onverklaarbaar onvruchtbaar...

naam
ronde
status
nod
zwanger
uitgerekend

mier1980
27
beginnen met spuiten
half februari
14 febr.

liv84
32
even Pauze!!
4 maart

susie_26
19
Over  2 wk samenlevingstest,daarna kijkoperatie,starten met IUI
11 maart.

robin79
14
27-1 controle curettage
geen idee

muis
20
bloedprikken, feb terug z.h.

kriebels
29
half jaar op eigen kracht
22 0f 23 febr

Wietske
22

Na 4 mislukte iui's even zelf proberen
januari naar gyn
17 feb

Esk
20
wachten op IUI in maart

Goeie morgen,

Nou ja goed, heb om 13.10uur een afspraak met de gyn en ik lig al een paar dagen met de griep op bed!! Even gebeld of ik de afspraak kan verzetten, kan dat pas over 6weken!!!! Dat ga ik natuurlijk niet doen, dus ik heb me volgestopt met paracetamol en ga zo op mijn laatste krachten!!!!!!!! haha

@Susie: Mijn cyclus was de laatste x ook korter ipv al een jaar lang 31 dagen naar 28 dagen.. Ik denk dat het er bij mij aan lag omdat ik er gewoon helemaal niet mee bezig was!! Stress beinvloed heel erg een cyclus, er zijn zelfs mensen die door stress helemaal geen eisprong (dus geen cyclus) meer hebben. Dus het kan goed zijn dat het bij jou ook zo is, dat je jezelf er onbewust toch even bij neer hebt gelegd.
Van dat wassen weet ik niet??? Ik heb ook nog nooit een samenlevingstest gehad, maar krijg hem binnenkort wel, dus ben ook erg benieuwd naar het antwoord!!! Als je twijfelt bel je toch even, of was je je 's morgens even met een washandje. ben je toch opgefrist, maar kan je niks ''weg spoelen'''....

Wel balen hoor dat je ongi weer is gekomen!!!!!! Hou vol meid, ooit gaan we met zijn allen naar het zwanger forum!!!!

Ga nu nog even slapen voor ik naar het ziekenhuis ga.... Wat een k.t dag!!!!

XXX Liv

Hi ladies,

Sorry dat ik nu pas weer reageer!!! Heftige tijd gehad. Wij hadden de 27ste controle bij Gyn i.v.m,. curretage. Alles bleek goed  te zijn en hij is van mening dat we met nog 6 rondes met Clomid best een goede kans maken. Wij dacvhten nou dan gaan we er maar weer voor. Nu eerste (totaal dus zevende) ronde met Clomid gehad.  HEb me toch last van bijwerkingen. Heb enorme stemmingswissleingen en heel erg moe. Vanaf de eerste dag dat ik de tabletten nam. In de eerdere 6 rondes met Clomid heb ik helemaal niet zo veel bijwerkingen gehad. Ga dus Gyn bellen dat ik dit echt  niet ga volhouden. Ik ben gewoon totaal anders als ik die tabletten slik. Snap er niets van...

Voor de rest baal ik enorm als ik jullie verhalen allemaal lees! Er moet toch iemand hier wel  zwanger raken!!!  

@mier heeeel veel sterkte met de IUI spannend hoor!!!

Weet niet meer wie het was (susie?)  met die samenlevingstest maar volgens mij mag je gewoon douchen. Ik had een positieve test en ben zelfs in bad geweest voor ik naar het ziekenhuis ging.

Ik heb eigenlijk geen idee wanneer mijn NOD is gezien de mk en de curretage. Zit vandaag op cyclusdag 16 en als alles gaat zoals eerst dan is mijn NOD dus 26 februari!!!!

liefs Robin

Meiden.

Even een POSITIEF verhaal Om JULLIE weer VEEL goede MOED in te PRATEN!
Ik ben 22 en na  3 jaar verder nu Eindelijk ZWANGER.
Wij waren ook Onverklaardbaar.. Geen oorzaak Alles in Orde.
netjes om de 28 dgn ongesteld zaad in orde HSG goed, Samenlevingstest goed.
Ik heb nu 3x IUI gehad zonder hormonen alleen PREGNYL SPUIT
En de 4x begonnen met PUREGON spuiten 75ml vanaf dag 3 had een korte cylclus normaal 28 DGN nu maar 26 DGN Zat er zo erg tegen op.. want ik ben zo bang voor spuiten Maar het is tog zeker ergens goed voor geweest.
Ik had niet alle geluk bij De IUI want ik heb geen makelijke doorgang naar me baarmoeder dus de tang moest er telkens aan te pas komen. en me cyclussen die schoten in een keer alle kanten op. Dus echt veel hoop had ik niet meer ! Maar nu Eindelijk is het zover.. dus dames het kan dus echt.. Ik kan het zelf nog niet echt geloven maar dat komt omdat je zoveel teleurstellingen heb gehad...heb dinsdag de 6 wkn echo.. en vanaf dan ga ik denk ik pas echt genieten. Testen op NOD dag al POSITIEF..Dames heel veel Sterkte en blijf positief. Ik heb nu Makkelijk praten Maar ik weet als geen ander hoe ellendig en depresief je je eigen kunt voelen...HEEL VEEL succes voor jullie allemaal en hopen dat 2009 een super jaar wordt..met heel veel Zwangerschappen!

***********     *************     **************     ***************

Prisjuh; gefeliciteerd!

Suzie; je kan gewoon douchen. Ze halen het "testmateriaal" weg bij je baarmoedermond. Dus ga maar lekker fris naar de gyn!

Liv: Beterschap en ben benieuwd hoe het was!

Robin; wij hebben elkaar op het andere topic ook al even "gesproken". Vervelend van die bijwerkingen! Ik had dat de laatste twee ronden ook heel erg. Ik wil zelf ook liever - mocht het nodig zijn - niet meer aan de Clomid. Sterkte er mee!

X

Hallo,

Vanmiddag bij de gyn geweest en een lang gesprek gehad. Ik al mijn vragen kunnen stellen en overal antwoord op gehad. Er was dubbele tijd ingeplant omdat ik alleen kwam en ik heb echt een hele gezellige leuke gyn. een jonge vrouw dus dat praat erg makkelijk.

Samenlevingstest doet mijn gyn. niet, ze zei dat er heel vaak verkeerde uitslagen uitkomen en het ziekenhuis waar ik zit geloofd niet in dit onderzoek... Sorry susie ik weet dat jij hem binnenkort hebt, dus wil je niet ongerust maken, ieder ziekenhuis blijkt toch weer anders!!!!

Ik krijg nu na de vakantie een kijkoperatie, ze gaan tijdens deze operatie ook gelijk naar mijn darmen kijken (heb chronische darmontsteking) ze willen gelijk uitsluiten dat dit niks met onze onverklaarbare onvruchtbaarheid te maken heeft. Dit wordt ongeveer eind maart.. Na de operatie dan evaluatie en kijken hoe verder.
We hebben het ook gehad over iui met medicatie, de gyn zei dat onze kansen aanzienlijk vergroot worden met medicatie. Moet er nu goed over nadenken wat wij willen......

Mier jij hebt toch al een kijkoperatie gehad?? Dat viel toch mee???

Ga nu weer naar mijn bed, een afspraak hebben in het ziekenhuis als je griep hebt is echt niet bevordelijk!!!!!

XXX Liv

liv wat balen dat je de griep heb zeg,doe maar lekker rustig aan.
fijn dat je goed kan opschieten met je gyn.
ik heb idd een kijkoperatie gehad,en het is mij reuze meegevallen! ook fijn dat ze het helemaal onder narcose doen,dus je krijgt er helemaal niks van mee
nu maar eens goed over nadenken over de IUI met de hormoonstimulatie!
wat gaan jullie nu verder doen tot de kijkoperatie??

even verder bijlezen en op de anderen reageren,ben blij dat er weer wat gekletst is!!

susie balen dat je weer ongesteld ben geworden en nog eerder ook!
bij mij schilt het meestal tussen de 24 en de 27 dagen,vorige maand ook 23 dagen ook een x 31 dagen,gek he!!

prisjuh gefeliciteerd!! moeilijk te bevatten na zo n tijd denk ik!! maar lekker genieten als de 12 weken voorbij zijn!

Terug
Bovenaan