Dankjewel liv voor de lieve woorden zal er goed over nadenken wat ik nu precies wil.
Succes met de komende dagen binnenkort je NOD lees ik liv.Altijd spannend weer.Hoop dat het raak is.
Ander vraagje hebben jullie ook altijd zo halverwege je cyclus van die krampen die uitstralen naar je been? Soms heb ik het idee dat ik heel de maand door ongi krampen voel,maar dat is toch ook niet goed.
Nou ja ik zit indd weer op het wachtbankje even afwachten maar.
Mier@ van harte met je zus was ik helemaal vergeten te zeggen.
xxx susie
quote: liv84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-11-2008 20:20:16&apos
);
Hallo allemaal,
@Mier: Gefelicteerd met je zus, leuk zo een trouwerij ook goed voor de afleiding. Ik wist het niet dat je een aangezichtsverlaming hebt gehad, wat vreselijk voor je! Nu weer rust nemen, je gezondheid is het aller belangrijkste!!! Dag 27 al, vorige maand had je toch een korte cyclus, ik hoop voor je dat het raak is!!! Heb je al tekens???
@susie: Over je viendin, ik denk als je haar echt mist dat je het gewoon een kans moet geven. Natuurlijk wel overal goed over praten en kijken of ze oprecht kan meleven in jouw situatie, want een vriendin moet er ook in slechte tijden voor je zijn!! Maar iedereen moet toch een tweede kans krijgen en wie weet gaat het nu wel goed als alles uitgepraat is. Ik denk dat je gewoon je gevoel moet volgen. En je ei alweer gehad, spannend nu weer op het wachtbankje!! En je moet de moet niet opgeven hoor door ons, voor iedereen komt de tijd!! En misschien is het voor jou al deze maand. Positief blijven!!!
Nou hier alles rustig, mijn Nod is as. dinsdag dus het duurt niet lang meer. Heb wel al een drukkend gevoel in mijn baarmoeder. Maar ja dat kan ook van mijn ongie zijn. Het kan dus echt alle kanten op. GEDULD!!!
XXX Liv