onverklaarbaar onvruchtbaar...

Hé Mier,

Wij zijn idd al lang bezig. Ik heb voor de IUI ook hormonen gehad: menupur. In het AZM doen ze geen IUI in een natuurlijk cyclus. Ga jij nu met IUI beginnen of met IVF?

X

hoi danielle,

wij beginnen met IUI,we mochten eigenlijk in december al terugkomen voor uitleg en dan in januari gelijk van start,maar omdat het zo druk was in het ziekenhuis konden we pas 6 januari terecht,de 10e dag van mijn cyclus kwam precies in onze vakantie uit dus toen konden we ook al niet beginnen! nu zit ik op dag 15 en denk dat ik over een kleine 2 weken ongesteld zal worden,dus dan kunnen we ook eindelijk beginnen!!
dus eerst van dag 3 tot dag 9 spuiten met puregon en daarna nog de pregnyl spuit zetten!

xxx mier

Tjonge, wat vind ik dit moeilijk om te vertellen, maarre....ik zal niet meer reageren op dit forum voorlopig. Op dit moment weet ik niet echt wat ik moet doen, behalve mijn afspraak voor a.s. dinsdag afzeggen omdat mijn man zijn aandeel in het onderzoek niet heeft gedaan.  Het valt me zo ontzettend tegen van hem.  Ik dacht dat we beide dit wilde, maar blijkbaar heb ik me toch vergist?! De wens komt blijkbaar alleen van mij....

Allemaal heel veel suc6 verder en dat jullie maar gauw zwanger mogen worden!

Muis.

Hallo allemaal

@Mier: Nou hier zijn de rdtjes weer netjes optijd gearriveerd, getver, balen weer!!! Was er deze maand niet erg mee bezig, maar merkte dat ik de laatste dagen toch weer aan niks anders kon denken.. Dat houdt natuurlijk niet op tot de wens vervuld is!! Ik merk toch ook wel dat ik uitkijk naar 12feb om weer terug te gaan naar de gyn even kijken wat ze verder voor ons in petto hebben....

@Muis: Jemig wat een verhaal ik weet gewoon niet goed wat ik moet zeggen. Hoe bedoel je het precies, moest hij zijn zaad inleveren ofzo? En hoe kwam je erachter dat hij het niet wilde, ging hij een gesprek met je aan? Wat lijkt me dat moeilijk zeg, zeker omdat je denkt dat je iets allebei net zo graag wil!! Pffff, sterkte ermee meid!!!

XXX Liv

muis ik kan er ook uit opmaken dat hij zijn zaad niet wilde inleveren.
ja moeilijk.... misschien is je man bang voor de uitslag! bang dat het niet goed is...
bij een man is dat toch heel belangrijk! maar ja,aan de andere kant denk ik maar,voor een man is het maar heel makkelijk! wij moeten de rest doen... met onze benen wijd en zo de onderzoeken laten doen! nou dat is ook geen pretje hoor!
baal baal baal muis!!

liv ohhhh balen.... weer niet dus.... nu op naar 12 febr. (yeah dan mogen wij al bijna beginnen)

xxx mier

Liv, Mier,

Wil nog effies reageren. Mijn man had zich vergist in zijn afspraak. Hij is het gewoon vergeten! ( terwijl hij zelf voorstelde  om ons eens te  laten onderzoeken) Ik ben zelf netjes 3 x geweest op mijn afspraak en hij  vergeet het!  Ik heb nu  het ziekenhuis gebeld en helaas kan ik alleen terugkomen als  ALLE onderzoeken zijn geweest.  Moet nu wachten tot eind maart.  Misschien dat ik dat ook afzeg, omdat ik momenteel er teveel mee bezig ben en dat niet leidt tot een echt goede basis om verder te gaan voor een tweede.

Balen  Liv, maar hou de moed erin hoor.  Misschien volgende maand?

Mier, jij loopt ongeveer gelijk met mij, dus zijn dit je klusdagen?  

hey muis,

oh balen...nu weer zo lang wachten! je moet doen waar jullie zich goed bij voelen.

vandaag dag 17,mijn cyclus is 24/27 dagen dus mijn klusjesdagen zitten er weer op!
bijna beginnen met spuiten van de puregon!! nog een kleine 2 weken!

xxx mier

Terug
Bovenaan