onverklaarbaar onvruchtbaar...

@liv Vandaag lekker op vakantie. Ik wens je super veel plezier geniet ervan!!!
Gisteren je NOD......??? Je zei dat je wel al dacht dat rd's zouden komen. Is dat ook gebeurd??? Hoop toch eigenlijk van niet!!!!

@ muis, esk, kriebels Hoe gaat het met jullie? Snap best hoor dat jullie niet altijd reageren soms wil je er gewoon niet te veel mnee bezig zijn.

@mier bijna echo??? Blijf het geweldig voor je vinden, hoe is het met de zwangerschapskwaaltjes??

@susie hoe is het met jou?? Wanneer heb jij je NOD?

Hallo Robin@

Op dit moment gaat niet zo goed,maar heeft meer betrekking op ernstig agressieincident wat ik heb meegemaakt op nieuwe baan dus ik zit nu ziek thuis.
Reageer nu dus even niet op de rest als je het niet erg vind.
Als ik mij beter voel zal ik weer even reageren.

x susie

Even een ego bericht van mij, ben druk aan het inpakken want het zag ernaar uit dat we niet zouden gaan.

Mijn vader werd gisteren opgenomen in het ziekenhuis met een TIA, iedereen natuurlijk in paniek!!! Gelukkig kreeg hij vanmorgen een hele goeie uitslag dat hij naar huis mocht en met vakantie. Hij moet wel rustig aan doen en alles samen met iemand.. Zijn lichaam schijnt zo sterk te zijn dat hij het helemaal zelf oplost!!! (topsporter)
Dus ik was niet meer ingesteld op een vakantie, dus ben nu op het laatste moment nog alles aan het regelen.

Ongi ben ik nog steeds niet!!! Kan natuurlijk ook door de stress komen!! Wel al de welbekende krampen en deze maand ook helemaal geen pijnlijke borsten gehad (dit heb ik normaal wel de laatste week). Dus ziet ernaar uit dat ik vannacht in de auto ongi word (erg fijn!!!!) Of misschien gaan we wel met 1 extra met vakantie.... Ik ben woensdag in de vakantie jarig dus als er dan nog niks is ga ik daar testen.. Dus kan jullie over een week pas meer vertellen (sorry!!!)

XXX Liv

ohhh liv dat is schrikken van je vader!! gelukkig gaat het nu weer wat beter!
lekker op vakantie zo! heerlijk! ga er lekker van genieten! en nog niet ongi!!! wordt erg spannend!!! het kan allemaal!!

robin ik heb woensdag een intake gesprek bij de vk,daarna gaat ze een nieuwe afspraak maken voor een echo! voel me goed,wel wat last van mijn borsten en wat misselijk!

susie balen dat het niet zo lekker gaat!

xxx mier

Hoi allemaal,

Susie, lief dat je vraagt hoe het gaat1 heb even wat weinig gelezen en geschreven. 8 van mijn schaapjes zijn de afgelopen weken bevallen van in totaal 12 lammetjes en dat is veel en superleuk werk (is m'n hobby).
Mijn nod is 10-12 maart en ondanks dat het 22 rondes niet is gelukt is het toch ook in de 23ste ronde weer spannend.
Ik ben zo blij voor Mier, super na zo'n lange tijd!

Allemaal liefs,
Wietske

Hallo weer, hier ook weer een berichtje van mij!!!

Mier, goed om te lezen dat het goed met je gaat...

Susie, vervelend dat je in de lappenmand zit nu je pas net op je nieuwe baan bent begonnen...

Liv, lekker op vakantie en ons in spanning achterlaten, we duimen natuurlijk op afstand...

Ow, en ik vergeet weer al die anderen die natuurlijk ook nog op dit topic meekletsen. Meiden, het is niet zo dat ik niet aan jullie denk hoor, ik probeer actief mee te lezen, maar dat lukt de laatste 3 weken amper ivm drukte op het werk...

Nog een kleine 2 weken en dan ga ik ook nog met ski-vakantie.  Afgelopen weekend was klusweekend, en zoals je aan Mier kan zien, je weet het nooit van te voren, maar mijn NOD zit dus precies in het begin van de skivakantie.
Zonder egoïstisch te zijn, denk ik deze ronde aan mezelf en ga ik woensdag naar de huisarts voor een recept Primolut. Met primolut kun je je menstruatie tot 14 dagen uitstellen. 3 dagen voor je gaat menstrueren begin je met 3 x daags een tabletje. 2 tot 3 dagen nadat je gestopt bent, komt je bloeding dan op gang. Strikt genomen mag je het alleen gebruiken in een cyclus dat een zwangerschap uitgesloten is. Ik heb wel gewiebeld afgelopen weekend, maar al 2 jaar zonder resultaat ga ik er niet vanuit dat er deze maand dan ineens iets zal zijn.
Mogelijk zijn er mensen die geen begrip hebben voor mijn keuze, maar ik ben er trots op dat ik voor mezelf kies en me eens  niet laat belemmeren. ik heb de afgelopen 2 jaar best veel gedaan en gelaten in het kader van "ja, maar als..."en telkens zonder resultaat.
Zoals sommige van jullie mogelijk wel zullen weten is er niets vervelender dan ongesteld zijn op vakantie. En op wintersport vind ik het helemaal vervelend, op die piste iedere keer je half uitkleden om je te verschonen, het idee alleen al vreselijk.
Tja, en zoals ik in een eerdere reactie al schreef... misschien is het voor mijn hormonen wel eens goed om ze een beetje voor de gek te houden???

Groetjes, kriebels

Dag dames,

Hier toch weer een berichtje van mij.Ik kan het niet laten als ik meelees om toch even te reageren.Ik zit nu een week thuis ten gevolge van heftig incident op werk.Werk in de psychiatrie en helaas is een ernstig agressieincident mij en collega overkomen.Er vervelend indd omdat ik net   begonnen was en nu erg twijfel of ik hier uberhaupt wel wil blijven.
Dit vooral ook omdat ik dit niet nog een keer wil meemaken.Stel nou dat ik zwanger zou zijn dan vergeef ik het mijzelf  nooit als ik hard in mijn buik getrapt wordt.Dus ja erg groot dilemma nu.

Ja het zwanger worden heb ik mij dus de laatste week totaal niet mee bezig gehouden.Zit nu op dag 27.Ik verwacht morgen/overmorgen ongesteld te worden.Voel soms wel weer enige krampjes dus ga er ook weer vanuit dat ik het wordt.Kan mij ook niet voorstellen dat na incident en stress die ik nu heb het wel gelukt zou zijn.
Heb natuurlijk dag 14 samenlevingstest gehad en had toen al mijn eisprong gehad die dagen daarvoor niet kunnen klussen dus ben er wel zeker van dat het deze maand niet zo is.Hoop nu maar dat het snel komt dan hebben we het weer gehad en kunnen we weer verder/

Kriebels@ Ik begrijp je volledig hoor met je keuze vind het helemaal niet raar.Wat je ook zegt de afgelopen 2 jaar denk je de hele tijd ik hou mij netjes met alles.Had ik ook (slik geen pijnstilling,geen glaasje wijn drinken,want stel nou dat ....)maar ik kan mij volledig voorstellen dat je niet de piste op wilt terwijl je ongesteld was lijkt mij ook geen pretje.
Wanneer ga je weg?Heel veel plezier mocht ik je niet meer spreken voor die tijd?

Wietske@ Gefeleliciteerd met de nieuwe aanwinst (de lammetjes) wat leuk.Heerlijk om te zien lijkt mij dat.
Verders wel alles goed met je?

x susie

Hallo allemaal!

Ik heb net even contact gehad met (de jarige) Liz; ze is nog steeds niet ongesteld, 7 dagen overtijd nu! Ze durft niet te testen vanwege de mogelijke teleurstelling tijdens de vakantie. Wel een test gekocht maar ze probeert het vol te houden tot ze terug is. Meiden; allemaal even duimen!!

X

Terug
Bovenaan