onverklaarbaar onvruchtbaar...

bedankt voor de lieve berichtjes

liv ik hoop dat de kijkoperatie niet nodig meer zal zijn!
en de 4e IUI dan alweer...

anies je 2e IUI weer achter de rug,en die buikpijn wil niks zeggen hoor!
ik had vorige week echt een aantal dagen last van mijn buik,het leek net ofdat het elk moment door kon breken,maar er kwam maar niks! en nu zwanger!!!

robin je nod komt ook alweer in zicht.. spannend weer! 1e nod na de mk toch?

susie ja ik weet het niet hoor,het is wel erg toevallig! net nu voor de IUI!
je hoor het idd vaker maar ik weet het niet hoor ofdat het daar mee te maken heb!

hoop voor jullie dat jullie ook snel zwanger zijn!

oh ja ik heb het vandaag tegen mijn moeder en mijn zussen gezegd! ze waren zooo blij en moesten allemaal huilen!

xxx mier

allemaal glitters voor jullie!!!!!!!!!!
het is jullie zo gegund!!

xxx mier

Mier,

Wat super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik hoop zo dat je een superfijne zwangerschap en een gezond kindje krijgt!!!

Bedankt voor je glitters, die hebben wij nog wel nodig. We gaan ronde 23 in en mede dankzij jou heb ik toch weer een beetje hoop gekregen dat het nogeens een keer zomaar gaat lukken.

Liefs Wietske

hoi wietske,

bedankt

ik had niet meer verwacht dat het nog spontaan zou gaan lukken,maar toch nog in ronde 27 net voor   de IUI zwanger! echt ongelooflijk!!

mijn duimen draaien voor jullie allemaal!!

xxx mier

Hallo allemaal!

Mier; gefeliciteerd!! Super zeg! Ik wens je een mooie zwangerschap toe met een mooi gezond kindje als resultaat!

Susie: met een slt kunnen ze niet zien of je een eisprong hebt gehad. Dat kunnen ze soms wel zien met een inwendige echo, weet niet of je die ook krijgt? Maar dat kunnen ze dan alleen zien als het "net" gebeurd is. Dan kunnen ze nog wat sporen zien. Maar als ze het niet kunnen zien, kunnen ze met bloedprikken op progesteron - een week na de vermoedelijke eisprong - zien of er inderdaad een eisprong heeft plaatsgevonden.

Robin; spannend binnenkort je NOD! Hoe voel je je verder nu? En nog een vraagje; hoelang zat er tussen jouw miskraam en dat je voor het eerst weer ongesteld werd?

Liv; tot vanmiddag/vanavond?

X

@ mier wat veel glitters!!!! Dankjewel. Hoe gaat het?

@kammie Ik benna de miskraam ook nog gecuretteerd. Na de curettage was ik na precies 28 dagen voor het eerst weer ongesteld. Nu heeft gyn gezien dat ik eisprong op cyclusdag 15 heb gehad dus ik ga uit van een normale cyclus. Vandaar dat ik nu uitga van NOD 25 febr.

Voelde gisteren en eergisteren van alles en nu weer helemaal niets. Is voor het eerst sinds oktober (toen telde ik aan) dat ik weer de spanning voel. ZOu het wel of zou het niet zo zijn?? Ben blij dat ik vanaf morgen lekker Carnaval ga vieren. Even vier dagen feesten en dan merken we woensdag vanzelf wel of die RD's komen....hoop van niet!!

x Robin

He meiden,

@Robin: Spannend zeg, zeker omdat de gyn zegt dat je goed hebt gemikt!! Misschien helpen mier dr glitters!!! Wanneer is je nod ook alweer??

@Susie: Mijn cyclus was de laatste x ook korter, heeft er denk ik idd mee te maken dat je er minder mee bezig bent. Jij binnenkort ook voor de kijkoperatie las ik, vind je het ook spannend?? Ik best wel, weet toch niet of er wat uitkomt!! Hopen dat het voor ons allebei niet nodig zou zijn op de valreep!!

@Wietske: Ook al weer ronde 23, wat duurt het toch allemaal lang he!! Gaan jullie nog stappen ondernemen of blijven jullie het voorlopig op eigen krachten doen??

@Mier: Tanks voor de glitters ik heb er een hoop gevangen!! Nu maar hopen dat het werkt voor de operatie en de 4e iui, want zit hier toch alemaal best tegenop om weer de mm in te gaan!! Maar ja we willen ook verder!!

@Kammie: Zie je zo!! Haha is toch wel raar, iedereen waarmee ik schrijf weet ik geen gezicht bij en jou ken ik zo goed!! Hahaha de wereld is maar klein! xxx

Hier is alles rustig, klusdagen zitten er weer op en we hebben het weer erg gezellig gehad....... Tja dat is wel weer erg vreemd op de een of andere manier wordt ons sexleven weer steeds beter, nou ja je hoort mij niet klagen....... hahaha

Allemaal een fijn weekend en tot schrijfs...

XXX Liv

ohhh robin voor jou ook weer spannend!! ga duimen voor je en hoop dat mijn glitters geluk brengen!!

liv hoe bevalt de rust? vinden jullie het wel even goed zo?

kammie dank je wel,jij ben toch ook zwanger?

xxx mier

Terug
Bovenaan