onverklaarbaar onvruchtbaar...

het zou kunnen! ik heb na de kijkoperatie wel een heftigere menstruatie als voorheen!
wanneer moet je weer ongesteld worden? heb je je wiebeldagen alweer gehad? of krijg je ze nog?
waar kom je eigenlijk vandaan? geldt ook voor liv?
ik kom uit brabant

xxx mier

Hallo,

Zo wat hebben jullie ineens een hoop gekletst, moet er gewoon een scherm naast houden!!

@mier: Ik moet thuis LH testen doen, dus ik weet eigenlijk pas een dag van te voren dat ik naar het ziekenhuis moet. Mijn vriend is leidinggevende, dus hij kan zelf bepalen als hij een dag niet werkt dat is wel super handig. En ik kom uit de Hoeksche waard, ligt net onder Rotterdam.

@sussie: We hoeven niet over 2 weken terug, natuurlijk wel een afspraak maken bij de gyn als je zwanger bent. Maar als ik ongesteld wordt is het weer afwachten tot mijn eisprong, deze testen en als die positief is bellen voor een afspraak voor de dag erna. Sommige ziekenhuizen doen het ook met echo's dan kunnen ze ongeveer uitrekenen waarneer je eisprong is aan de hand van follikelmetingen. Dit was bij mij niet nodig, omdat ik een goeie eisprong heb en een redelijk regelmatige cyclus 30-31 dagen.
In het ziekenhuis doen ze het ook liever met LH testen omdat je dan niet iedere x heen en weer hoeft te rijden voor echo's.

Ik heb ook altijd 1 dag heel erg last van mijn ongesteldheid, moet dan echt paracetamol slikken!!! Het is bij mij wel redelijk kort (3-4 dagen). Waarom gebruik je niet een keer LH testen of een temp. lijst dan weet je ongeveer je eisprong. Wij deden ook altijd om de dag klussen, in het ziekenhuis zeiden ze altijd dat het beste is om de dag rond je eisprong. Nu klussen we nog wel, maar de druk is wel minder met IUI. 48uur voor de IUI mag je zowiezo niet klussen en daarna doen wij het altijd nog wel voor extra kansen!!! Ha ha!!!

Ik wil ook zo graag voor het nieuwe jaar zwanger zijn!!!!!!!!!

Wat doen jullie eigenlijk voor werk en wat willen jullie qua werk als er straks een kleine mag komen???

XXX liefs Liv

He Mier,

Dat is ook toevallig!!!! Ik zeg liever niet uit welk dorp ik kom, niet dat jij het niet mag weten hoor, maar je kent vast wel het ons kent ons en al het geroddel in zo een dorp!!! Wij lopen in het MCRZ Zuider, nu heet het Maasstadt. Echt een goed ziekenhuis met super vriendelijk en warm personeel. Welk ziekenhuis zitten jullie?

XXX Liv

Hallo ben ik weer.

Ik kom uit zuid holland,rijswijk.

@Liv: Ik heb echt maanden lang lh testen gedaan,maar vond ik toch ook erg onduidelijk. Zag dan wel een piek iedere keer maar heel licht. Mijn gyneacoloog zei toen dat dat toch ook niet echt betrouwbaar was en dat ik dan indd beter kon tempen.Dit heb ik toen dus een maand lang dagelijks gedaan. Daar door ben ik er ook acher gekomen dat mijn eisprong later was. Ik vond het wel erg zwaar om dagelijks rond zelfde tijdstip te tempen is echt vermoeiend dus mocht dan van de gyn ook na maand stoppen,omdat goed duidelijk was wanneer mijn eisprong was.
Bij tempen is wel een nadeel dat je altijd pas dag later ziet wanneer je eisprong is geweest dus dan ben je eigelijk alweer te laat.

@Mier: Jij vroeg toch wat voor werk we deden. Mijn partner en ik zijn beiden verpleegkundige in de psychiatrie.Mocht ik zwanger zijn dan heb ik zeker de mogelijkheid om minder te werken. Ik zou dan 3dg willen werken.
En jullie wat doen jullie voor werk dan? Nou ben ik ook wel nieuwgierig hahaha.

Trouwens Mier ben 6 dg terug ongesteld geworden. Dus ben er nu weer bijna vanaf. Zal dus ong. over 14 dg mijn eisprong hebben.Dus we kunnen weer gaan klussen. Moet overigens wel zeggen dat het wel leuk moet blijven om te vrijen anders word het zo een verplichting. Dus tuurlijk let ik erop,maar het is niet zo dat ik meerdere keer p.d doe dan ofzo.
Ze zeggen trouwens dat s'ochtends beter is he.Je hoort echt zoveel dingen.

liv je hoeft het ook niet te zeggen hoor!  zeg het hier liever ook niet!

susie wat leuk werk zeg! ik werk in een drogist en heb een leidinggevende functie,en als het eenmaal zover is dan wil ik 3 dagen werken (werk er nu 4)
binnenkort weer de wiebeldagen! ja een verplichting is het hier nu onderhand wel maar ja wat wil je ook na zo n tijd he! hebben jullie dat niet dan?

xxx mier

Nou nee dat hebben wij nog niet.Ondanks we al jaren bij elkaar zijn. Moet je ook wel voor waken hoor.
Tuurlijk denk je erover na,maar als we niet willen doen we het ook niet
Btw mischien wel leuker om prive te kletsen via msn ofzo.Nu kan iedereen het allemaal zo lezen wat ze jij ervan en liv?

quote: mier1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-11-2008 21:54:42'));

liv je hoeft het ook niet te zeggen hoor!  zeg het hier liever ook niet!

susie wat leuk werk zeg! ik werk in een drogist en heb een leidinggevende functie,en als het eenmaal zover is dan wil ik 3 dagen werken (werk er nu 4)
binnenkort weer de wiebeldagen! ja een verplichting is het hier nu onderhand wel maar ja wat wil je ook na zo n tijd he! hebben jullie dat niet dan?

xxx mier

Terug
Bovenaan