Hallo,
Zo wat hebben jullie ineens een hoop gekletst, moet er gewoon een scherm naast houden!!
@mier: Ik moet thuis LH testen doen, dus ik weet eigenlijk pas een dag van te voren dat ik naar het ziekenhuis moet. Mijn vriend is leidinggevende, dus hij kan zelf bepalen als hij een dag niet werkt dat is wel super handig. En ik kom uit de Hoeksche waard, ligt net onder Rotterdam.
@sussie: We hoeven niet over 2 weken terug, natuurlijk wel een afspraak maken bij de gyn als je zwanger bent. Maar als ik ongesteld wordt is het weer afwachten tot mijn eisprong, deze testen en als die positief is bellen voor een afspraak voor de dag erna. Sommige ziekenhuizen doen het ook met echo's dan kunnen ze ongeveer uitrekenen waarneer je eisprong is aan de hand van follikelmetingen. Dit was bij mij niet nodig, omdat ik een goeie eisprong heb en een redelijk regelmatige cyclus 30-31 dagen.
In het ziekenhuis doen ze het ook liever met LH testen omdat je dan niet iedere x heen en weer hoeft te rijden voor echo's.
Ik heb ook altijd 1 dag heel erg last van mijn ongesteldheid, moet dan echt paracetamol slikken!!! Het is bij mij wel redelijk kort (3-4 dagen). Waarom gebruik je niet een keer LH testen of een temp. lijst dan weet je ongeveer je eisprong. Wij deden ook altijd om de dag klussen, in het ziekenhuis zeiden ze altijd dat het beste is om de dag rond je eisprong. Nu klussen we nog wel, maar de druk is wel minder met IUI. 48uur voor de IUI mag je zowiezo niet klussen en daarna doen wij het altijd nog wel voor extra kansen!!! Ha ha!!!
Ik wil ook zo graag voor het nieuwe jaar zwanger zijn!!!!!!!!!
Wat doen jullie eigenlijk voor werk en wat willen jullie qua werk als er straks een kleine mag komen???
XXX liefs Liv