onverklaarbaar onvruchtbaar...

He Susie,

Je maakt het wel spannend zeg, wanneer ga je testen???????? Ik hoop het zo voor je!!!
Mbt je nieuwe baan, maak je er niet te druk over. Komt tijd, komt raad. En je hoeft je ook echt niet te verantwoorden vind ik, over dat jullie allang bezig zijn. Zwanger is gewoon zwanger maakt niet uit hoe en dat kunnen ze weten als ze een vrouw aannemen. En ze gaan heus niet over je lullen, als ze je beter leren kennen weten ze wel beter!!!
Ergens denk ik echt dat je zwanger bent,nieuwe baan dus je hoofd even op iets anders!!!! Spannend!!!

XXX Liv

Helaas liv je hebt geen gelijk.Net eerste rode sporen alweer gehad op toilet.En voel nu hevige krampen.
Vind altijd zo rot voel helemaal niks aankomen en ga dan naar toilet en daar is het.En als het eenmaal er is onwijse krampen.
Voel mij rot weer teleurgesteld voor de zoveelste keer
Wat een rot dag gaat dit weer worden.

hallo,

@Susie, wat k*t zeg!!!Echt balen!!!!!Had het zoooo gehoopt!

vandaag mijn eerste iui gehad, viel me erg mee!Voelde er verder niks van(gelukkig maar)
Het zaad van mijn mannetje was alleen wat minder(?)Toen het de vorige keer onderzocht was, mocht ie donor worden, en nu was de grens voor iui een miljoen, en we zaten dan ook rond die 1 miljoen.Vind het erg vaag!!!
Maar 2 weken geleden is hij ziek geweest, met koorts en al dus daar kon het wel aanliggen volgens de arts!Nou ja, er hoeft er maar 1 goed genoeg te zijn, toch???

Ik heb nog even gevraagd naar de slagingskans, bij ons(onverklaarbaar onvruchtbaar)was na 6 behandelingen 35 tot 40 procent zwanger.
In de meeste gevallen is de derde tot en met de vijfde iui het meest succesvol!
Hoop natuurlijk dat het bij ons anders is, en dat bij ons de eerste iui succesvol zal zijn!!!!!!

liefs anies

anies wat fijn dat de IUI is meegevallen!
bij ons zeiden ze met de puregon 40 tot 50 % kans op een zwangerschap na 6 behandelingen!

susie ohhhhhh wat balen! ik denk dat het bij mij ook geen 27 dagen wordt maar al eerder! balen balen balen he!!

robin hoe is het met jou?

ik haal ons weer even wat naar boven

Wat gaat de tijd toch vlug, volgende week maandag alweer NOD! Ik ga komend weekend naar Parijs, als de RD iig maar wegblijven tot ik weer thuis ben...

Liefs, kriebels...

Zohier ben ik ook weer.Lekker weekend weggeweest naar center parcs.Heerlijk er even tussen uit.Doet mij goed. Alleen al die kinderen daar. Heb het dan op somige momenten wel moeilijk dan denk ik ook was ik ook maar hier met ons kindje.

Nu alweer op naar de nieuwe maand. Ben alweer van mijn NOD af dus hopelijk deze maand wel raak.Volgende week 29ste naar de gyn moet zeggen dat ik ernaar uit kijk hoe raar dat ook is,maar wil zo graag verder en door die onderzoeken weet ik dan toch dat ze met mij bezig zijn.

Hoe gaat het verder met iedereen zijn niet echt veel berichtjes meer gepost.
Liv hoe gaat het met jou?

Susie

Terug
Bovenaan