onverklaarbaar onvruchtbaar...

We zitten inderdaad allemaal op het wachtbankje! Susie jij nog veel plezier met klussen de komende week! Is vaak lastig om het plezier er in te houden vind je niet?

@liv Ik vind dat overgeven toch niet helemaal normaal!!! Wioe weet is het dan dit keer echt raak!! Zal voor je duimen.

@mier ik voel ook nog niks maar dat wil niet echt wat zeggen. Bij mijn eerste kind voelde ik ook pas laat een opgezette buik en daarom heb ik toen een test gedaan aangezien ik pas net met de pil was gestopt (maand) dacht ik toen nog helemaal niet aan al zwanger zijn.

Ik voel nu ook niks dus ga maar niet te veel hopen. Liv wat je zegt 1 zaadje is genoeg klopt maar aangezoien we normaal braaf veel klussen en het nioet is gelukt verwacht ik niet dat het in een maand waar ik geen clomid heb gebruik wel lukt met maar 2 keer klussen. Al heb ik wel gehoord dat je de eerste 3 maanden na een HSG vruchtbaarder bent. Ach ja volgende keer st5arten we weer met de clomid en dan weet ik dat ik in ieder geval een eisprong heb.

X Robin

Hoi robin,

Soms zie ik het ook wel als een verplichting ja.Onbewust ben ik er dan wel mee bezig,omdat je anders weet dat weer een maand verloren is. Ik merk wel dat ik het afgelopen maand wel minder erg vond dat ik ongesteld werd. Had zoiets van nou ja volgende maand weer beter. Dus mischien dat ik het nu onbewust ook wat meer los laat.
Ze zeggen indd dat je na HSG eerste half jaar meer vruchtbaar bent.Nou ik heb er nog niks van gemerkt. Word deze maand de 3de maand na HSG. Heb eerlijk gezegd ook nog niemand gehoord die na HSG binnen half jaar zwanger is geworden. Dus of ze dit nou vertellen om je meer hoop te geven.Nou bij mij voelt het meer als een druk eerlijk gezegd,want wat nou als het niet binnen half jaar is. Dan gaan we weer die hele molen in.
Ik moet volgende maand alweer gaan bellen naar gyn als ik weer ongesteld ben geworden. Na 3mnd moesten we nieuwe afspraak maken voor over half jaar.
Dus maar weer afwachten.

x susiequote: Robin79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-11-2008 09:32:18'));

We zitten inderdaad allemaal op het wachtbankje! Susie jij nog veel plezier met klussen de komende week! Is vaak lastig om het plezier er in te houden vind je niet?

@liv Ik vind dat overgeven toch niet helemaal normaal!!! Wioe weet is het dan dit keer echt raak!! Zal voor je duimen.

@mier ik voel ook nog niks maar dat wil niet echt wat zeggen. Bij mijn eerste kind voelde ik ook pas laat een opgezette buik en daarom heb ik toen een test gedaan aangezien ik pas net met de pil was gestopt (maand) dacht ik toen nog helemaal niet aan al zwanger zijn.

Ik voel nu ook niks dus ga maar niet te veel hopen. Liv wat je zegt 1 zaadje is genoeg klopt maar aangezoien we normaal braaf veel klussen en het nioet is gelukt verwacht ik niet dat het in een maand waar ik geen clomid heb gebruik wel lukt met maar 2 keer klussen. Al heb ik wel gehoord dat je de eerste 3 maanden na een HSG vruchtbaarder bent. Ach ja volgende keer st5arten we weer met de clomid en dan weet ik dat ik in ieder geval een eisprong heb.

X Robin

Ik heb er ook nog niets van gemerkt dat ik nu vruchtbaarder zou zijn dan voor de HSG. Ik zit nu in de 3e cyclus na de HSG. Deze week NOD en ik verwacht er eerlijk gezegd heel weinig van (hoewel ik dan toch tegen beter weten in dat sprankje hoop hou...).
Wij mogen in maart/april weer terug en eerlijk gezegd kijk ik er al naar uit. Niet dat ik nou zo graag die medische molen in wil, maar wel dat er dan weer iets van vooruitgang te boeken is.

Groetjes, Esk

Hoi esk,

Dat sprankje hoop houden we denk ik allemaal.
Weet je waar ik trouwens wel veel meer last van heb na de HSG tijdens ongi onwijs bloedverlies echt niet normaal en krampen. Kan nu niet meer zonder pijnstiller eerste dagen van mijn ongesteldheid.Dit had ik voorheen nooit. Heb gyn gebeld vorige maand en die zei dat dit indd kan na een HSG nou dit is mij nooit verteld.

susie

Hallo allemaal,

Iedereen een fijn weekend gehad? Nou ik wel, lekker rustig samen op de bank!!!

@Mier: En voel je al wat? Het komt steeds dichterbij, spannend!

@Sussie: Dankjewel dat je duimt, ik hoop dat het geluk brengt. Bij jou wordt het ook spannend, je ei zit er bijna aan te komen toch?

@Robin:Nou ik vind ht overgeven ook niet normaal. Ik heb het zondag en vandaag niet meer gehad. Heb ook geen idee wat het wel heeft kunnen zijn, maarja moet toch gewoon maar wachten. En ik snap je onzekrheid, ik heb precies hetzelfde, waarom zou het wel in een maand kunnen lukken als je minder klust?? Maarja je weet het nooit, hoe vaak hoor je dat het juist wel raak is op het moment dat je het niet verwacht. Ik blijf voor je duimen!!!!

@Esk; Ik heb er ook niks van gemerkt hoor na de HSG, wij moesten een half jaar op eigen kracht erna en bij ons heeft het niet geholpen, maar wie weet voor jullie wel!! En die hoop blijft inderdaad altijd, maar dat is denk alleen maar goed!! Ik snap dat je er naar uit kijkt om naar het ziekenhuis te gaan, de mm is niet leuk, maar het geeft wel het idee dat er iets gebeurt. Ik hoop natuurlijk voor je dat het al eerder raak is dan blijft alles je bespaart!!!

Nou hier is alles rustig, het overgeven is over dus ik snap er echt helemaal niks meer van. Ik heb wel het idee dat ik deze maand niet zo vreselijk geobserdeerd ben. Ik kan het aardig een plekje geven. De eerste week zit er bijna op, nu week 2 nog hoop dat die net zo snel gaat!!! En ik hoop op heel veel positieve testen!!!!!!!

XXX Liv

Dag meiden,

ook tegen  mij is gezegd dat de kans op een natuurlijke zwangerschap na een HSG groter is, ondanks dat bij de HSG alles in orde is gebleken. Na de HSG ben ik keurig op tijd gaan menstrueren en nu dus op het wachtbankje.
Ik voel nog niets, maar ben al dan ook al heel vaak voor de gek gehouden met moeheid en gevoelige borsten. Het is dus echt weer afwachten wat er gaat gebeuren.

Geeft jullie werk een beetje afleiding of hobbies ofzo??? Ik merk dat ik in die 2e helft van mijn cyclus me slecht kan concentreren en dat het werk me niet voldoende afleid om aan andere dingen te denken. Daarnaast bezoek ik 2 tot 3 keer per week de sportschool, maar ook daar kan ik mijn gedachten amper verzetten... Hoe gaat dat bij jullie?

Liefs, Kriebels

Hoi Kriebels,
Bij mij werkt afleiding zoeken in werk ook niet zo, maar ik probeer er toch niet teveel bij stil te staan. Gewoon bewust de gedachten uitschuiven. Valt niet mee, maar je moet wat. Anders wordt je gewoon hartstikke gek. De ene keer gaat het ook beter als de andere keer.

succes! Esk

Dag dames,

Daar ben ik ook weer. Wordt hier steeds gezelliger. Moet zeggen dat dit forum mij echt goed doet vind het heerlijk om erover te praten met mensen die in dezelfde situatie zitten.

Liv:Mijn ei zit er indd weer aan te komen,maar moet zeggen dat ik mij er nu niet zo mee bezig probeer te houden.

Ik en mijn partner hebben nu lekker een weekje vakantie mischien dat de ontspanning ook wel goed doet.V.d zomer toen wij met vakantie waren geweest was ik de maand daarop echt gewoon precies op tijd ongesteld.Had toen voor de eerste keer een cyclus van 29dg terwijl die dus normaal zo rond de 35 zit.Kan je nagaan wat ontspanning indd met je doet.

Kriebels: over die ontspanning gesproken.Mijn werk levert bij mij ook niet echt ontspanning op.Wel lekker dagjes weg en leuke dingen doen.Ik sport ook 3dg in de week is ook wel een grote ontspanning,maar toch anders dan leuke dingen doen.
Je moet ook vooral niet bij de pakkeneer gaan zitten. Gewoon veel afleiding zoeken door indd is een dagje weg te gaan.Bij mij werkt dat in ieder geval erg goed.

x susie

Terug
Bovenaan