onverklaarbaar onvruchtbaar...

sorry maar hier ben ik dan eindelijk!!  ik heb het zo druk gehad van de week!
afgelopen maandag is mijn zus getrouwd dus een hele drukke dag gehad!
dinsdag heel de dag gewerkt en daarna uit eten geweest met het werk dus weer laat thuis. woensdag ook heel de dag gewerkt en laat thuis,donderdag heel de dag gewerkt en helemaal afgebrandt dat ik geen puf had om te komen,en vrijdagmorgen naar de huisarts geweest omdat het weer slechter ging met mijn oog. sommigen van jullie zullen wel weten denk ik dat ik een aangezichtsverlamming in oktober heb gekregen,dus heb weer een terugval gehad. nu moet ik weer voor halve dagen gaan werken ipv hele! omdat het nog niet over is....dus voorlopig nog rust rust rust!!
vandaag dag 27 nog niet ongesteld maar kan nog alle kanten op...wacht zoiezo nog tot dinsdag want dan denk ik dat het 14 dagen na mijn eisprong is.

liv wat klote van weer een zwangere!! ik ken het,vorige week ook weer van een collega gehoord dat ze zwanger is....grrrrrr

xxx mier

Allemaal druk druk zo te horen.Ja live goes one he!
Ook al zit je soms in een dip je moet verder en de hoop houden.
Ik had toch verteld van een goede vriendin van mij die zwanger was en mij niet begreep. Nu is ze inmiddels bevallen en na een jaar elkaar niet te hebben gesproken heeft ze weer contact opgenomen.
ik vind het moeilijk ik heb haar ook gemist,maar ik ben steeds van mening dat ik niks verkeerd heb gedaan. Ze begreep van mij niet dat ik meer afstand nam terwijl zij zwanger was ze vond dat ik gewoon moest doen. Ik heb toen tegen haar gezegd dat ik onbewust meer afstand nam,omdat ik het moeilijk vond om haar zwanger te zien.Zij begreep dat niet dus heb ik op dat moment de vriendschap verbroken. Ik was er boos over en nog steeds als ik die mail van haar lees ondanks dat ik haar wel heb gemist in de moeilijke maanden van alle onzekerheid en onderzoeken,maar wat moet ik nu?
Tuurlijk ik mis haar,maar de vriendschap zal nooit meer zo worden als het was,maar wat moet ik nou??
Jullie tips?Weet het even niet meer.

Inmiddels zit ik alweer op dag 17 van mijn cyclus en volgens mij ei al gehad.Meestal voel ik namelijk dan erge ongi krampen.Dus hoop dat klussen resultaat heeft deze maand. Iedere maand toch weer beetje hoop dat deze maand zo kan zijn.Alleen als ik dan zie hoelang sommige van jullie al bezig zijn dan word mijn hoop toch weer wat minder en denk ik zal de dag ooit nog voor ons komen.Als het deze mnd niet geval is moet ik gyn weer bellen om afspraak te maken voor over 3mnd en dan gaan we weer een onzekere periode tegemoet,maar hoop dat 2009 iets goeds voor ons teweeg brengt. Bij ieder van ons!!!

xxx susie

Hallo allemaal,

@Mier: Gefelicteerd met je zus, leuk zo een trouwerij ook goed voor de afleiding. Ik wist het niet dat je een aangezichtsverlaming hebt gehad, wat vreselijk voor je! Nu weer rust nemen, je gezondheid is het aller belangrijkste!!! Dag 27 al, vorige maand had je toch een korte cyclus, ik hoop voor je dat het raak is!!! Heb je al tekens???

@susie: Over je viendin, ik denk als je haar echt mist dat je het gewoon een kans moet geven. Natuurlijk wel overal goed over praten en kijken of ze oprecht kan meleven in jouw situatie, want een vriendin moet er ook in slechte tijden voor je zijn!! Maar iedereen moet toch een tweede kans krijgen en wie weet gaat het nu wel goed als alles uitgepraat is. Ik denk dat je gewoon je gevoel moet volgen. En je ei alweer gehad, spannend nu weer op het wachtbankje!! En je moet de moet niet opgeven hoor door ons, voor iedereen komt de tijd!! En misschien is het voor jou al deze maand. Positief blijven!!!

Nou hier alles rustig, mijn Nod is as. dinsdag dus het duurt niet lang meer. Heb wel al een drukkend gevoel in mijn baarmoeder. Maar ja dat kan ook van mijn ongie zijn. Het kan dus echt alle kanten op. GEDULD!!!

XXX Liv

Dankjewel liv voor de lieve woorden zal er goed over nadenken wat ik nu precies wil.
Succes met de komende dagen binnenkort je NOD lees ik liv.Altijd spannend weer.Hoop dat het raak is.

Ander vraagje hebben jullie ook altijd zo halverwege je cyclus van die krampen die uitstralen naar je been? Soms heb ik het idee dat ik heel de maand door ongi krampen voel,maar dat is toch ook niet goed.
Nou ja ik zit indd weer op het wachtbankje even afwachten maar.

Mier@ van harte met je zus was ik helemaal vergeten te zeggen.

xxx susie

quote: liv84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-11-2008 20:20:16'));

Hallo allemaal,

@Mier: Gefelicteerd met je zus, leuk zo een trouwerij ook goed voor de afleiding. Ik wist het niet dat je een aangezichtsverlaming hebt gehad, wat vreselijk voor je! Nu weer rust nemen, je gezondheid is het aller belangrijkste!!! Dag 27 al, vorige maand had je toch een korte cyclus, ik hoop voor je dat het raak is!!! Heb je al tekens???

@susie: Over je viendin, ik denk als je haar echt mist dat je het gewoon een kans moet geven. Natuurlijk wel overal goed over praten en kijken of ze oprecht kan meleven in jouw situatie, want een vriendin moet er ook in slechte tijden voor je zijn!! Maar iedereen moet toch een tweede kans krijgen en wie weet gaat het nu wel goed als alles uitgepraat is. Ik denk dat je gewoon je gevoel moet volgen. En je ei alweer gehad, spannend nu weer op het wachtbankje!! En je moet de moet niet opgeven hoor door ons, voor iedereen komt de tijd!! En misschien is het voor jou al deze maand. Positief blijven!!!

Nou hier alles rustig, mijn Nod is as. dinsdag dus het duurt niet lang meer. Heb wel al een drukkend gevoel in mijn baarmoeder. Maar ja dat kan ook van mijn ongie zijn. Het kan dus echt alle kanten op. GEDULD!!!

XXX Liv

@liv dank voor je lieve reactie. Jij dinsdag NOD dat is ook al weer snel. Ik duim voor je.

@ mier Neem die rust meisje da's echt wel heeeeeel belangrijk. Dacht eigenlijk dat jouw NOD voor die van mij was dus wellicht toch een goed teken dat er nog geen RD's zijn? Voel je al iets?

@ susie Wat een enorm lastige situatie met die vriendin zeg. Ik denk wel dat het goed is om weer eens met haar te praten. Ik heb zelf ook een langere tijd minder contact gehad met mijn beste vriendin. Onze levens verschilde op dat moment enorm. Gelukkig altijd wel een beetje contact gehouden en toen zij in een moeilijke situatie kwam was het weer als vanouds en konden we erg veel voor elkaar betekenen. Als ik jou was ozu ik wel je gevoelens met haar delen. Zeg wat je ppijn heeft gedaan zonder daarbij te oordelen over haar houding. Wellicht blijkt uiteindelijk dat jullie elkaar echt gemist hebben en wordt de vriendschap er sterker van. Serkte ermee.

Hier morgen mijn NOD. Snap er helemaal niets van heb afgelopen maandag,dinsdag woensdag en donderdag echt aan het einde van de dag krampen gehad. Bovendien voelde mijn borsten raar. Nu voel ik al 3 dagen niets meer dus probeer me voor zover het gaat voor te bereiden op de RD's.

Susie, ik ken die krampen die jij beschrijft. Bij mij is daar ook geen pijl op te trekken. Soms denk ik dat ik dan ongeveer mijn eisprong heb en dan kom ik bij de gyn en heb ik m'n eisprong nog helemaal niet gehad. Nu dus vorige week weer krampen terwijl eisprong allang geweest is en mijn NOD morgen is. Soms denk ik dat ik me gewoon te bewust ben van ieder krampje in m'n buik.

X Robin

Dag robin,

Ja ik vind het ook een hele moeilijke situatie met die vriendin van mij denk er continu aan,maar vind het moeilijk wat ik moet doen,omdat ik er nog dubbele gevoelens over heb.Ene kant wil ik het.Andere kant denk ik waar was je de afgelopen maanden en doen de woorden die zij mij schreef nog erg pijn.

Jij kent dus ook dat gevoel van die krampen. Mischien is het omdat je er bewust mee bezig bent,maar toch heb ik het nooit gehad en lijkt het de laatste paar maanden veel erger. Ben dan bang dat het iets zal zijn en dat ze over 3mdn doormiddel van kijkoperatie erachter komen. Tot nu toe was alles goed,maar heb nog geen kijkoperatie gehad en ben bang dat daar straks uitkomt dat ik endometriose heb ofzo. Heb al honderd keer de symptomen vergeleken met wat ik voel en dan denk ik ja zou best zo kunnen  zijn.

Hoop voor je dat je regels niet komen morgen. Spannend hoor. Zal voor je duimen.

xx susie

Druk op de verkeerde knop, heel mijn bericht weg!!!!!!!!!!!!!!!

Dan maar even opnieuw, iets korter maar denk.

Mier: Ga je dinsdag ook al testen of wacht je langer??? Voel je al wat??

Robin: Morgen je NOD, spannend!! Ga heel hard voor je duimen. Ga je morgen ook testen?

Susie: Ik heb precies hetzelfde, uitstralend naar mijn been. Dacht eerst ook dat het mijn ei was, maar die is een paar dagen later. Ik heb ook geen kijkoperatie gehad, dus kan je niet vertellen of het goed is of niet. Ik denk ook wel dat het te maken heeft dat we er veel te veel mee bezig zijn, ik voel ok ieder krampje of steekje!!!

Het is idd iets korter geworden, dus als ik iets of iemand vergeten ben, sorry!!!

Hier alles rustig, durf mijn lichaam niet meer te vertrouwen, dus krijg pas hoop na ongeveer woensdag, nog steeds afwachten dus.........................

XXX Liv

Terug
Bovenaan