Onregelmatige cyclus maanden na stoppen pil januari 2017

Hi Will! 
Ja echt fijn vind ik zelf ook. Was jij echt ongesteld? Of meer bruin oud bloed de laatste keer? Ik heb dit keer echt dat ik 1 dag rood bloed en de rest veel oud bruin bloed heb met het afvegen ( ja heel vies haha) 
Ik hoop natuurlijk dat je niet ongesteld bent en straks een positve test in je handen mag houden :) ik duim! 
Bij mij hoop ik ook hetzelfde maar goed ben natuurlijk net bezig en mag me van m'n vriend niet teveel mee bezig zijn. Dat probeer ik nu dus ook maar. 
Groetjes Demi
 
Hi Demi,
Dit keer was ik écht ongesteld, maar een paar weken ervoor had ik het mindere bloedverlies wat jij beschrijft. Om gefrustreerd van te worden. Mijn HA zei dat ze denkt dat er door stress gewoon wat minder slijmvlies is aangemaakt, en dat het dus verder niet iets was om me zorgen over te maken. Maar als je normaal veel meer bloedverlies hebt is dat maar moeilijk, vind je niet?
Mijn man is net zo streng als jouw vriend haha. En ergens hebben ze ook wel gelijk: het is belangrijk om het ‘leuk’ te houden en een beetje ontspannen. Heb er zelf erg veel moeite mee, maar doe m’n best om er een beetje luchtig mee om te gaan. Een paar maanden niet zwanger worden vind ik prima: als ik het gevoel maar heb dat alles in m’n buik werkt zoals het moet werken. En dat is best spannend als je merkt dat je ongesteldheid zo beperkt is he? Jouw echo geeft vast meer rust, ik duim voor je!
 
Hi Will!
Ja dat is inderdaad ook zo. Ik heb even geteld en ben nu al wel zo'n 6 dagen ongetsteld waarbij de meeste dagen wel bruin bloed was ipv rood maar toch wel 6 dagen. Moest je die dagen dan ook gewoon meetellen van de Ha? 
Ja joun man en mijn vriend hebben ook gelijk niet teveel op focussen dan word je ten eerste gek en ten tweede schiet je er niets mee op. 
Hoort er allemaal bij helaas. Hoe voel jij je nu? 
Ik ben ook erg benieuwd naar echo maandag zal het wel laten weten. 
Groetjes Demi
 
 
 
Hi Demi,
Hoe is het geweest? Hoop goed nieuws!
Ik heb zaterdag volgens mijn app m’n NOD, maar met al die onregelmatige cycli durf ik nergens vanuit te gaan. Merk wel allerlei signalen op dat het raak zou kunnen zijn, maar heel eerlijk: het kan ook echt tussen m’n oren zitten.
Van mijn Ha moest ik idd die dagen meetellen, omdat het soms ook gewoon zo is dat je lichaam nu eenmaal wat minder baarmoederslijmvlies heeft aangemaakt dan een andere keer (en dus iets minder bloedverlies veroorzaakt). Ben zelf altijd wel een beetje sceptisch daarover haha, maar dat komt ook een beetje omdat ik soms meteen van iets ergs uit ga ... Cool blijven dus maar ;-)!
 
Hi Will! 
Ja ze zeggen natuurlijk nooit exact wat er aan de hand was. En kon ook niet echt wat merken bij haar ze zei dat ze het niet goed kon zien omdat mijn darmen er voor zaten en andere organen.. Mijn moeder zegt dat ze dat zeggen omdat ze nog niks mogen vertellen en de Ha dat zelf moet doen. Dus woensdag hoor ik meer. Ben wel erg benieuwd wat de uitslag is dus wacht nog vol spanning af...ben ook best wel bang eigenlijk stom he.
Oh super spannend voor jou dus! Ga je dan ook echt pas testen of ga je een early test halen?? Ik duim voor jou! 
Ik heb het gevoel dat ik mijn ovulatie al heb gehad tussen mijn bruine afscheiding nog maar dat zal vast niet zo zijn?? Ben nu bezig opnieuw met datums op ovulatie testen te schrijven. Nog geen goed streep gehad maar toen ik nog half ongesteld was ook een test gedaan en die gaf wel een duidelijke streep heel vreemd..van de action waren ze. Achja zullen zien. 
Ik ben benieuwd naar joun verhaal. 
Groetjes Demi
 
Hi Demi,
Wat stom dat je woensdag pas de uitslag krijgt zeg ... je zou denken dat ze direct iets kunnen zien en je vervolgens ook meteen kunnen zeggen of er iets is. Nu maak je je - hopelijk - voor niks extra druk! :( even afwachten tot woensdag dus. Wat zei je vriend erover?
Ik heb van die early tests thuis, maar durf eigenlijk pas dit weekend te testen haha. Zo héél duidelijk zijn de symptomen niet, dus wil mezelf niet te gek maken. Ik houd je op de hoogte :).
Ik heb weleens gelezen dat je ook bij je eisprong wel wat bloedverlies kunt hebben ... zou dat het kunnen zijn bij jou? Las dat andere meiden niet echt goede ervaringen hadden met de testen van Action, dus je zou ook die van bijvoorbeeld sensitest kunnen proberen. Ik mocht even niet meer testen van mijn Ha omdat ik iets meer naar mijn eigen lichaam moest luisteren i.p.v. naar zo’n strip.. best lastig als je lichaam niet echt duidelijke signalen geeft he?
Succes morgen, ik zal aan je denken ;-)!
 
Hi meiden,
Ik haak ook even aan in deze groep. Ik ben in juli gestopt met de pil, en zoals jullie ook hebben kan het voor mij niet snel genoeg ‘raak’ zijn. Mijn eerste cyclus was 85!! Dagen. En heb me behoorlijk rot gevoeld in die ontpil fase, was gewoon totaal niet mezelf. Na de uiteindelijk menstruatie voelde ik me veel beter. Ben met ovulautie testen aan de gang gegaan van de action en vorige week mijn eisprong gevonden!! Je snapt het wel, meteen geklust! En nu afwachten tot mijn NOD 8 december. Spannend! Leuk om jullie verhalen te horen, We zitten in dezelfde situatie. 
 
Liefs Inge
 
Hi Will!
Ah super lief je berichtje.. ja ik zal morgenvroeg meteen bellen en dan laat ik het je weten..
Ben benieuwd... mijn vriend zegt dat ik geduld moet hebben! 
Zo spannend voor je het weet is het weekend spannend zeg! Wel laten weten he!!! 
Ja ik heb nu weer steken linksonderin maar nog geen ovulatie teat positief dus we wachten af..denk ook dat ik de senistest weer ga bestellen vanavond. Heb jij ook er ervaringen met de dipsticks? 
Groetjes Demi!
 
Terug
Bovenaan