onverklaarbaar onvruchtbaar deel 2

He meiden,

Ik was het even helemaal kwijt zo met die veranderingen... En even een week ertussenuit geweest, dus het duurde even voordat ik weer kon schrijven..

@Susie: Hoe is het nu met je?? Gelukkig heb je het achter de rug, nu maar hopen dat de opstakel die ze hebben gevonden ook echt de oorzaak is van het nog niet zwanger zijn!!! En dan hopen dat je heeeeeel snel zwanger bent!!!

@Robin: Een kloppend hartje, gefeliciteerd!!! Ik moet nog even wachten tot 13juli jammer genoeg!!!

@Mier: Is het uit te houden met die warmte en een beeb in je buik???

@Bibi: Vorige week had je je nod, en????????

@Wenser: Jij hebt ondertussen je HSG gehad, is het meegevallen en was de uitslag goed???

Ik verplaats van bed naar bank en weer terug, dit doordat ik vreselijk misselijk ben. Als ik teveel doe ga ik overgeven. Het is voor het goeie doel!!!

XXX Liv

Hallo liv,

Het gaat nu wel goed met mij hoor.
Heb geen klachten meer van operatie.Wondjes beginnen al goed te jeuken (dus is goed teken van genezen)
Zit vandaag op dag 28 van mijn cyclus.Nog geen ongesteldheid te zien.
Dacht gisteren echt dat het vandaag zou komen,want ik voelde enorme krampen terwijl ik natuurlijk normaal een langere cyclus heb en ik de krampen rond dag 27 nog lang niet had.Meestal week later.
Dus ik hoopte nu een goede cyclus te hebben na operatie,maar helaas dag 28 gaat het denk ik niet meer worden.

Kan niet wachten op aankomende maand.We gaan er weer helemaal tegenaan.
Merk nu wel dat druk weer meer is geworden na operatie,want hoop toch binnen jaar zwanger te worden anders is endomentriose weer terug.
Heb ovulatie testen besteld via internet om toch meer bewust te weten wanneer mijn ei is.
Dus duimen maar.

Maar hoe gaat ie nu met jou??
Misselijk las ik.
Maar wat je zegt is voor een goed doel en je bent zwanger is allerbelangrijkste.
Ik heb zoiets van ze mogen mij alle zwangerschapskwalen geven als ik maar zwanger kan worden.
Als je je kindje straks in je armen krijgt ben je alle ellende vergeten.

x susie

jeah ik heb jullie gevonden!
duurde even!

liv ik las dat je erg misselijk ben! goed teken hoor!
dan gaat het goed met de beeb!

met de warmte en de beeb gaat het goed hoor esk,kan het goed uithouden alleen is het nu weer minder weer ! maar ja....

groetjes mier

Hallo dames,

Pfff moet wel wennen hoor aan dit forum.
Staat helaas niet meer op volgorde met datum als bericht is gepost waardoor je verder moet klikken naar de topics vind het niet echt handig,maar ach moeten er maar aan wennen.

Ik zit alweer 4dg te wachten op NOD.Ben weer overttijd.Baal er wel van wil gewoon verder.Zou het door kijkoperatie kunnen komen dat ik later ben?Dames er ervaring mee?
Dacht nu de endo is weggehaald dat het wel weer een normale cyclus zou zijn.
Voel ook nog helemaal niks aankomen.Erg vervelend,want doe toch maar wel een zo'n lap iedere keer in,want je weet het nooit.
3 dg na KO hebben we wel gemeenschap gehad was op dag 19.Weet dus niet of ik toen al mijn ei had gehad,omdat cyclus weer langer zou zijn.
Krijg dan toch weer een beetje hoop,maar onbewust heb ik wel zoiets van het is toch niet zo.
Kan mij wel moeilijk bedwingen om geen test te doen.Heb zoiets wacht nog 2dg af.
Toch maar beetje duimen voor mij dames, strooi even wat vruchtbaarheids glitters mier en liv!!

Gisteren te horen gekregen dat mijn kapster zwanger is zij was ook al 6 jaar bezig nu door 2de IVF zwanger geraakt ben superblij voor haar,maar krijg ook wel weer beetje jaloezie ik wil ook!!!!!

Zwangere dames onder ons gaat het goed met jullie?
Weten jullie al wat het wordt?
Ben benieuwd.

x susie

je weet maar nooit he suus! kijk maar naar mij,net voor de behandeling!
ja wij weten wat het wordt hahaha!
de beeb is erg beweeglijk de laatste weken,echt leuk! ik geniet daar zo van!
vervelend is dat he om in je naaste omgeving te horen dat iemand zwanger is!
ik duim heel hard voor je hoor!
************************************************************************************************************************************************************************************
hier wat glitters voor geluk!!!

He weer wat bekenden!!! Even wennen he dat nieuwe forum!!!!

@Susie: Mijn duimen draaien overuren hier voor jou!!! Ik hoop het zo voor je en de wonderen zijn idd de wereld niet uit!!! *************************************
Ik weet nog niet of ik wil weten wat het word, maar manlief wil het heeeeel graag weten....

Het is idd vervelend als er mensen om je heen zwanger raken, ookal is iemand lang bezig!! Weet zeker dat jou tijd ook komt, en misschien al wel heeeel snel!!!

@Mier: Ik ben idd echt super misselijk!!! Ik vind het vervelend, maar weet idd wel dat het goed zit met de beeb!!!! Misselijk is een goed teken zeggen ze!! Of een tweeling hahaha!! Moet het afwachten tot as maandag dan heb ik mijn eerste echo, spannend!!!!

XXX Liv

Terug
Bovenaan