Goeie morgen,
Nou ja goed, heb om 13.10uur een afspraak met de gyn en ik lig al een paar dagen met de griep op bed!! Even gebeld of ik de afspraak kan verzetten, kan dat pas over 6weken!!!! Dat ga ik natuurlijk niet doen, dus ik heb me volgestopt met paracetamol en ga zo op mijn laatste krachten!!!!!!!! haha
@Susie: Mijn cyclus was de laatste x ook korter ipv al een jaar lang 31 dagen naar 28 dagen.. Ik denk dat het er bij mij aan lag omdat ik er gewoon helemaal niet mee bezig was!! Stress beinvloed heel erg een cyclus, er zijn zelfs mensen die door stress helemaal geen eisprong (dus geen cyclus) meer hebben. Dus het kan goed zijn dat het bij jou ook zo is, dat je jezelf er onbewust toch even bij neer hebt gelegd.
Van dat wassen weet ik niet??? Ik heb ook nog nooit een samenlevingstest gehad, maar krijg hem binnenkort wel, dus ben ook erg benieuwd naar het antwoord!!! Als je twijfelt bel je toch even, of was je je 's morgens even met een washandje. ben je toch opgefrist, maar kan je niks ''weg spoelen'''....
Wel balen hoor dat je ongi weer is gekomen!!!!!! Hou vol meid, ooit gaan we met zijn allen naar het zwanger forum!!!!
Ga nu nog even slapen voor ik naar het ziekenhuis ga.... Wat een k.t dag!!!!
XXX Liv