Onregelmatige cyclus maanden na stoppen pil januari 2017

Hi meis!
Jaaaa dat zou gezellig zijn ?! Nu maar hopen dat we snel de stad in kunnen haha!
Je kunt aan je baarmoederslijm zien in welke fase van je cyclus je je bevindt. Je ziet het vaak tijdens je vruchtbare dagen aan het ‘glibberige’ slijm op je wc-papiertje, maar je kunt ook zelf voelen door met 2 schone (!) vingers voorzichtig je baarmoederhals je voelen (klinkt engggg bleh!). Als je vingers zich bij het randje van je baarmoeder bevinden en je houd je vingers bij elkaar als je ze terugtrekt, dan zie je of het slijm nog wittig en niet rekbaar is (onvruchtbare dagen) of doorzichtig als rauw eiwit. Lees veel vrouwen die dat doen om te checken waar in de cyclus ze zich bevinden ... durf je het aan? Haha
Is de bruine afscheiding al gestopt eigenlijk? Kan me voorstellen dat jullie staan te trappelen om het weer te proberen. Voor mij duurt het nog zo’n week of 1,5 voordat mijn NOD is (lastiger te schatten omdat mijn vruchtbare dagen ook wat later waren ...)
Sorry voor het viezige verhaal hierboven. Maar wie weet heb je er wat aan!
Veel plezier met klussen weer!
x
 
Oh gutt durf ik denk ik echt niet! ? haha! Ja bruin weg en eergisteren geklust gisteren te moe dus overgeslagen en vanavond maar weer haha! Nog niet echt het gevoel gehad dat m’n eisprong is geweest... kan natuurlijk ook savonds gebeuren wanneer je slaapt dacht ik laatst aan haha! Achja zullen zien! 
Voor jou ook spannend nu! Wachten duurt altijd zooolang. Ik zit nu p cyclus dag 10. Moet nu nog 11 dagen tot volgende menstruatie zo ongeveer. Denk wanneer het nu niet lukt ik dit keer wel echt na de HA ga. Ik ben nu al wel langer bezig sinds ik korte cyclussen heb. Dit word m’n 9e ronde dan.... 
Nou ja we zullen zien. 
Liefss
 
Hi lieve Demi!
Hahaha ja sorry voor dat enge verhaal. Ik durf het ook niet: veel te bang dat ik iets fout doe. Maar je schijnt dus aan je baarmoederhals te kunnen voelen of je eisprong eraan zit te komen. Naast dat slijm voelt het dan ook veel zachter aan dan normaal (moet je dus wel regelmatig checken om te weten wat ‘normaal’ is haha)
Wat fijn dat je ongesteldheid eindelijk voorbij is. Hoelang heeft het nu geduurd? Snap wel heel goed dat je naar de HA wilt gaan hierna. Je wilt iig zeker weten dat je een eisprong hebt he? Ik zit officieel ‘pas’ om 6 rondes .. ik ga denk ik naar de dokter als er deze zomer nog niks is gebeurd. Zolang alles steeds regelmatig lijkt te gaan, probeer ik de natuur nog even zn werk te laten doen. Maar het duurt inderdaad zoooo ontzettend lang als je aan het wachten bent! Het fijnst zijn de vruchtbare dagen, dan heb je tenminste het gevoel dat je écht even iets kunt doen he?
Ik heb deze maand met mezelf afgesproken dat ik alle symptomen pas serieus ga nemen vanaf mijn NOD. Las dat voornemen van iemand anders en dacht: wauw wat goed! Ik laat me elke keer zo erg voor de gek houden dat ik nu elke keer streng tegen mezelf zeg: dit had je vorige maand ook, dus dat wil niks zeggen. Hoop dat regime nog anderhalve week vol te houden hihi. Wish me luck!
Heel veel succes deze maand weer meid! Hopen op een oktober-kindje :)
 
Hi lieve Will! 
Zo een paar dagen niet geweest haha! Ja is geen eng verhaal hoor. Maar durf het zelf nooit zo.. ik ben zelfs bang dat ik dan het zaad eruit haal of wat haha net zo gek he? Ik heb nog geen eisprong gevoeld dit keer of het moet savonds zijn geweest... ook heb ik niet echt glibberig vloed dus het kan ook best zijn dat ik deze keer geen eisprong heb! Wel om de dag geklust dus dat is dan wel weer goed. Nou ja we zullen het zien! 
Ik moet over precies 8 dagen ongesteld worden als het een cyclus is van 20 dagen. 
Mijn menstruatie heeft voor mij doen lang geduurd vind ik zelf haha.. 7/8! Dagen.. Ja ik zou wel graag door verwezen worden maar ben bang dat ze dat nog niet zo snel doen.. en dan twijfel ik weer zal ik t dan wel of niet doen stom he? 
Goed van je dat je niet op alle syptmomen ga letten. Hier hetzelfde.. dan ben ik volgens mezelf elke maand zwanger haha als ik me telkens zo voel..haha ik duim voor ons!
 
Hi lieve Demi!
Hmmm .. twijfel over je eisprong dus? Later ook geen glibberig slijm gehad? Vervelend he, als je zo moet twijfelen ?!
Ik zou deze week ongeveer ongesteld moeten worden (nu cyclusdag 34), maar ik weet niet wat ik moet verwachten omdat m’n vruchtbare dagen ook iets uitgesteld leken door de griep. Echter ... ik had zondag wel wat bruine afscheiding en dat heb ik meestal een paar dagen voor mijn menstruatie. Ben dus een beetje bang dat het ook deze maand niet gelukt is. Mijn borsten beginnen nu pijn te doen en m’n buik is af en toe aan het rommelen, een beetje zoals ik inderdaad ongesteld ga worden. Jammer ?? .. maar: ik had met die griep ook niet echt verwacht dat deze maand succesvol zou zijn. 
Sindskort een nieuwe baan met vast contract, dus hopen dat dat volgende maand wat meer rust geeft en meer ruimte voor een zwangerschap. Ben er zo aan toe he meid! Moet mezelf elke keer weer een beetje oppeppen als het niet gelukt is. Hoe is het bij jou? Wanneer is je NOD?
xx
 
Whaaa! Super spannend! Straks ben je gewoon zwanger joh. Gun het je zo!!!!! Hoe voel je je nu dan? En bruine afscheiding kan natuurlijk ook nog van de innestelling komen toch? 
Hier gaat het z’n gangetje zit nu op cyclus dag 17... normaal gesproken zou ik over 2/3 dagen ongesteld worden. Alles doet me wel zeer. Maar gister en eergisteren cervixcslijm gehad en daar kon ik echt draden mee trekken en m’n vagina is nat zeg maar. Sorry haha klinkt zo vies dit. Maar ik denk dat ik nu m’n eisprong heb deze dagen.. dus gister goed geklust vanavond weer. Wat ik wel raar vind is dat ik dan al wel weer ongesteld zou worden over een paar dagen dan kan toch nooit een eitje innestelen??? Is m’n luteale fase dan te kort??? 
Ik ga volgende cyclus voor 1 keer met testen werken ovulatie testjes dan kan ik eens kijken of ik gelijk heb en zolaat pas m’n eisprong heb door het slijm. De vorige keer had ik dat ook en toen vertelde jij mij dat ik miss wel vruchtbaar was weet je dat nog? 
Nou we duimen en zullen zien!!!! 
Wat goed zeg meteen een vast contract bij je nieuwe baan! Super goed!!! 
Ik duim voor ons.
Fijne avond. Liefs Demi 
 
Hi lieve Demi,
Ja ik durf er eigenlijk niet vanuit te gaan! Heb echt buikpijn alsof ik elk moment ongesteld kan worden, maar vooralsnog gebeurt er helemaal niks. Misschien dit weekend maar testen als er dan alsnog niks komt? Wil niet weer teleurgesteld worden :( heb al zo vaak negatieve testjes gehad dat ik ze liever uitstel haha!
Wauw bij jou ook spannend zeg! Kan het me inderdaad herinneren van vorige maand! Slim dat je volgende keer met testjes gaat werken: is toch vervelend als je niet zeker weet wanneer het ‘moment supreme’ is zeg maar. Maar; het kan natuurlijk zijn dat je cyclus deze maand langer is he? En: ik heb ook weleens gelezen dat sommige vrouwen pas dat slijm hebben na de ovulatie (dus dat de symptomen dan pas zichtbaar worden). Lastig zeg! En spannend weer ...
We houden elkaar op de hoogte, goed ??
Succes meissie! Hopen op een innesteling ;-)!
xx
 
Liev Will! 
Oh dat is ook spannend. Wanneer was je NOD ook alweer? Misschien lopen we wel gelijk? 17/18 Februari is mijn NOD. Denk ik zit ik op 20 dagen. Ik voel nog niet dat ik ongesteld moet worden. Wel had ik lage rugpijn gisteravond.. maar goed kan alles zijn. 
Pff haha zo blij telkens een berichtje van jou te lezen hoe het gaat. 
Hopen beide op innestelling inderdaad. En anders gaan we gewoon de volgende ronde in met volle moed! 
Liefsssss
 
Terug
Bovenaan