onverklaarbaar onvruchtbaar...

Nu drie dagen over tijd. Nog steeds geen spoortje van de rd's. Gisteren getest was negatief! Blijf maar afwachten. Voel me niet echt zwanger maar voelt ook raar om overtijd te zijn terwijl ik van clomid wel altijd regelmatig was.

Hoi Robin,

Trek je het nog een beetje die onzekerheid.
Wel spannend hoor.Die negatieve test zegt nog niks he.Mischien te vroeg met testen.
Ik makkelijk praten natuurlijk.Maar tot nu toe ben je nog niet ongesteld dus er is nog alle hoop voor je.
Ik heb er een postief gevoel bij jou over hopelijk dat mijn gevoel het goed zegt.
Succes meid.

x susie

Vandaag Zijn dan toch de rode duivels gearriveerd. Was niet echt teleurgesteld aangezien ik zelf al voelde dat ik niet zwanger was. We hebben woensdag afspraak bij gyn aangezien ik niet meer tegen clomid kan gaan ze iets anders bedenken.

@ mier hoe voel jij je?

@ susie bedankt voor je lieve laatste bericht dat voelt echt goed

@ liv al op vakantie?

@Robin: Jemig meid, wat vreselijk balen weer. Had net als susie ook een erg goed gevoel!! Zal wel een zware tegenvaller zijn!! Hopen dat ze in het ziekenhuis een betere oplossing hebben, want dit is ook niks!! Ik denk aan je

Ik ga vrijdag met vakantie, heb er helemaal zin in!! Even helemaal niks en vooral proberen niet aan zwanger en baby's en kijkoperaties te denken en heel   veel lol en apre ski plezier hebben!!!!!! Moet wel weer as donderdag ongi worden en merk dat ook nu weer de zenuwen toeslaan. Gek eigenlijk, want heb er echt helemaal geen goed gevoel over deze x, maar de hoop blijft!!!!!

XXX Liv

@liv dank voor je lieve bericht.

Baalde niet heel erg. Op de een of andere manier weet je onbewqust wel dat je niet zwanger bent. Wij hebben met z'n 3en echt een hele fijne carnaval gehad en enorm genoten dsu heb ik ook het gevoel dat ik moet kijken naar wat ik wel heb en niet naar wat ik niet heb.

Ga zeker deze week duimen voor jou. Zou toch wel mooi zijn als je 'zwanger' op vakantie zou kunnen gaan!!!

He Robin,

Ik ken het wat je beschrijft. Ik weet op mijn gevoel (net als nu) dat het niet raak is, maar omdat ik het zo graag wil ga ik vanuit mijn verstand beredeneren en dan denk ik, theoretisch zal het wel eens mogelijk kunnen zijn. Daarom vind ik het zwanger raken zo moeilijk, constant heb ik gevoels en verstands conflicten!! Terwijl ik een vreselijks gevoelsmens ben, weet ik op mijn gevoel altijd van te voren hoelaat het is, maar mijn verstand wil zoooooo graag beredeneren dat het wel zo is. Ik heb ook altijd het gevoel dat het bij mij pas raak is als ik alles los kan laten en dat daar geen iui en hormoonsbehandeling tegenop kan, maar toch kan ik het niet goed loslaten. Wel voor bepaalde momenten of zelf een week, maar dan ben ik er toch weer veel te veel mee bezig!!!
Ergens is het ook wel makkelijk, want de teleurstelling is hierdoor wel altijd minder groot (net als bij jou).
En ik kan ook altijd heel goed tegen mezelf zegen dat ik blij moet zijn met wat ik nu al heb!!! En dat mijn leven niet ineens veel mooier/leuker wordt als er een kindje bij komt, want mijn leven is nu al fantastisch!! Gelukkig dat jij dat ook kan, want dat is denk ik echt heel erg belangrijk!!!
En fijn dat je een super carnaval hebt gehad, dan ben je weer even lekker opgeladen!!!

Op naar de volgende ronden en wie weet is die wel ineens raak!!!

XXX Liv

Robin,

Wat balen zeg,maar je had het dus toch wel verwacht dat het niet zo was.Ik herken dat gevoel ook precies. Onbewust weet je al dat het niet zo is dus ga je er ook vanuit dat je ongi wordt.Als het dan zo is ben je wel teleurgesteld,maar kan je het toch wat meer aan. Is denk ook om ons zelf te beschermen tegen iedere maand die teleurstelling. Mijn verstand wil ook altijd graag beredeneren dat het wel zo is.Ik denk dan ja het zou toch kunnen we hebben alle kansen benut.
Deze maand weet ik ook al dat kans verspilt is,omdat uit slt bleek dat ik eisprong al gehad had en ja die 3dg ervoor niet mogen vrijen dus kans is superklein,maar toccchhh heb ik dan een klein stemmetje in mijn hoofd die denkt ja maar wie weet is het toch zo.Gek he.

Ja het blijft hoe dan ook iedere maand een teleurstelling.Alleen denk ik (dan spreek ik voor mijzelf hoor) dat je het leert een plekje te geven.
Ik kan mijzelf gewoon niet voorstellen dat het ooit wel een keer raak is Gek is dat he.
Komt ook denk ik omdat ik nog nooit zwanger ben geweest dus ook niet heb kunnen voelen hoe het is. Mischien wel zwanger geweest,maar dan is het iedere keer te vroeg geeindigd dat ik het niet eens weet.Mischien maar goed ook dan,want dan zit het niet goed.

Je moet inderdaad ook maar denken van dat je wel heel gelukkig bent nu en dat je vooral niet de moed moet opgeven en samen met je vriend/man er goed over moet kunnen praten.
Ik merk dat mijn relatie hier alleen maar sterker door is geworden.Je leert dat niet alles vanzelf sprekend is.
We gaan weer samen op naar de nieuwe kans Robin.
Heb je gyn al gebeld voor een afspraak?

Liv@Bijna lekker op vakantie heerlijk gaan genieten meid mischien brengt deze maand rust wel iets moois. Ze zeggen vaak als je er tussenuit bent en rust/onstpanning hebt dat het dan ineens raak is.

x susie

Muis,kriebels,wietske en esk waar zijn jullie gebleven??
Beetje afstand genomen van het forum al een tijdje niet meer gezien.
Hoop dat het goed met jullie gaat.

x susie

Terug
Bovenaan