onverklaarbaar onvruchtbaar...

vandaag dag 25 voor mij nog 2 dagen te gaan,voel het alweer aankomen!
dan op dag 3 beginnen met de puregon!! eindelijk!!!
ik heb gister alles al in huis gehaald! dus laat maar komen!

Prisjuh: Gefeliciteerd!!! Fijn zo een positief verhaal, dat konden we wel een x gebruiken!!!!!!!!

Mier: Balen dat je de ongi al aan voel komen, maar dan mag je wel lekker beginnen!!! Als jij gelijk de eerste ronde zwanger bent, dan is de keuze voor mij niet zo moeilijk meer hahaha!!!
Tot aan de operatie houden we lekker rust, we mochten wel verder met iui maar daar hebben we even geen zin in. Ik wil eerst de uitslag even afwachten, ik heb al aardig wat problemen en ziekenhuisbezoeken gehad met mijn buik, dus het zal me eerlijk gezegd niets verbazen als er iets uitkomt!!! Maar daar ga ik me niet druk om maken....
Ik ga hard voor je duimen!!!!!!!!!!!!!!!!!

XXX Liv

Hallo,

Zo er is weer flink gepost hier zeg.
Had al eerder vandaag een berichtje gestuurd hele tekst getypt kreeg ik weer een foutmelding.Dus had niet direct zin om weer opnieuw een bericht te typen.
Ik heb vandaag zh gebeld om afspraak te maken voor gemeenschapstest.Wordt de 24ste.Dus ben benieuwd.

Allereerst prisjuh gefeliciteerd. Eindelijk weer eens positief nieuws.Zo krijgen we er toch weer een beetje hoop van van deze leuke berichten.

Liv@ Bij ieder ziekenhuis zeggen ze wat anders inderdaad.Ik ga er wel vanuit dat ze in het ziekenhuis weten wat ze doen.Wij zitten in een fertiliteitskliniek.
Kan geen kwaad zo'n onderzoek. En mischien dat ze bij jouw deze test tegelijkertijd doen met de kijkoperatie.
Schijnt ook dat je pas met iui mag starten als je alle onderzoeken hebt gehad. (kijkoperatie,gemeenschapstest,enz) ze moeten aan bepaalde voorwaarden voldoen willen ze er mee starten) Dit is wat ik weer heb gehoord hoor.Maar ja we zien wel.

Robin@ Balen dat je zoveel last hebt van die bijwerkingen.Lijkt me erg vervelend.Helemaal als je merkt dat je zoveel stemmingswisselingen hebt.Ik heb wel vaker gehoord dat je dus heel ander persoon kan worden als je hormonen gebruikt.
Dat is ook wel iets wat mij bang maakt.
Ik zou als ik jouw was ook dit bespreken met gyn.Mischien dat die je er meer over kan vertellen en evt. een andere oplossing kan bedenken.
Succes ermee.Laat even weten als je het besproken hebt.

Mier@Balen dat je het ook weer voelt aankomen je NOD.maar zegt nog niks he zolang je het niet bent.Je hoort namelijk wel vaker dat mensen het gewoon voelen en dan toch zwanger blijken te zijn.
En wat liv al zei hoop dat jij na eerste iui zwanger bent.Dan worden wij ook weer wat positiever en gaan wij ook met goede moed starten met iui.

xsusie

we wachten maar af maar ik denk dat ik het morgen wel ben hoor,en anders zaterdag wel!
wij hebben ook geen samenlevingstest gehad,en ook geen hsg,wel een kijkoperatie en de andere onderzoeken natuurlijk!
wij zitten ook in de fertiliteitspoli!

we wachten maar af maar ik denk dat ik het morgen wel ben hoor,en anders zaterdag wel!
wij hebben ook geen samenlevingstest gehad,en ook geen hsg,wel een kijkoperatie en de andere onderzoeken natuurlijk!
wij zitten ook in de fertiliteitspoli!

Terug
Bovenaan