Onregelmatige cyclus maanden na stoppen pil januari 2017

Ik heb niet alles gelezen, maar misschien moet je een verwijzing vragen. Ik had hetzelfde probleem en blijk pcos te hebben.
 
Hi Janet B!
Hoe ben jij daar achter gekomen? De verschijnselen die pcos komt totaal niet bij mij voor.. alleen het mindere bloed verlies maar zoals overgewicht etc heb ik niet.
Wel een echo gehad en daar was niets op te zien. 
Groetjes Demi
 
Hi Demi,
Ben even benieuwd: test je inmiddels met sensitest? Hoop dat dit bevalt. Zou inderdaad gewoon doorklussen ;-)! Herken het rommelende gevoel bij je eierstokken, zo raar om niet te weten wat er precies gaande is he? Hoop op snel goed nieuws voor je.
Vandaag NOD: rommelt wel een beetje qua kramp dus ben bang voor ongesteldheid... misschien morgen of overmorgen testen maar wil mezelf niet gek maken. Veel ‘last’ gehad van duizeligheid, gevoelige borsten en zelfs misselijkheid, maar ik ben er ook wel erg veel mee bezig. Kans is natuurlijk groot dat je dan vanzelf symptomen hebt haha. Hoop stiekem op echte klachten die overduidelijk aangeven dat het raak is natuurlijk. Keep you posted :)!
 
Hi Will! 
Inmiddels met sensitest bezig maar telkens een licht streepje en als ik ze dan allemaal achter elkaar leg word ik er ook niet veel duidelijker van...beetje hetzelfde allemaal! Haha ??‍♀️ Naja!  
Nu net naar het toilet geweest en zag dat mijn inlegkruisje iets bruin bloed had.. heel raar zit nu op dag 18 van mijn cyclus. Vreemd toch? Nog wel last van mijn eierstokken druk wat ik telkens heb. 
Oh spannend van jou zeg! Oho. Ik kan niet wachten ben zenuwachtig voor jou haha! Ik gun het je ook zo. 
Ja snap ik je kan jezelf natuurlijk ook helemaal gek maken dat doe ik nu ook al maanden! Ik zit zelf al te denken bij mij aan een innestelingsbloeding moet niet gekker worden he?! 
Laat je me weten of je al wat meer voelt enzo? Zo spannend! 
 
 
 
Hoi Demi!
Ik heb ooit gelezen dat je bij een eisprong soms ook een klein beetje bloedverlies kunt hebben (wat best rot is als je romantisch wilt klussen haha). Een innestelingsbloeding zou wel fijn zijn zeg!! Ik duim ;-)!
Ik heb gisteravond een test gedaan en deze was negatief. Inmiddels nog niet ongesteld, maar het was wel een early test dus verwacht niet dat het raak is geweest. Zo jammer! Stiekem heb ik nog een klein beetje hoop omdat het ‘s avonds getest is, hihi. We zijn er maar mee bezig he :)? Zucht ...
Allebei hopen op goed nieuws binnenkort! Gun het jou ook enorm! Snap zo hoe je je voelt in die onzekerheid!!
Xx
 
Hi Demi,
 
Ik ben inmiddels ongesteld geworden. Helaas niet gelukt deze keer dus, maar wel een cyclus van 36 dagen in plaats van 100 dus dat geeft wat meer rust :). Jammer: geen kerstverrassing dus!
Hoe is het met jou?
 
Hi Will!
Weer een late reactie maar weer ontzettend veel gebeurd bij mij en bij jou??? 
Al een positieve test nu? Of toch ongesteld geworden ☹️?! 
Ik ben inmiddels ongesteld geworden echt rood bloed wat ik nornaal ook altijd had... dat 2 dagen en nu is het oud bruin bijna afgelopen denk ik. Heb mijn cyclus bij gehouden en heb het best regelmatig nu rond de 21,22 dagen dus dat betekend dat ik morgen moet beginnen te testen met de ovulatietesten. Die heb ik inmiddels weer besteld via sensitest. Alleen nog niet binnen en ben dus nog steeds ietsie bruin glimmend vloed wat eruit komt. ( best ranzig als ik het zo zeg sorry ) Maar al met al best goed nieuws. Ik heb me voorgenomen dat dit de laatste keer is dat ik gebruik ga maken met sensitest ovulatietesten. Dit is de laatste maand ik heb gekeken en zou dan 29 December een test kunnen doen als ik zwanger zou zijn en dan dus nog niet ongesteld zou zijn geworden. 
Daarna ga ik stoppen met testen en het allemaal maar gewoon laten gaan. Misschien helpt het dan sneller haha :) 
Ben zo benieuwd hoe gaat het nu met jou? 
Xx
 
Hi Will! 
Oh lees net je berichtje ongeveer hetzelfde tijdstip! Toevallig! Ja balen is dat ik ongesteld geweest nu nog oud bruin bloed en dan maar weer gaan kijken met ovulatietesten. 
Met geluk zou het eind December nog raak kunnen zijn met een cyclus van 21,22 dagen dus blijf duimen! 
Maar balen van jou! Wel fijn inderdaad dat je niet zo'n lange cyclus van 100 dagen hebt inderdaad.
Liefs
 
Terug
Bovenaan