikke raak! Houd je me op de hoogte van de gebeurtenissen en symptomen? Ik duim met je mee!
Ben af en toe bang dat die steekjes meer betekenen dat alles nog een beetje van slag is in mijn buik. Maar laten we dat maar gewoon op de hoop van onzekerheden gooien waar we ons niet teveel van aan moeten trekken! Wat jij ;-)?
Hier nog even afwachten tot de vruchtbare dagen weer beginnen. Sterkte met afwachten weer meid! Ik denk aan je!
xxxx
 
Hi Will!
Ja dat is inderdaad erg handig. Ook dat ik het vaak overdag voel.. weet ik het zeker.. ik voel dan steken bij m’n lies en vaak aan de rechterkant. Daar meer dan de linkerkant en dan zo telkens zeurende pijn misschien 2,3 uurtjes soms korter ligt er maar net aan. Daarna is het helemaal weg zo apart haha! 
Dit had ik precies 14 dagen voor m’n nieuwe menstruatie dus opzich wel goed? Nu ben ik benieuwd als het eitje zich zou nestelen wanneer dat dan zou zijn? Ik moet nu nog 11 dagen voor NOD wanneer ik op een cyclus van 20 dagen zit. Ben erg benieuwd. Denk deze maand sowieso niet want heb maar 1 x geklust voor de eisprong dan he! Achja gewoon volgende ronde dan maar haha! 
Ja ik denk als ik wat voel ook meteen dat het wat is, zo stom! 
Wanneer zijn je vruchtbare dagen?? 
Liefs xxx en ik duim ook voor ons! 
 
Terug
Bovenaan