onverklaarbaar onvruchtbaar...

Helaas......gisteren ongie geworden. Plotseling en heeeeeel heftig. Raar hoor, heb ik normaal nooit. Dus voor het eerst in 2 jr een verandering van mijn cyclus: 25 dagen?!
Mijn man was ook wel verbaasd/verdrietig. Nou ja, morgen maar bellen naar het zh voor een vervolgafspraak, helaas.

Voor de rest op het wachtbankje: heel veel succes, ik zal voor jullie duimen.
( moet nou toch echt iemand hier op dit forum zwanger worden, verdorie! )

Muis.

Dag dames,

Hoe gaat het ermee?Dit forum is niet meer zo actief he.
Moet zeggen dat ik ook niet meer zo actief reageer lees meestal wel mee,maar heb de laatste tijd ook erg druk.
Morgen weer naar gyneacoloog moet zeggen dat ik er wel naar uitkijk.Ben benieuwd wat ze nu gaan doen. Van mij mogen ze direct actie ondernemen,maar ja je kent het zal eerst weer een gesprek zijn waarin van alles gevraagd wordt en dan zal er wel bekend gemaakt worden wat ze gaan doen.
Ik hoop dat ik snel een kijkoperatie krijg en het liefst voor 1 maart want dan zit ik nog bij mijn ouder werkgever.
Voor de mensen die een kijkoperatie hebben gehad moesten jullie lang wachten na gesprek met gyn op de kijkoperatie? Ga er vanuit dat ik wel na maand terecht kan was ook met alle andere onderzoeken zo.

x susie

Dag dames,

ik ga weer mee naar de volgende ronde  Ik werd weer eens precies op tijd ongesteld afgelopen maandag. Ik had deze keer wel weer goede hoop, omdat ik me de hele week voor mijn menstruatie erg moe en 's morgens ook wat anders voelde. Ik kan het niet echt misselijk noemen, maar gewoon beetje raar onderbuik gevoel, maar toch weer in de maling genomen door mijn eigen lijf dus...

Wat is het iedere keer weer moeilijk uit dat dal te stappen en weer met positieve zin de draad op te pakken en de volgende ronde in te gaan. Inmiddels breekt de tijd ook een beetje aan voor mij om na te gaan denken om  een volgende stap te gaan nemen. Na de HSG in oktober ben ik naar huis gestuurd met de mededeling om het nog een half jaartje op eigen kracht te proberen en dan eventueel terug te komen voor IUI.
Ik heb hier al eens eerder gemeld dat ik eigenlijk altijd heb gezegd geen medische ingrepen te laten doen om in verwachting te raken, daarnaast heb ik ook gemerkt toch telkens de grens te verleggen.

Susie, succes morgen bij de gyn, we horen natuurlijk graag even terug hoe het geweest is...

Liefs, een onzekere kriebels

Hallo lieve meiden,

Hier ook weer eens een berichtje van mij!! Alles gaat goed, heb me helemaal gestort op mijn praktijk en studie dus ben erg druk de laatste tijd. Ook merk ik dat ik onbewust het zwanger worden even opzij heb geschoven, dit ook omdat ik in feb. pas weer naar de gyn hoef. Het voelt erg lekker om even niet met iui's lhtesten en wachtweken bezig te zijn. Zat vandaag in mijn agenda te kijken en zag ineens dat ik van het weekend mijn nod heb. Ik dacht echt, dat is snel gegaan!!!! We hebben wel een hoop romantische avonden gehad deze maand, tja het moeten is eraf en het seksleven is weer helemaal terug (hahaha)
Nou kriebelt het toch een klein beetje, omdat van het weekend mijn nod is, maar ik heb niet echt hoop hoor, als 3x iui niet lukt dan zou het nu wel helemaal niet!!!

De positieve levensgenietende liv heeft in ieder geval weer plaats gemaakt voor de negatieve!!! En dat is toch erg belangrijk!! IK denk dat 2009 echt een super jaar gaat worden voor ons allen!!!  

Het is idd erg rustig op het forum, terwijl er volgens mij wel meiden op het wachtbankje zitten en er al meiden bezig zij met iui, toch?? Sorry ik heb geen 2e scherm aanstaan, dus kan er helemaal naast zitten...

Hoe is het met iedereen?? Er moet toch wel een x iemand zwanger raken op dit topic!!!!!!!!!!!!!!!!!!

XXX Liefs Liv

Hoi Kriebels,

We zaten precies tegelijk wat te tikken!!!
Wat vreselijk vervelend voor je weer!!! Zeker als je lichaam je zo voor de gek houdt!! Mijn lichaam kan dat ook erg goed!!

Ik snap erg goed wat je bedoel, Wij hebben ook ooit gezegd niet de mm molen in te gaan, maar hebben uiteindelijk nu ook 3 iui's achter de rug. Bij iui hadden wij allebei zoiets van, het is geen medische inreep, maar net een extra zetje. Wij hebben nu wel definitief besloten dat we niet verder gaan dan iui zonder hormonen. We zijn allebei gezond en ik ben er ondanks de 3 jaar alweer toch van overtuigd dat het een keer bij ons gaat gebeuren!!! Ik wil persoonlijk geen hormonen, vind dit echt niet nodig en te belastend voor mijn lichaam. Ook ben ik zeer gelukkig nu met ons leven, we hebben het erg goed samen, altijd veel plezier met elkaar enz.. en een kleintje is een mooie toevoeging voor ons. Maar wij willen dit niet helemaal gaan forceren bijv. door ivf. Dit is puur mijn mening hoor, wat ieder ander doet respecteer ik natuurlijk helemaal en kan ik ook goed begrijpen!!!!

Ik hoop dat je jezelf weer bij elkaar kan rapen en opladen voor een nieuwe ronde!! Ik ben ervan overtuigd dat het bij jullie ook een x gaat gebeuren!! Blijf positief, dan heb je de helft al gewonnen!!!

XXX Liv

Hallo,

Kom net uit het ziekenhuis wil even vertellen hoe het was.
Moet nu wachten op mijn menstruatie en na 14 dg krijgen wij een samenlevingstest.Het kan zijn dat mijn baarmoedermond vijandig is. Is dit zo dan krijg ik IUI zonder hormonen is dit niet zo dan krijg ik ook IUI maar met hormonen.
Vervolgens krijg ik daarna nog een kijkoperatie.
Het is nu in ieder geval wel zeker dat we gaan starten met IUI aan ene kant geruststelling,maar aan andere kant ben ik er ook verdrietig over,omdat ik nu weet dat het bij ons niet normaal lukt. Voelt toch heel vreemd nu dat zo is besloten.
Ben nu vergeten te vragen of ik nog wel normaal zwanger zou kunnen raken.
Weten jullie dit?

Aan andere kant denk ik nu wel dat het vrijen niet meer zo verplicht voelt.Ik kan het nu wat meer gaan loslaten.Zit nu wel al weer te bedenken hoe ik het moet gaan plannen met werken.Als ik weer naar zh moet,omdat ik per 1 maart een nieuwe baan heb.

x susie

wat een vervelende berichten zeg... nog steeds geen goed nieuws!

wietske vervelend dat ze die leeftijdsgrens bij 55 trekken en dat je man bijna 56 is,hoop dat ze in duitsland wat kunnen betekenen voor jullie!

robin begrijpelijk hoor! het is niet niks een mk!

liv fijn dat het weer beter met je gaat en je zinnen ergens anders op kan zetten!

kriebels balen dat je ook weer ongesteld ben geworden!! we gaan ongeveer gelijk op met het aantal rondes!

susie voor jullie ook dus IUI! spannend allemaal he! ik heb er echt zin in! nog ongeveer 2 weekjes en dan kan ik ook beginnen met spuiten.

ik ben van de week niet geweest want ik ben vandaag van wintersport terug gekomen! het was echt super!!

xxx mier

Terug
Bovenaan