onverklaarbaar onvruchtbaar...

Hallo,

Ben ik weer dames.
Kammie@Bedankt voor je reactie op mijn vraag.Ik heb geen idee of ik een inwendige echo krijg.Het gaat er nu om dat ik of wel IUI krijg met hormonen of niet dat is nu de vraag.Hangt er dus vanaf of mijn baarmoederslijmvlies vijandig is of niet.

Ik dacht dat ze aan je baarmoederslijmvlies konden zien eisprong nadert of hebt gehad.Ligt dan aan de dikte kleur enzo van je slijm legte de gyn mij uit.
Nou ja geen idee.De avond ervoor toch flink klussen dus hopelijk zitten we goed ben benieuwd naar uitkomst.

Liv@ Jij ook binnenkort kijkoperatie?Weet je datum al? Wij horen het dus dinsdag wanneer ik kan.Baal wel,want ga over 2wk starten met nieuwe baan en hoopte dat ik niet hoefte te vertellen van die onderzoeken,maar moet nu dus toch weer alles op tafel leggen,omdat ik straks die kijkoperatie krijg.
Oo ik vind het super spannend helemaal omdat ik nog nooit geopereerd ben en dus ook nog nog onder narcose enzo geweest ben.
Ben ook benieuwd of er wat uit komt.
Hebben ze bij jouw ook gezegd dat ze als ze iets vinden het gelijk verhelpen?
Ben wel bang voor uitslag hoor.

Na de spontane zwangerschap van Mier heb ik wel een beetje hoop gekregen dat het toch voor ons ooit nog gaat lukken.En indd hopelijk voor IUI.Gaf mij ieg nu goed gevoel dat ik gewoon op tijd ongesteld was.Mijn lichaam reageert ook heel erg op stress.
Nou hopelijk helpen de gestrooide glitters van Mier.

@Mier: Al zwangerschapssymptomen misselijk enzo of voel je je nog helemaal toppie? Wanneer heb je de eerste echo?
Leuk hoor allemaal ben echt zo blij voor jullie.

Fijn weekend allemaal dames.

x susie

hey susie,

ik voel nog niet zoveel hoor,beetje weeig gevoel in mijn buik,en klein beetje misselijk overdag maar laat het allemaal maar komen hoor!!

ik gun het jullie ook zo erg!!

en niet bang voor de kijkoperatie zijn hoor!! valt reuze mee,alleen als ik jou was zou ik wel een paar dagen rust nemen en niet gaan werken!

xxx mier

Hoi Mier,

Mooi toch dat je nog niet zo veel klachten hebt. Houden zo toch hahaha.
Al heb ik zoiets van nou ze mogen mij alle klachten  geven als ik maar zwanger wordt.Dat heb ik er wel voor over.

Ik probeer ook niet bang te zijn voor kijkoperatie,maar ben meer bang voor de uitslag.Ik vind altijd wel moeilijk om positief te blijven en ben iemand die altijd snel iets negatiefs ziet.Van stel nou dat ze dalijk iets vinden en ik nooit zwanger kan worden.
Dat is meer wat mij nu bezig houdt die angst.
Ik probeer ook zeker vrij te krijgen alleen balen dus dat ik dan net begonnen ben op mijn nieuwe baan.Hoop niet dat ik dan scheve gezichten krijg van collega's dat ik ineens ziek ben.Wil het namelijk wel stil houden onder collega's en alleen aan mijn leidinggevende vertellen.
Nou ja we  zien wel.Moest jij lang wachten op je kijkoperatie? Zat er lang tussen ik bedoel toen je bij gyn was en de afspraak maakte?
Hoop namelijk dat het snel achter de rug is en ik niet nog maanden moet wachten erop.

x susie

hoi susie,

de gyn had het over een kijkoperatie,dus ik dacht daar zal wel heel lang overheen gaan,maar ik kon al binnen een week geholpen worden!
ik heb dat ook meteen gedaan,kon ik er ook niet lang tegenaan hikken.

en met je werk,je hoef het toch alleen me je leidinggevende te overleggen!

groetjes mier

Mier,

Zo jeetje dat is wel snel na een week al.
Ik hoop toch dat iets later is aangezien ik een week later op mijn nieuwe baan begin en mijn rooster al bekend is.
Nou je hoort het dinsdag wel.
Ben nu eerst benieuwd wat eruit die samenlevingstest komt.

@Mier: Ik heb vorige maand een miskraam gehad. Bij de 9-weken echo bleek dat het hartje niet meer klopte. De dag erna heb ik een "natuurlijke" miskraam gehad.

@Suzie: Yep, Liz en ik kennen elkaar inderdaad. We wonen in hetzelfde dorp en toen ik eind vorig jaar vertelde dat mijn man en ik in januari zouden starten met IUI was Liz eigenlijk de eerste aan wie ik het vertelde die ook (heel goed) wist wat dat was. Toen hebben we zo ongeveer de hele avond onze ervaringen, frustraties, onzekerheid, e.d. met elkaar besproken. Dat was echt heel lekker om er een keer met iemand die in ongeveer hetzelfde schuitje zit over te praten! En toen kwam ook dit forum ter sprake. Zo ben ik hier terecht gekomen. En gisteren hebben we weer een gezellige avond gehad. We zijn dus weer helemaal bijgekletst!

@Liz: Vond het gezellig gisteren!! XXX!!  

Hoi Kammie,

Jeetje wat rot dat je vorige maand een MK hebt gehad dat wist ik helemaal niet joh.
Vreselijk.Hoe gaat het nu dan met je? Ben je spontaan zwanger geworden of ook doormiddel van IUI?

Wat fijn dat je zo goed kan praten met Liv en dat jullie elkaar kennen.Lijkt mij zeker prettig om er dan met elkaar over te hebben,omdat je elkaar volledig begrijpt.
Volgens mij heb je dan ook een hele goede band met elkaar.

x susie

Terug
Bovenaan