onverklaarbaar onvruchtbaar...

oeps 2x

liv voel je je alweer wat beter? of nog steeds flink de griep?

vandaag dag 26,en nog niks te zien,maar heb wel het gevoel dat het elk moment kan komen,we wachten maar af,laat ze maar komen als ze toch moeten komen dan kunnen wij ook eindelijk verder en starten met de IUI.

xxx mier

Prisjuh Van harte gefeleiciteerd. Ben blij weer eens een positief verhaal te horen. Geniet er van!!

@kammie ik heb nu 7 kuren i9n totaal gehad maar na de miskraam reageer ik nu heel anders op de Clomid.

@liv wat fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad met de gyn!!!

@mier wij mogen inderdaad verder maar op deze manier wil ik dat echt niet. Wordt nu een totaal ander persoon van die hormonen terwijl ik de 6 kuren voor mijn zwangerschapo eigenlijk nergens last van had. Wat raar dat er vandaag niets te zien is. Geeft dat je geen hoop?? Of voel je het wel echt al aankomen?

@ Susie. Ik heb net Gyn gebeld dat ik graag een gesprek wil aangezien ik nu zo'n last heb van bijwerkingen. Ik kan vanmiddag al om 13.30 uur terecht. Hij heeft me er even tussen gezet. Ben dus heel benieuwd wat er uit gaat komen. Ik ben de afgelopen weken echt mezelf niet. Kan niets meer hebben en voelde me heel ongelukkig. Vervolgens ga ik daar dan mijn man mee belasten die daar dan ook van in de stress schiet. Kan dus echt niet zo!! Wil niet dat we er samen aan onderdoor gaan want dat is ook echt slecht voor ons kleine manneke.

Ben blij dat ik weer aan het schrijven ben geslagen hier want dat lucht echt op. Wilde er eerst wat minder mee bezig zijn maar dat werkt toch niet!!! Als ik dan hier weer alles lees is het zo fijn dat wij elkaar kunnen begrijpen!!!!

X Robin

Robin,

Spannend hoor.Wat fijn dat ze je er tussen hebben gepland en je vandaag dus al terecht kan.
Laat je even weten hoe het was?Ik ben ook blij dat ik hier met jullie over gevoelens kan praten.Is toch fijn om er met mensen over te praten die in hetzelfde schuitje zitten.
Succes.

x susie

hoi allemaal

ik ben zelf ook 5 jaar lang onverklaarbaar onvruchtbaar geweest
ik heb een dochter van 6 en wij wouden gelijk de 2e er achteraan
wat dus niet lukte wij zijn ook in het ziekenhuis geweest en hebben
iui gehad maar omdat ik er geestelijk aan kapot ging zijn we daar mee gestopt
 nu 2 jaar later ben ik spontaan zwanger ( 9weken)wat we dus nooit verwacht meer hadden
dus meiden geef de hoop niet op
ook voor jullie komt die zwangerschap
en ik denk aan jullie weet wat jullie elke maand doorstaan

groetjes mama van becca

@ susie Ik ben inderdaad ook blij hier weer te schrijven  is toch fijn dat je elkaar begrijpt.

Vanmiddag heel goed gesprek gehad bij Gyn.  De bijwerkingen die ik heb kunnen inderdaad van Clomid zijn al zij ze wel erg heftig. Het feit dat ik ze eerder niet had wil niets zeggen. Volgens gyn kan dit zich opboiuwen zeker gezien het feit dat het alweer de 7de kuur is. Moet nu geen Clomid meer slikken en  op 4 maart terugkomen. Als dan de bijwerkingen weg zijn is het inderdaad van de clomid en gaan we een andere hormoon behandelingen proberen. Heb het ook met hem gehad over stoppen van de hormoon behandelingen maar dan is het zeer onwaarschijnlijk dat we zwanger raken aangezien ik zelden of nooit een eisprong heb  van mezelf. Toch weer de bevestiging dat onze zoon een wonder is...

Aangezien we toch wel heeeel graag een tweede willen vinden we het nu te vroeg om met alles te stoppen.  De clomid doorslikken vinden we echter helemaal niks aangezien die bijwerkingen zo veel invloed op mij hebben. Kortom afwachten of  ik over 3 weken geen bijwerkingen meer heb zodat ze dan  een nieuwe plan van aanpak kunnen  maken.  

O ja ook nog een echo gehad. Bleek dat ik net m'n eisprong heb gehad. We hebben afgelopen woensdag geklust dus Gyn zei dat dat wel eens erg goede timing zou kunnen zijn!!! Nu dus maar afwachten tot 26 febr.... = NOD

Hallo robin,

Wat fijn dat je zo'n goed gesprek gehad hebt vandaag.
Dus nu slik je tijdelijk even geen hormonen meer?
Jeetje zo te horen is het dan echt een wonder jullie zoontje als je niet altijd een eisprong hebt.

En zo te horen goed geklust.Mischien op precies goede moment.
Ik hoop het voor jullie.

x susie

Hoi Susie,

Nee ik slik nu geen hormonen maar zit ook in de tweede helft van m'n cyclus. Duurt alleen een hele cyclus voor die hormonen uit je lijf zijn en je dus zeker weet dat de bijwerkingen van de clomid zijn. Daarom over 3 weken een afspraak. Als ik me dan heel anders voel dan nu dan weten we zeker dat die moeheid en stemmingswisselingen van de clomid komen.

Hoop maar dat we echt op het goeie moment hebben geklust..... Blijft afwachten... Ben na de miskraam ook wel weer bang om zwanger te raken aangezien het dan ook zo maar weer mis kan gaan. Blijft dubbel.

Hoi Robin,

Oke nu begrijp ik het.
Ja als de bijwerkingen nu verdwijnen weet je ieg dat het daardoor kwam.

Begrijp wel dat je het aan ene kant ook wel weer eng vind om zwanger te worden,maar dat blijft denk ik altijd wel.
Ik zou dat ook denk hebben als ik nu eindelijk zwanger zou zijn.Bij mij is het juist tegenovergestelde.Ik ben helaas nog nooit zwanger geweest en heel krom,maar ik heb zoiets van laat mij op zijn minst teken krijgen dat ik zwanger kan worden. Zou het heel erg vinden om MK te krijgen,maar weet dan wel dat er een mogelijkheid voor mij bestaat om zwanger te raken.

Even afwachten voor jullie dan maar.Hoop dat de bijwerkingen nu verdwijnen.

x

Terug
Bovenaan