onverklaarbaar onvruchtbaar...

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

naam
ronde
status
nod
zwanger
uitgerekend

mier1980
27
beginnen met spuiten
half februari
14 febr.
in ronde 27 na 2 jaar!
25 oktober

liv84
32
even Pauze!!
4 maart

susie_26
20
Over  2 wk samenlevingstest,daarna kijkoperatie,starten met IUI
11 maart.

robin79
14
27-1 controle curettage
geen idee

muis
20
bloedprikken, feb terug z.h.

kriebels
29
half jaar op eigen kracht
22 0f 23 febr

Wietske
23

Na 4 mislukte iui's even zelf proberen
januari naar gyn
12 maart

Esk
20
wachten op IUI in maart

Mier,

Tuurlijk moet je hier blijven posten.
Ik wil wel op de hoogte blijven van je zwangerschap natuurlijk.
Ben superblij voor jullie.
Was je nu eigelijk wel al begonnen met spuiten hormonen?Of zou je daar pas mee beginnen als je ging starten met IUI?
Echt wonderbaarlijk he dat het nu zo spontaan is gebeurd.Komt waarschijnlijk ook omdat je erbij neer had gelegd dat je ging starten met IUI.
Je hoort dan vaak dat mensen toch spontaan zwanger worden.Geniet er lekker van.
Hoop zo dat wij (rest v.d meiden op dit forum) nu mogen volgen.

x susie

hey susie,

ik was aan het wachten op mijn menstruatie en dan op dag 3 moest ik gaan spuiten,alles stond al klaar op tafel! de wasgel,de doekjes,de prikpen met de naalden,de puregon en de pregnyl in de koelkast!
en het bleef maar uit! normaal niet langer als 27 dagen,en toch maar savonds op dag 28 getest en totaal niet verwacht!! binnen no time stond er zwanger!!!!!!
ik kan het nog steeds niet geloven!

xxx mier

lief dat je zegt dat ik hier mag blijven kletsen!

Tuurlijk moet je hier blijven kletsen, beetje positieve zwanger/baby verhalen kan ik wel gebruiken!!!!!!!!
Ben zo blij voor je!! Hoop dat we allemaal erg snel mogen volgen.....

XXX Liv

Hallo,

@mier, jeetje wat super gaaf zeg!!!GEFELICITEERD!!!!!!Eindelijk een keer positief nieuws!!!!Ben zo blij voor jullie!!

Heb ondertussen mijn tweede iui gehad, het is nu een week na de iui.Moet deze maand extra pregnyl spuiten ivb met eem te laag progesteron, as zaterdag mijn laatste spuit van 1500 eenheden!
Maar had gissteravond al weer buikpijn, heb echt ff gehuild, wanneer komt onze tijd nu?
ikweet het, buikpijn kan erbij horen!!En geen bloed geeft moed, maar ben het goede gevoel hierover toch een beetje kwijt!!!

Liefs anies

@mier wat fijn zeg dat alles goed gaat!!!!!!!! Ik vind het super leuk als je hier blijft kletsen. Het is juist fijn als we op de hoogte blijven van hoe het met jou en de kleine beeb gaat!!!!!

Ik weet inmiddels mijn nod en dat is 25 feb. Aangezien de gyn zegt dat we goed gemikt hebben heb ik nu toch wel hoop.....
We wachten maar gewoon af. Heb nu wel al het idee dat ik vanalles voeel maar ja m'n lichaam heeft me al vaker voor de gek gehouden.

Hoe voelen jullie je allemaal? Wordt nu wel tijd dat we het "goede" voorbeel van mier volgen haha!!!!

naam
ronde
status
nod
zwanger
uitgerekend

mier1980
27
beginnen met spuiten
half februari
14 febr.
in ronde 27 na 2 jaar!
25 oktober

liv84
34
begin april kijkoperatie,
daarna verder met iui nr. 4
5  maart

susie_26
20
Over  2 wk samenlevingstest,daarna kijkoperatie,starten met IUI
11 maart.

robin79
14
27-1 controle curettage
geen idee

muis
20
bloedprikken, feb terug z.h.

kriebels
29
half jaar op eigen kracht
22 0f 23 febr

Wietske
23

Na 4 mislukte iui's even zelf proberen
januari naar gyn
12 maart

Esk
20
wachten op IUI in maart

Hallo mier,

Dan mag je echt van geluk spreken.Ik denk toch dat het er ook mee te maken heeft gehad dat jij het ook los had gelaten.Je wist dat je ging starten met IUI en je lichaam reageerd daar toch anders op.Ik heb het ook gemerkt aan mijn NOD sinds ik weet dat ik ga starten met IUI was ik gewoon op dag 29 ongesteld geworden.
In al die maanden was ik anderhalf week later pas ongesteld en zat mijn NOD altijd op dag 34/35.Ik denk dat dat ook kwam omdat ik te horen heb gekregen dat ik ga starten met IUI.
Ben echt super blij voor je.En hoop dat wij mogen volgen. Krijg door deze positieve verhalen wel weer wat hoop.
En heb je het al aan mensen verteld?Of wacht je tot de 3 mnd?

Ik moet a.s dinsdag naar het zh voor samenlevingstest.Ben benieuwd wat de uitslag is. Is precies op dag 14 van mijn cyclus.Weten jullie of ze tijdens onderzoek kunnen zien of je je eisprong dan al hebt gehad??

x susie

Terug
Bovenaan