onverklaarbaar onvruchtbaar...

Ha ha bij ons was/is het ook wel een beetje een verplichting!!! Maarja proberen er gewoon iedere keer weer wat romantisch van te maken en erom te lachen, dat is denk het aller belangrijkste!!!

Ik heb  ook  in de psychiatrie gewerkt als vpk. En mijn vriend is leidinggevende in de psychiatrie. Heb nu mijn eigen praktijk als massagetherapeut, straks ideaal met kinderen, werk bijna alleen in de avonduren, ben overdag lekker thuis.

@sussie: Vervelend dat je eisprong zo onduidelijk is, ik vind tempen ook geen succes gaat idd heel veel tijd in zitten. Nu maar hopen dat het gewoon snel raak is dan hebben we al die ellende niet meer!!!

XXX

goed idee susie van msn!
wij zijn ook al ruim 8 jaar bij elkaar maar de laatste 1/2 maanden voelt het meer als een verplichting worden en gaat het leuke er van af...

liv dat is zeker ideaal met kinderen wat je doet! leuk hoor!!

xxx mier

Goeie morgen!!

Ik vind msn ook een super leuk idee!!! Kan er ook niemand meer mee lezen, kunnen we ook wat meer over ons zelf vertellen. Hoe gaan we dat regelen??

xxxliv

Goedemorgen liv en mier,

leuk dat jullie enthousiast zijn over msn. Ik weet alleen niet hoe we achter elkaars email komen. Je kan ook niemand een prive bericht sturen volgens mij.
Vind dit op het forum wel heel leuk,maar iedereen leest indd zo mee. Vind prettiger als we gewoon wat meer prive kunnen praten dan. Dan vertel je ook wat makkelijker.
Jullie idee hoe we het moeten doen?
Gewoon email intypen ofzo?

x susan

Ik heb geen hyves en mijn e-mail is mijn volledige naam, tja dan is op dit forum annoniem blijven een beetje lastig. Nou zat ik pas op en ander topic te lezen en daar hadden ze een eigen hyves gemaakte dan afgeschermd ofzo?? Ik heb er echt geen verstand van dat hoor je wel.

Ik zit trouwens een stuk rustiger op het wachtbankje, heb wel meer hoop, maar ben er veel minder mee bezig. Had gister wel wat bruine afscheiding en ongesteldheidspijn, de gyn gebeld en zij zei dat dat niet erg was. Verder voel ik niks, maar dat zou wel al erg snel zijn.

En Mier, voel jij al wat????

XXX Liv

ik heb even gekeken net op hyves maar kreeg niks aangemaakt omdat mijn emailadres al bekend was,heb jij een idee susie??

ik voel nog niks hoor liv,maar zal wel erg vroeg zijn,voelde gisteravond flink wat steken dus denk dat ik gister mijn eisprong op dag 16 had,kan wel kloppen want als ik een cyclus van 27 dagen aanhou dan zit er 11 dagen tussen dus dat kan wel bij mij!

we wachten nog maar even af!

xxx mier

Hallo!!

Als jij nu je eisprong hebt gehad lopen we toch aardig gelijk op, spannend!!!

We kunnen wel alllemaal een andere hotmail aanmaken zonder dat je namen in je email staan, dan kunnen we op msn. Of zie ik dat verkeerd??

XXX Liv

Terug
Bovenaan