onverklaarbaar onvruchtbaar...

naam
ronde
status
nod
zwanger
uitgerekend

mier1980
27
beginnen met spuiten
volgende cyclus
14 febr.

liv84
32
even Pauze!!
4 feb.

susie_26
19
Sep HSG gehad,29 Januari weer naar ZH
15 febr.

robin79
14
5 nov. hsg gehad

muis

30 dec.

kriebels
28
half jaar op eigen kracht
26 jan.

Wietske
20

Na 4 mislukte iui's even zelf proberen
januari naar gyn
30 dec.

Esk
19
wachten op IUI in maart
25 jan (mijn verjaardag)

naam
ronde
status
nod
zwanger
uitgerekend

mier1980
27
beginnen met spuiten
volgende cyclus
14 febr.

liv84
32
even Pauze!!
4 feb.

susie_26
19
15 febr.

robin79
14
5 nov. hsg gehad

muis
19
bloedprikken, feb terug z.h.
27 jan.

kriebels
28
26 jan.

Wietske
20

januari naar gyn
30 dec.

Esk
19
wachten op IUI in maart
25 jan (mijn verjaardag)

Zo heb me even in het lijstje erbij gezet. Ben dus nu bezig met bloedprikken. Krijg net als 4 jaar terug de standaard onderzoeken en dus ook weer een HSG. ( wordt de 2e keer) Ik heb in het begin ook met ovu-testen gebruikt maar nu heb ik eens getemp. Niet de hele cyclus hoor, maar gewoon van dag 11 t/m dag 15. Ik heb volgens mijn temp dus netjes een hele duidelijke eisprong gehad op dag 13/14. Afwachten maar weer. Ik verwacht er trouwens helemaal niks van deze maand, ben ziek geweest en normaal heb ik gespannen, zere borsten maar nu helemaal niks. Het wordt wachten tot a.s. dinsdag. Zucht. Wat blijft die rechterkant van dat schema toch verschrikkelijk lang leeg..........

afwachten dan maar weer he muis! hoop eindelijk eens op goed nieuws hier!
balen dat je nu weer de onderzoeken moet ondergaan!

tot volgende week!,we gaan zo op vakantie!!
bedankt he susie!! we gaan lekker genieten!

xxx mier

naam
ronde
status
nod
zwanger
uitgerekend

mier1980
27
beginnen met spuiten
volgende cyclus
14 febr.

liv84
32
even Pauze!!
4 feb.

susie_26
19
15 febr.

robin79
14
5 nov. hsg gehad

muis
19
27 jan.

kriebels
28
26 jan.

Wietske
22

januari naar gyn
17 feb

Esk
19
wachten op IUI in maart
25 jan (mijn verjaardag)

Hoi meiden,

Sorry dat ik zo weinig schrijf, maar ik had even wat afstand nodig, ben een beetje overspannen. Ben gisteren in   ronde 21 weer ongie geworden en het begint weer te kriebelen. Ik denk dat ik maandag ga bellen naar het 'Zentrum fur Fortpflanzungsmedizin' in Leer (wij wonen in Duitsland). Mijn geduld is op en ik vermoed dat ze hier vrij snel ons willen helpen met ook IVF.
In groningen willen ze ons niet helpen met IVF omdat ze een leeftijdsgrens voor mannen hanteren van 55 en mijn man wordt in februari 56!. (wat vinden jullie hiervan?)

Ik volg jullie verhalen wel hoor, met veel belangstelling en begrip.

Groetjes, Wietske

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

naam
ronde
status
nod
zwanger
uitgerekend

mier1980
27
beginnen met spuiten
volgende cyclus
14 febr.

liv84
32
even Pauze!!
4 feb.

susie_26
19
15 febr.

robin79
14
27-1 controle curettage
geen idee

muis
19
27 jan.

kriebels
28
26 jan.

Wietske
22

januari naar gyn
17 feb

Esk
19
wachten op IUI in maart
25 jan (mijn verjaardag)

Hoi meiden,

Sorry dat ik zo lang niets meer heb laten horen met ik wilde hetgeen gebeurd is proberen los te laten. Het gaat nu wel goed. Heb me echt wel kunnen troosten met de gedachte dat er toch echt iets niet goed was anders zou het niet mis zijn gegaan. Ik heb a.s. dinsdag controle bij gyn inzake de curettage en we gaan dan bespreken wat we verder gaan doen. Wij twijfelen erg. De laatste weken hebben me toch wel erg veel gedaan dus ik twijfel of we het hele gedoe niet los moeten laten en moeten genieten van onze zoon. Maar mijn man zegt ook dat hij dat een moeilijke beslissing vind aangezien hij niet na z'n 40ste alsnog vader wil proberen te worden. Kortom we gaan maar overleggen met de gyn aangezien we zo twijfelen. Van de ene kant wil ik ook wel weer snel zwanger worden maar ik ben dan gewoon heel bang dat het weer mis gaat of het juist weer heel lang gaat duren voor we zwanger worden. Ongemerkt gaat dit hele proces toch m'n leven bheersen en dat vind ik echt niet eerlijk naar onze zoon toe. Daarom ben ik de afgelopen tijd ook wat minder op het forum geweest. Heb wel nog meegelezen hoor!   Wietske wat raar zeg dat ze in Groningen zo'n leeftijdsgrens stellen....bij mannen. Wie weet helpen ze je in Duitsland sneller.

Voor de rest van de meiden ik hoop dat het allemaal snel gaat lukken bij jullie. Eigenlijk is het toch gewoon heel triest als je hier het verdrioet van iedereen leest en ziet hoe afhankelijk  we zijn van  het zieknhuis. Ik hoop gewoon dat de natuur toch heel snel voor ons iets in petto heeft.

X Robin  

Terug
Bovenaan