onverklaarbaar onvruchtbaar deel 2

Hallo wenser,

Ik werd na de hsg ook weer half jaar losgelaten.Helaas bij ons zonder resultaat.
Hoop voor jou dat de kijkoperatie niet hoeft over een half jaar en dat je spontaan zwanger wordt.
Succes.

gr susie

Dag Susie,

Ik hoop het natuurlijk ook, maar heb  ook mijn twijfels, want  waarom de afgelopen 16 maanden nog niet dan?  ;-)

Maar ik probeer  er relaxed mee om te gaan, want de grootste blokkade is denk ik vooral mijn psyche, ik ben al een gestresst en druk type, dus met de spanning van het niet zwanger worden, wordt dat neit beter.  Dus daar werk ik nu eerst maar  aan, dat is sowieso positief voor mijzelf!

groetjes

Wenser

Hallo wenser,

Ja daar kan ik ook geen antwoord op geven.
Ik zit beetje zelfde inelkaar als jou hoor.Was er psychisch heel erg mee bezig.
En ook nu weer merk ik na kijkoperatie dat druk nu wel weer hoger is.
Ik was er voor kijkoperatie veel relaxer bij,maar nu denk ik stel nou als ik over jaar nog niet zwanger ben wat dan?
Wat ik wel doe/deed is veel afleiding zoeken in sporten,lekker weg met manlief en vrienden.Dan ben ik er toch minder mee bezig en dat merk ik ook aan mijn cyclus.
Is jouw cyclus wel goed?
Die van mij is iets onregelmatig,maar kwam dus door endometriose.
Nooit last van gehad vind het nog zo bizar dat je ondanks je geen klachten hebt ineens dat hebt. Voel mij nu wel een soort van gehandicapt hoor.
Heel raar maar heb idee dat je dan toch iets anders ben snap je??
Het is nu ieg een tijdje weg dus de kansen voor ons zijn weer groot.

Hoop dat jullie ook snel zwanger worden.
En dat je ook snel wat zekerheid krijgt waarom het niet lukt,want die onzekerheid is slopend daar weet ik alles van.

gr susie

Hallo meiden,

Wat is er een hoop gebeurt zeg!!! Ik ben er lekker een weekje uit geweest met man lief vandaar dat ik niks heb geschreven....

Susie: Gelukkig is alles meegevallen!! Nu maar hopen dat die endometriose idd het opstakel is en dat je volgende maand zwanger bent!!!! Ik ga heeeeeeeel hard duimen!!! Wel rustig aan doen he, je lichaam heeft een flinke klap gehad!!!

@Robin: Een kloppend hartje geweldig gefeliciteerd!!! En nu lekker aan iedereen vertelllen!!! Wij hebben het al aan iedereen verteld hoor, ik ben echt zeeeeer slecht in geheimen zeker als ik er helemaal vol van zit!!!

@ Mier: die krampen zijn gelukkig over, ik werd er ook vreselijk onzeker van. Het was net of ieder moment de ongi zou komen!!!

Ik weet even de rest niet meer sorry..... ik heb er geen scherm naast.....

Ik ben echt vreselijk misselijk, moet op bed beginnen met een beschuitje en thee anders spug ik alles onder en de misselijkheid zakt pas na het middag eten!!!!!! Het is voor het goeie doel en ik heb het er heel graag voor over!!!

XXX Liv

Hi Susie,

Mijn cyclus is soms te kort. Varieert van 21 tot 27 dagen, 1 x wat langer toen was ik heel blij, maar helaas. Ik ben er inmiddels wel achter dat de eerste helft goed gaat, maar de tweede helft erg kort is. Mijn ei is rond dag 15, ook met die korte cycli. Eén keer dacht ik aan een vroege miskraam (op dag 22) want toen kwamen er uit het niets allemaal stolsels, terwijl ik juist symptomen had met goede hoop. Maar je weet het toch niet, en alle symptomen vat je op als een teken.

Ik merkte wel dat mijn cyclus de afggelopen maanden korter was, terwijl ik meer gestresst was. Dus ik hoop dat een meer relaxte houding de cycli juist langer maakt. Ik weet dat vele meiden een eeuwigheid op hun ongi wachten, maar dit is ook niet leuk..

groetjes
wenser

Hallo dames,

Ik ben er weer (susie_26) heb alleen even mijn naam veranderd,want lukte niet meer om mij zo in te loggen.
Even wennen weer hoor op dit nieuwe forum.
Wel handig je kan nu bovenstaande berichten lezen als je bericht typt dat is wel veel beter.Kan je beter reageren op iemand.
Nou we gaan weer lekker verder kletsen op het nieuwe forum.
Nieuwe start,nieuwe kansen.Wie weet doet deze vernieuwing ons wel goed .

x suusje26 (oud susie_26)

Hoi Susie,

Ik vind het ook nog niet helemaal handig, vooral dat de berichten van oud naar nieuw zijn gesorteerd, ik mis de lijstjes en de emoticons ook een beetje. En bij lange verhalen loopt de tekst uit het witte vlak, maar misschien komt dat nog?

Ik ben bekomen van de schrik dat ik nog een halfjaar zelf moet proberen en sta er op dit moment redelijk positief in. Wel 3 nieuwe zwangeren, 1 net bevallen en 1 bijna met zwangerschapsverlof op mijn werk, het was goed raak deze week. Nou ja, ik hoop dat mijn tijd nog komt.

groetjes
Wenser (ronde 18, dag 15)

Hoi allemaal,
Ik zie hier in ieder geval allemaal bekende gezichten. M'n eigen topic is nog niet terug zag ik (en misschien wel definitief weg?). Ik vind het nieuwe forum ook niet zo handig, waarom niet gewoon een phpbb forum? Naja, het zal wel.

Wenser, fijn dat je aan het idee van 6 maanden gewend bent. Op zich is het ook wel redelijk snel voorbij (en tegelijkertijd natuurlijk ook weer niet) en misschien helpt de HSG bij jullie wel.
Ik zit nog steeds in de wachtweken... duren lang!
Groetjes, Esk (voorheen Esk30, maar aangezien ik alweer 32 ben inmiddels...)

Terug
Bovenaan