onverklaarbaar onvruchtbaar...

Hallo,

Nou de 2e IUI is achter de rug, alles was helemaal goed. Mannetje had een super goede produktie. (vorige x 50milj. per ml. nu 250milj per ml.!!!!) Bij mij was mijn eisprong goed te zijn aan het slijm en een super positieve LH test vanmorgen.
Ik heb meer hoop dan vorige maand, alles was zo positief!! Stond vanmorgen op en toen voelde ik ook heel duidelijk mijn eisprong. Bij de bewerking van het zaad mochten we blijven, we hebben dus het hele proces mogen zien, echt super interessant!

Nu weer op het wachtbankje,hoop dat de 2weken heel snel gaan, met een super positief resultaat!

XXX Liv

hey liv,

zo de 2e IUI zit ook weer achter de rug! nu weer 14 spannende dagen!
hoe gaat dat eigenlijk altijd met jou vriend? hoe lang van tevoren zeggen ze wanneer je de IUI is? en kan je vriend dan altijd vrij zijn??

bij mij is het dus niet altijd 14 dagen,varieert tussen de 10 en de 14 dagen.
dus ook niet altijd 10 dagen hoor,ik denk dat dit ook per vrouw verschilt.

xxx mier

waar is idd de rest??

naam
ronde
status
nod
zwanger
uitgerekend

mier1980
24              
dec. terug naar het ziekenhuis!
jan. starten met IUI
30 nov.

liv84
31
2e IUI gehad,nu in wachtweken
2  dec.

wietske
18
4e IUI gehad,nu pauze
14 nov.

robin79
14
5 nov. hsg daarna IUI
1   dec.

kriebels                
26
half jaar op eigen kracht!

susie_26

hsg gehad , nu half jaar
op eigen kracht!!!                                

Dag liv en mier,

De rest heb ik nog niet gesproken.

@Liv Spannend hoor 2de IUI achter de rug las ik.Nu moet je dan 2wk wachten.Heb mij daar nog niet zo in verdiept hoe dat allemaal gaat.Moet je dan over 2wk terug komen?
Ik zal voor jullie duimen.

@Mier Ik had dus ook zoiets met die vriendin bekijk het maar. Je leert zo wel je echte vrienden kennen.
En met die vriendin van jou je moet gewoon doen waar je prettig bij voelt. Ze moet het kunnen begrijpen als je wat meer afstand neemt.
Vandaag weer te horen gekregen dat nog een collega zwanger is. Moet zeggen dat ik dat dan wel moeilijk vind hoor.

Ik ben ook wel super opgelucht dat zaad goed was bij mijn mannetje.Als ze het 2 keer gaan testen heb je toch zoiets van waarom?was het de eerste keer niet goed ofzo.
Zag dat je een lijstje bijhoud met wanneer de NOD is en hoelang je bezig bent. Je mag bij mij ook zetten ronde 20 ongeveer.Moet zeggen dat ik nu de tijd beetje kwijt begin te raken wanneer ik nou precies ben gestopt met de pil.Duurt zo lang!!!
Mijn cyclus is trouwens iedere keer rond de 33 a 34 dg.Volgens gyn is dit wel redelijk normaal.ik vind het maar onregelmatig. Ene keer is 30 andere keer weer 34.En hebben jullie ook zo een last van je ongesteldheid.Na mijn hsg ben ik het zo hevig.Is dit normaal?Echt ben gewoon al paar keer doorgelekt.
Uit mijn bloedonderzoek en het tempen wat wij aan begin van onderzoeken moesten doen kwam naar voren dat ik wel pas mijn eisprong rond 18 a 20 dg heb.Dus ja of dit dan ook iedere mdn is.Ik vind het maar moeilijk plannen en weet dan ook niet precies wanneer je echt moet beginnen met klussen.Ze zeggen dat om de dag het beste is,maar je hoort ook weer andere verhalen.Jullie nog tips??

x Susie

hey susie,

dat zou idd goed kunnen dat je dan zo laat je eisprong heb als je een wat langere cyclus heb,je eisprong is ongeveer 14 dagen voor de ongesteldheid,bij mij tussen de 10 a 14 dagen!
wij klussen meestal om de dag,maar elke dag komt ook voor!
en idd je leert zo zeker je vrienden kennen!!
zal even het lijstje invullen

xxx mier

quote: mier1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-11-2008 17:37:15'));

naam
ronde
status
nod
zwanger
uitgerekend

mier1980
24              
dec. terug naar het ziekenhuis!
jan. starten met IUI
30 nov.

liv84
31
2e IUI gehad,nu in wachtweken
2  dec.

wietske
18
4e IUI gehad,nu pauze
14 nov.

robin79
14
5 nov. hsg daarna IUI
1   dec.

kriebels                
26
half jaar op eigen kracht!

susie_26
   20            
hsg gehad , nu half jaar
op eigen kracht!!!                                

mijn cyclus is tussen 24 en de 27 dagen,vorige x zelfs 23 dagen en ook een x 31 dagen maar dat noemen ze idd regelmatig!
en over dat je zo erg ongesteld ben kan ik je een hand geven,verschrikkelijk!!
laatste x 6 volle dagen ongesteld,blehhh!

xxx mier

Maar ik had dat dus nooit zo ongesteld. En zoveel krampen is echt van na de hsg.
Mischien dat toch aardig dicht zat. Leek er namelijk op dat enigszins verstopt was.
Wij klussen ook om de dag.Soms tegen die tijd van eisprong aan wel iedere dag,maar ben dan toch bang dat je dan een dag stopt en 1 dag overslaat het dalijk precies de dag was van je eisprong.
Je gaat overal zo over nadenken he.Maar had nu afgelopen maand wel het idee dat ik teleurstelling minder erg vond en zoiets had van nou ja op naar de volgende maand.
Al hoop ik zo graag voor het nieuwe jaar zwanger te zijn. Zou echt niks liever willen dan dat.
Denk dat jullie dat ook hebben.

xxsusie

quote: mier1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-11-2008 19:16:36'));

mijn cyclus is tussen 24 en de 27 dagen,vorige x zelfs 23 dagen en ook een x 31 dagen maar dat noemen ze idd regelmatig!
en over dat je zo erg ongesteld ben kan ik je een hand geven,verschrikkelijk!!
laatste x 6 volle dagen ongesteld,blehhh!

xxx mier

Terug
Bovenaan