Onregelmatige cyclus maanden na stoppen pil januari 2017

Spannend hoor: ik leef met je mee :).
Zo stom: kwam er vanmorgen achter dat ik pas dinsdag mijn NOD heb, haha. Helemaal verkeerd in mijn hoofd. Nog iets langer geduld dus. Hoop dat jij in de tussentijd een hartstikke positieve ovulatietest  gaat hebben. Heb zelf helaas geen ervaring met die dipsticks, maar er waren zoveel meiden op het forum die Sensitest aanraadden dat het vást goede testjes zijn. 
Wijze mannen hebben wij he? Al is het voor hem misschien wel iets makkelijker om het los te laten aangezien zij niet bij elk steekje of krampje worden gewezen op wat er in je buik gebeurt. Maargoed: als het eenmaal raak is krijgen wij er als vrouw ook wel iets heel speciaals voor terug.
Weten de mensen in je omgeving verder van jullie kinderwens? Ik probeer er nog niet teveel over te praten, zodat het ook een beetje e een verrassing blijft. Wel lastig aangezien we best veel mensen in onze omgeving hebben die al een kleintje hebben. Ben blij dat ik het met jou kan delen :)!
 
Hi Will!
Oh vind t ook super fijn dat ik het met jou kan delen... Oh dan bestel ik zelf ook gewoon de sensitest ovulatietesten... ik hoop het ook! En dan hoop ik dat jij al een dikke positieve test!! :)
Ja kerels....haha vroeg hem net dat ik morgen m'n uitslag heb en nof telkens steken..volgens hem moet ik me niet zo druk maken en komt alles wel goed haha! Is ook super speciaal vind ik! Lijkt me zo bijzonder een kleine in je buik. 
Ja 2 vriendinnen weten het en m'n moeder ook eigenlijk haha! Ik vertel mijn moeder eigenlijk alles. Mijn vriend weet niet dat mijn moeder het weet. Hou ik ook mooi zo ;-) haha! Ze gaat ook mee met mij na de echo's vind ik wel fijn! Maar m'n moeder zegt zelfs dat ik er niet teveel over na moet denken. Ook al haha ik weet het zo stom. Maargoed. Zelfs de 2 vriendinnen zeggen het maar dan denk ik jullie hebben al een kleintje haha makkelijk praten! Maar goed laatst kwam er een vriendin vertellen dat ze zwanger was kon wel door de grond zakken kon wel janken. Dat is toch erg? Wel dat ik blij ben maar ook gewoon omdat je het zelf zo graag wil.. Op dat soort momenten app ik mijn moeder en die stel me dan gerust.. dan ben ik ook echt wel blij dat zij het weet. Stom he?
Ook super fijn dat ik het met jou kan delen.. weten ze het bij jou ook?? 
Wow lang verhaal! Sorry ? 
Groetjes Demi
 
Hi Demi,
Wat fijn dat je het er met zoveel mensen over hebt. Ik vind het toch een beetje lastig om uit te spreken omdat ik aan de ene kant vrienden heb die er nog totaaal niet mee bezig zijn, en aan de andere kant ben ik bang dat er meer druk op komt te staan als de rest het weet. Denk overigens wel dat ze een vermoeden hebben maar dat laat ik lekker zo ;-)!
Ben benieuwd naar je ervaring met sensitest en daarnaast natuurlijk de uitslag van de huisarts.
Best herkenbaar, dat gevoel als je hoort dat iemand anders zwanger is. Je gunt het hen heel erg, maar denkt toch ook: ging het bij mij ook maar zo makkelijk, haha. Zeker omdat 1 van onze beste vrienden zei: we deden nog niet eens ons best ... grrr
Tegelijkertijd denk ik: we zijn superjong en gezond. Dat gaat ons vást lukken hoor meid!! 2018 is ons jaar ;-)!
 
Ah nee snap ik.. bij jullie weet dus niemand het? Hoelang waren jullie ook alweer bezig? 
Ja vanochtend gebeld voor de uitslag... blaas, baarmoeder en eierstokken zag er allemaal goed uit dus niets aan het handje ook niet pcos wat ik dacht. Gelukkig maar!
Wel nog steeds geen positieve ovulatietest word juist alsmaar minder zo lastig! Snap dr niks van! Nog wel steeds druk onderin bij mijn eierstokken. Pff lastig! 
Ah super lief! Inderdaad gaat ons zeker lukken en 2018 word echt ons jaar.. en wie weet misschien nog een leuk kerstcadeautje??? Dat zou nog gaver zijn! :)
 
Hi meid,
Wat een fijn nieuws! Misschien ben je toch nog aan het ontpillen (hoelang ben je gestopt?). Bij mij heeft dat ook even geduurd en het is nog onzeker of deze cyclus wel regelmatig is/was. Had de afgelopen dagen veel last van gevoelige borsten e.d. maar dat neemt nu juist weer af ... niet echt een goed teken dus, haha. 
Het zou fantastisch zijn als het inderdaad een kerstcadeautje wordt, maar ik ga er een beetje vanuit dat we nog wat langer moeten wachten. (Ook zo’n rasoptimist). Het zou voor jou misschien wel fijn zijn om even écht ongesteld te worden: dan weet je dat dat dag 1 is he?
Hier weet inderdaad bijna niemand het, op een paar vriendinnen na. Hoop dat de verrassing zo extra groot blijft en wil eigenlijk niet dat bijv. mn schoonvader zich gaat bemoeien met hoelang het duurt enzo haha! Duimen dat we binnenkort allebei iets leuks te vertellen hebben!
 
Hi Will! 
Sorry voor de late reactie.. wil er niet zoveel meer mee bezig zijn maar dat lukt nog niet zo goed helaas. 
Van de week te horen gekregen dat ook weer een vriendin zwanger is en er maar 2 maand over heeft gedaan.. Pff zo blij voor haar maar dan zak ik door de grond! ☹️ 
Ik zit op dit moment op dag 18 nu van mijn cyclus heb ik dan m'n eisprong al gehad of ben ik nog vruchtbaar dus? Weet jij dat? 
Ik ben eind September gestopt met de Pil.
Hoe gaat het nu met jou??? 
Groetjes Demi
 
Hi Demi,
Heel begrijpelijk dat je er even wat meer afstand van probeert te nemen: het blijft zo in je hoofd spoken he? Zeker als vriendinnetjes zo makkelijk zwanger worden. Gun het ze ook van harte maar hoe fijn zou het zijn als het bij ons ook zo vlot zou gaan he? 
Dag 18 is bij mij juist nog wel vruchtbaar, omdat ik een cyclus van 32 dagen heb ongeveer. (Niet geschoten is altijd mis he ;-)?)
Morgen is mijn NOD .. best spannend al ga ik natuurlijk nergens van uit. Is het meest realistisch haha. Maar stiekem ben ik toch wel veel bezig met symptomen e.d. ..
Houd je op de hoogte :)! Voel jij je al wat geruster na de uitslag van de gyn?
 
Hi Will!
Ja is ook zo.. vervelend is dat. Maar goed gun het ze inderdaad heel erg. 
Ja klussen gewoon verder haha! Ja gerustgesteld door de echo maar nog steeds veel druk bij m'n eierstokken. Nu twijfel ik misschien krijg ik wel een eisprong omdat ik bij dag 18 ben?? Haha! Hoop het zo zou zo maar kunnen toch?! ? 
Oh super spannend voor jou dus! Ik duim!!!!! Wanneer ga je testen?? En heb je ook symptomen of niet echt?
 
 
Terug
Bovenaan