Onregelmatige cyclus maanden na stoppen pil januari 2017

Hi lieve meiden,
Wauw sorry voor de late reactie: heb helemaal niet gezien dat er zoveel reacties waren. Zo fijn om te lezen dat er herkenbare verhalen zijn. Vandaag - na opnieuw een heel klein beetje bloedverlies middenin mijn ‘cyclus’ - de knoop doorgehakt en een afspraak gemaakt met de HA. Ga er straks naartoe. Dacht 2 weken geleden eindelijk ongesteld te worden, maar meer dan een paar druppeltjes bloed was het niet :(. Sinds gisteren idem dito. Ben heel erg benieuwd wat de huisarts gaat zeggen, maar het zou al schelen als ik iets meer inzicht zou hebben in wat er precies gebeurt in mijn buik...
Vannacht gedroomd dat ik een positieve zwangerschapstest had. Wat was ik blij! En dan word je weer wakker, haha .... frustrerend!
Ik houd jullie op de hoogte en duim dat de frustratie bij jullie ook snel over is! 
 
Hai Will! 
O herkenbaar daar droomde ik laatst ook al over een positieve test word je wakker en dan teleurgesteld wil je liever weer in je droom stappen?! ? 
Ik ben erg benieuwd wat de huisarts gaat zeggen, ik heb een beetje hetzelfde als jij 2,3 dagen niet ongesteld maar bruin bloed paar druppels rood bloed en dat was het. 
Heel veel succes met je uitslag en ben benieuwd... hoor graag wat de huisarts gaat zeggen. 
Liefs D e
 
Hi meiden,

 

Excuus voor de late reactie! De huisarts heeft mee aangeraden iéts minder bezig te zijn met zwanger worden, en dat advies heb ik ter harte genomen. Wat denk je? Op de dag dat ik naar de huisarts ging werd ik écht ongesteld. Nog nooit zo blij mee geweest. Volgens de HA kan dat ‘mindere’ ongesteld zijn echt te maken hebben met stress (deze zomer getrouwd, haha) en schommelingen in gewicht (afgevallen voor mijn trouwjurk, cliché maar waar). Zij zag geen reden tot zorgen...omdat ik nu ongesteld werd nam ik daar genoegen mee maar anders had ik me wel echt met een kluitje het riet ingestuurd gevoeld. Ze gaf aan dat ze volgend jaar augustus (!) pas wat gaan doen omdat we officieel pas in augustus zijn gaan proberen. Vond dit best oneerlijk omdat ik al sinds januari gestopt ben met de pil ... laten we hopen dat het dus zover niet komt. Afwachten maar! Hoe gaat het inmiddels bij jou D e?? Sterkte!!
 
Hai Will! 
Dat meen je niet. Ontzettend goed nieuw. Bij mij nog steeds niets ben ook nog niet naar de Ha geweest. Ik ben eind September gestopt met de pil en in Oktober een ontrekkings bloeding gehad daarna helemaal niks meer...en nu nog steeds niets. Ook wat joun Ha zegt niet teveel mee bezig zijn maar dat doe ik dus ook en ik kan aan niets anders denken echt vreselijk mijn vriendinnen hebben net pasgeboren kleintjes en ik kan dan wel huilen omdat ik ook hetzelfde zou willen mogen meemaken. Hoe oud ben jij Will? Ik ben 25 en mijn vriend is 30. Ik heb voor mezelf voor genomen dat ik het 3 jaar uithou 28 vind ik een mooie leeftijd mijn vriend zegt dan gaat heus niet zolang duren... maar die heeft er ook niet zoveel verstand van haha ? 
Hoe gaat het nu met jou?? 
Liefs Demi
 
Als je cyclus zo lang blijft zou ik toch weer terug gaan naar de ha en aandringen op een verwijzing. Stel dat je in die lange cyclus geen eisprong hebt, dan heeft het ook geen zin om te proberen en dat zou zonde van je tijd zijn. Succes! 
 
Hi Demi,
Oh ik snap zó goed hoe je je voelt!! Het maakt echt onzeker of alles nu wel loopt zoals het moet ... misschien toch eens langs de HA zoals Ann voorstelt? Ik vond het zelf wel fijn om - naast alle dingen die je online kunt lezen - ook iemand spreekt die jouw hele verhaal kent. Ik ben over een maandje 28 en mijn man is nét 30 geworden. En inderdaad: wij hebben ook allemaal vrienden die echt té lieve baby-tjes hebben! Zo bijzonder! Ik zie mijn man dan vaak al naar me kijken van: wat zou het fantastisch zijn om over een aantal maanden zelf zo’n klein droppie te krijgen! Zullen we afspreken dat een gewoon allemaal voor einde 2017 zwanger zijn ;-)?
 
 
Hi Will! 
Hier vandaag naar de Ha geweest. Heb gewoon een cyclus van 21 dagen en daarbij kan ik gewoon een eisprong hebben omdat ik die dus ook altijd voel. 
Ja inderdaad als ik er aan denk krijg ik al kriebels haha! 
Ik denk zelf dat ik pcos heb vanwege het kleine beetje menstrueren. De Ha zegt van niet maar omdat ik dat wil gaan we het wel testen. Ik ga volgende week een echo maken om te zien of alles in orde is. Ben erg benieuwd. 
Jij al een normale menstruatie? Hoeveel dagen zit je nu? 
Groetjes Demi
 
Hi Demi,
 
Wat goed dat je naar de huisarts bent gegaan. En ook top dat je ondanks zijn/haar advies toch voor de zekerheid een echo laat maken. Better safe than sorry :)! Benieuwd wat daar uitkomt!
Mijn cyclus is nu - hopelijk - net iets over de helft: zou over 14 dagen ongesteld moeten worden. Of eigenlijk niet natuurlijk ;-)! Spannend!!
Hoor graag hoe het met je gaat bij de dokter volgende week!
 
Terug
Bovenaan